je kan het ook anders bekijken... verdonk is weg en nu kunnen we beginnen haar rotzooi op te ruimenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:30 schreef Ashavan het volgende:
Verdonk is net een dag weg en de rotzooi begint nu al
wie heeft dit systeem bedacht ??quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:35 schreef Ashavan het volgende:
ja wat een rommel. nu willen verscheidene organisaties de asielzoekers op straat gooien zonder steun en onderdak omdat ze geen aanspraak er op hebben. de steun is immers voor degene die in behandeling zijn of op het punt staan uitgezet te worden. Nee dat is menselijk...eerder misselijk. Het wordt nu pas echt een troep.
Ze ruiken je beschikbaarheid !!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:23 schreef Metro2005 het volgende:
echt ongeloofelijk.
Ik heb nu al 3 dames die ik al heeeeeel lang niet meer gesproken heb in mijn msn lijst die me vandaag allemaal ineens weer aanspraken
toeval?
Jij bent er toch al.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Krijg jij geen bezoek dan dat je vreemde fokkers uitnodigt ??
Dat is dan wel sneu voor je.![]()
* onder oksels ruikt.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
* onder oksels ruikt.
Hmm geen afwijkende feromonen![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef Ashavan het volgende:
Wilde net zeggen: "sinds wanneer heb je je laten ombouwen Metro?"
Maar dames? Dat is een woord wat vrouwen te veel krediet geeft hoor.
Niet dat ik een heer ben, maar ze bestaan nog wel, ergens.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef Ashavan het volgende:
Ach in de huidige maatschappij zijn mannen ook geen heren en vrouwen zeker geen dames. Dus je kan het gerust zeggen ook al heb je een lieve vriendin, maar dat maakt haar nog geen dame
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Ashavan het volgende:
Dat is subtiel? o.O
Een stier in een porseleinekastje is nog subtieler hehehe
feliquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:47 schreef draculettetje het volgende:
dank dank voor de feli's
net in de keuken van alles gemaakt
nu tijd voor slapen!
Ik regelmatigquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:57 schreef Ashavan het volgende:
Hormonen? Bijna je tijd van de maand?
Hehe van de week hadden we het daar over. Je schreeuwt het hardst naar degene waar je van houd. Voelde me meteen ongeliefd. Me pa en starseed schreeuwen nooit naar me. * Ashavan heeft jeugdtrauma nu
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
Barra, je nick is gewoon een magneet !!!!
als ik je nick zie kan ik het niet laten het topic open te klikken en mijn hart maakt meteen een dansje![]()
Hoi !
Trouwen?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerst neuken dan trouwen!
![]()
![]()
je koopt toch ook geen auto waar je nog niet in hebt gereden?
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autosquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
no more.
Neuken is heel okay, maar alle kerels willen ook alleen maar neuken.
Als jij al een auto hebt, dan ga je er toch ook niet nog een huren of lenen.![]()
zo kennen we er meerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
en een echte liefhebben nog veeeel meer.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben een liefhebber.... ik koop gewoon 2 autos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |