abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 21:37:42 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44520686
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik zal het morgen eens vragen op het cb en ik zou sowieso de LK nog even terugbellen.
Mensen ik ben het zo beu dat ik steeds maar bezig moet zijn met bv......... En ik wil het ook niet opgeven, maar als dit zo doorgaat... Ik wil zo graag het plaatje dat ik in mijn hoofd heb werkelijkheid maken. Totdat Kendahl een jaar is, bv blijven geven.
Lieve PV, je wanhoop is zooooo begrijpelijk....
Je hebt pijn, veel pijn, Kendahl kan niet lekker drinken, jij bent gespannen, het schiet maar niet op, het komt zelfs terug.... En als dit zo doorgaat wordt het idd wel heel erg zwaar. Maar het hóeft niet per sé zo door te gaan. Wellicht weet het CB of de LK je nog een goed advies te geven. Ik hoop van harte dat je het kunt volhouden hoor!!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 17 december 2006 @ 21:48:07 #102
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44521097
Dankjewel Moonah
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_44521320
Wat verwacht je morgen van het CB? Ik denk dat het goed is om je verwachting alvast duidelijk te hebben. Ik zou zelf naar de huisarts gaan met dit probleem, ook omdat wellicht spruw de onderliggende boosdoener kan zijn. (ik ben in verwarring of je daar nu geweest was).

En als ik echt, zoals jij, me zou verheugen om langer bv te geven, dan zou ik er geld tegenaan gooien en een afspraak maken voor een (face to face) consult bij de LK. Zij kan eens goed kijken naar eventuele spruw/de blaar, meekijken met je aanlegtechniek en de drink/zuig-techniek van Kendahl en naar zijn tong(riempje) kijken.

Nogmaals sterkte!
Variety is the spice of life
  zondag 17 december 2006 @ 21:56:53 #104
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44521490
Mijn tongriem zit op een andere plek vast dan bij de meeste mensen, bij mijn vader ook. Misschien heeft hij dit ook wel. Kan dat dan van invloed zijn? Ik ga morgen meteen de LK bellen, ik wil namelijk echt doorgaan!
pi_44521762
Zoals ik het begrepen heb (heel verhaal) zou het een mogelijkheid kunnen zijn, althans één van de dingen waardoor het kan verergeren. Misschien is je aanlegtechniek wel goed, maar misschien heeft Kendahl een bepaalde manier van drinken waardoor er alsmaar een blaar ontstaat. Maar ook zoiets als een veel te strakke beha zou er bijvoorbeeld geen goed aan kunnen doen. En vergeet die spruw niet. Dat soort dingen.
En dan zijn er verschillende soorten blaren ook nog.

(beetje onsamenhangend verhaal, niet helemaal kloppend hoor maar ik bedoel maar .. bij een LK lijken me dat soort dingen dan gewoon goed op de plaats. )

Het kost wel geld, zo'n consult, maar denk aan al die pakken kv die je besparen kan.

[ Bericht 9% gewijzigd door nebelung op 17-12-2006 22:11:26 ]
  zondag 17 december 2006 @ 22:13:47 #106
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44522078
quote:
Op zondag 17 december 2006 22:04 schreef nebelung het volgende:
Zoals ik het begrepen heb (heel verhaal) zou het een mogelijkheid kunnen zijn, althans één van de dingen waardoor het kan verergeren. Misschien is je aanlegtechniek wel goed, maar misschien heeft Kendahl een bepaalde manier van drinken waardoor er alsmaar een blaar ontstaat. Maar ook zoiets als een veel te strakke beha zou er bijvoorbeeld geen goed aan kunnen doen. En vergeet die spruw niet. Dat soort dingen.

Ik bedoel maar .. bij een LK lijken me dat soort dingen dan gewoon goed op de plaats.

