Wat ontzettend vervelend zeg PV, dat klinkt echt niet leuk. Hopelijk maar dat het nu over gaat.
Je hebt het al erg lang volgehouden sjak en als het niet meer gaat, dan gaat het niet. Jij werkt vrij veel toch? Dat heeft er vast ook mee te maken. Ik werk maar drie dagen en mis 'maar' twee voedingen per dag. Dan is het nog redelijk te doen de productie omhoog te krijgen, maar als je nog meer live mist, lijkt het me erg lastig.
Dat zou wel kunnen LadyS, dat het nu verder terug gaat lopen, als weet ik dat niet zeker. Ik (nou ja, J.) geeft regelmatig 's avonds een flesje melk, ik was bang dat het dan terug zou gaan lopen, maar dat valt erg mee. Misschien omdat ik het wel gekolfd heb en dat alles dus wel gestimuleerd is? Ik weet het niet. Maar je hebt het iig 5,5 maand gedaan met alleen bv. Dat moeten de meeste moeders maar zien te halen.
Vannacht lag ik me af te vragen waardoor ik elke keer zo'n gedoe heb met de productie 's avonds. Soms gaat het 1 of twee weken goed, maar steeds is het weer mis. Het enige dat ik me kan bedenken is dat Anna de eerste dagen te weinig aangelegd is in