Het kost wel geld, zo'n consult, maar denk aan al die pakken kv die je besparen kan.
De HA heeft toen met de misschien-wel-spruw niet gekeken maar gewoon een receptje van créme uitgeschreven, dat ik toen heb opgehaald. Maar het viel mij op dat die witte stip maar op die ene borst bleef en dat Kendahl nog steeds geen tekenen van besmetting vertoonde... En toen opperde jij dat het misschien een melkblaar kon zijn. Ik ben vanaf dat moment allerlei verschillende houdingen om te voeden gaan uitproberen, om te kijken of dat hielp. Men had het over de rugbyhouding, maar die houding vind ik bijzonder onprettig. Uiteindelijk kwam ik er wel achter dat liggend voeden niet meer goed lukt, die valt nu dus ook af bij mij. Verder merk ik dat Kendahl wat gespannen is, vooral bij het drinken. Hij overstrekt zich, hij grijpt mij vast in mijn arm, hals of borst en hij duwt zich van me af. Heel onrustig dus en daar komt ook die blaar vandaan. Ik ga dat morgen ook zeker melden en vragen wat ik aan de gespannen houding van Kendahl kan doen. Hij lijkt me verder helemaal niet ontevreden, dus ik vind het nogal opmerkelijk. Ik masseer hem sinds kort om hem een beetje te helpen ontspannen. Deze momenten vindt hij erg prettig, helemaal met het lekkere badje erachteraan.
We zullen zien morgen...
pi_44522230
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mijn tongriem zit op een andere plek vast dan bij de meeste mensen, bij mijn vader ook. Misschien heeft hij dit ook wel. Kan dat dan van invloed zijn? Ik ga morgen meteen de LK bellen, ik wil namelijk echt doorgaan!
dat kan zeker van invloed zijn, bij Piet heeft dat waarschijnlijk (als ik er op terugkijk) ook wel invloed gehad op het feit dat de bv moeizaam verliep. misschien moet Kendahl door dat (korte?) tongriempje wel veel harder zuigen dan een ander kindje, omdat vacuum zuigen moeilijker schijnt te lukken met zo'n korter tongriempje. zeker de moeite van het onderzoeken waard. bovendien is het voor hemzelf (denk ik) ook prettiger als daar nu al vast wat aan gedaan zou kunnen worden, dan wanneer je wacht tot hij het veel bewuster mee maakt. dat laatste hebben we bij piet wel gedaan, die is een paar maanden geleden onder 't mes geweest daarvoor en dat was op deze leeftijd best een heel drama. ik weet natuurlijk niet hoe moeilijk het op kendahls leeftijd zal zijn maar nogmaals, ik zou het zeker serieus uitzoeken.
pi_44522294
Een beetje dingen die allemaal samenlopen dus (met misschien maar 1 achterliggende oorzaak of meerdere). Het lijkt me dan inderdaad niet gek als je via meerdere kanalen even wat hulp inroept en wellicht komt dan alles wel samen of klikt er ineens iets of valt het allemaal in elkaar.

Hopelijk kom je erachter!
  zondag 17 december 2006 @ 22:37:16 #109
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44522945
Even iets heel anders, net voor mijn avondvoeding.
Het ging hier laatst over BV-shirts, waar te krijgen enzo.
Ik heb vanmiddag op de markt 4 shirtjes á 7 euro (Jaaah! ZEVEN euro per stuk!!!) gekocht.
Geen officiele BV-shirts, maar zeer goed als zodanig te gebruiken.
Ze sluiten prima aan en zijn lekker lang, dus geen blote rug.
Mooie zware kwaliteit, 70%katoen, 22% viscose, 8% lycra.
Diverse kleuren (ook nog in mosgroen en offwhite).
Maten S/M en L/XL.
Als iemand geïnteresseerd is, PM me maar, ik ga woensdag weer naar de markt, ik wil nog een mosgroene.

zondag 17 december 2006 @ 23:00:38 #110
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44523698
Oe, Moonah, ik Pm je even!

PV, sterkte meid. Als je een factuur krijgt van de lk, vraag dan even of ze misschien de datum na 1 januari wil zetten? Want dan krijg je het misschien terug van de verzekering. Na 1 januari gaat een aantal zorgverzekeraars het vergoeden nl. Ik weet natuurlijk niet welke verzekering je hebt, maar het is het nakijken waard.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 17 december 2006 @ 23:14:53 #111
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_44524230
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:00 schreef PM-girl het volgende:
Oe, Moonah, ik Pm je even!

PV, sterkte meid. Als je een factuur krijgt van de lk, vraag dan even of ze misschien de datum na 1 januari wil zetten? Want dan krijg je het misschien terug van de verzekering. Na 1 januari gaat een aantal zorgverzekeraars het vergoeden nl. Ik weet natuurlijk niet welke verzekering je hebt, maar het is het nakijken waard.
Okee, ik zal 'm meenemen.
edit: de boel loopt weer vol hier. En nu aan beide kanten... ik ga gauw douchen en kolven. Als het eruit komt, geef ik het wel door een flesje, maar dan eerst natuurlijk aanleggen.. da's het beste.

[ Bericht 14% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 17-12-2006 23:21:57 ]
  maandag 18 december 2006 @ 08:31:44 #112
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44529011
Hoe PM ik? Want ik heb ook intresse in die shirts!!
pi_44529388
Helemaal bovenin je scherm op het envelopje klikken.

Wat een tegenslagen allemaal PV. Ik vind het erg verstandig van je dat je naar een LK gaat, die kan er denk ik meer over zeggen dat het CB. Er komt vast een makkelijker bv periode aan voor je!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 09:20:57 #114
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44529583
quote:
Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef chacama het volgende:
Hoe PM ik? Want ik heb ook intresse in die shirts!!
Jouw PM is nog niet geactiveerd. Tenminste, van de week niet.

PV... ben benieuwd wat de LK vandaag (toch?) gaat zeggen.
  maandag 18 december 2006 @ 09:39:43 #115
144006 chacama
Ondernemend!
pi_44529887
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:20 schreef Moonah het volgende:

[..]

Jouw PM is nog niet geactiveerd. Tenminste, van de week niet.

PV... ben benieuwd wat de LK vandaag (toch?) gaat zeggen.
en hoe zet ik dat kreng dan aan?

PV succes vandaag. Ik hoop echt dat er nu schot in de zaak komt.
  maandag 18 december 2006 @ 09:41:54 #116
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44529927
quote:
Op maandag 18 december 2006 09:39 schreef chacama het volgende:

[..]

en hoe zet ik dat kreng dan aan?

PV succes vandaag. Ik hoop echt dat er nu schot in de zaak komt.
Zie je bovenaan het plaatje van een envelopje? Als je daar op klikt, wijst het zichzelf volgens mij (kan ik me tenminste herinneren!)

Mijn tsr is tegenwoordig iets te gevoelig afgesteld geloof ik, gisteren sprong onze hond op schoot om te knuffelen (en ook hij heeft hele grote lieve ogen!) en kedeng!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44530710
quote:
[b]Op maandag 18 december 2006 09:41

Mijn tsr is tegenwoordig iets te gevoelig afgesteld geloof ik, gisteren sprong onze hond op schoot om te knuffelen (en ook hij heeft hele grote lieve ogen!) en kedeng!

Sterkte PV!
  maandag 18 december 2006 @ 11:07:08 #118
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44531374
PV: wat onwijs k** allemaal. Ik hoop dat dit gauw achter de rug is. Wat zou je een ander adviseren te doen? Misschien moet je je eigen advies eens overwegen?

Mooie truitjes Moonah. Ik ga morgen ook es op zoek naar zoiets. Goeie Tip!

Hier gaat het kolven nu een heel stuk beter. Misschien ook omdat ik er aan begin te wennen. Ik kolf nu met gemak 100ml een half uurtje na het voeden. Mijn boobies staan wel gauw op spanning nu maar ik denk dat dat ook gedeeltelijk te maken heeft met de '6wk regeldagen' van mijn meneertje.
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44531376
De nieuwe groeicurves van het WHO nu ook online, komt dat zien !

Je kan ze online intekenen zeg maar, voor je eigen gebruik of een printje voor het CB maken.
pi_44531774
Wat een tsr!

Handig nebelung. Ik heb nu een printje in het cb boekje zitten. Heel demonstratief, want daarin zit Anna niet onder het onderste lijntje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_44532469
He wat leuk, ik ben dol op online-invuldingen
Maar nou weet ik verdorie Ronja d'r gewichten niet meer, en wat ik zo terug kan vinden in oude topics klopt volgens mij niet helemaal.
Ik ga het toch maar een keer noteren, de volgende keer dat ik bij het CB ben!
  maandag 18 december 2006 @ 12:06:17 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44532874
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:07 schreef Neuk het volgende:
Mooie truitjes Moonah. Ik ga morgen ook es op zoek naar zoiets. Goeie Tip!
Ik wil ze ook best voor je kopen hoor Neuk. Doe ik voor PM ook.
En kan ik ze mooi op de meeting aan je meegeven...
Flauw. Maar qua verzendkosten zal het je 2-3 euro kosten...
  maandag 18 december 2006 @ 12:08:19 #123
11682 Moonah
Jolie femme
pi_44532941
En wat fijn Neuk dat het kolven beter gaat!
Ik doe het nog steeds niet structureel. Nu blijkt dat thies de nieuwe speen gewoon accepteert is de noodzaak ook niet zo hoog momenteel.

En PM met je lekkende boobies als de hond naar je 'lacht'!
Doet jullie tsr ook een beetje 'pijn'?
pi_44533072
Moet je die truitjes omlaag trekken Moonah?

Het voelt idd vervelend, maar ik heb er alleen 'last' van als ze aan de andere kant begint met drinken en dan ook maar heel even.
*OUD heilige*
  maandag 18 december 2006 @ 12:19:07 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_44533189
Laat dat beetje in beetje "pijn" maar weg bij de tsr. De tsr is bij mij echt een heel naar gevoel, maar alleen de borst waar op dat moment niet aan gedronken/gekolft wordt. Gelukkig duurt dat gevoel niet lang, halve minuut ofzo.

De bv loopt hier gelukkig nog "als een tiet". Daar ben ik erg blij mee. Nu het kolven weer wat opkrikken en het is helemaal naar wens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')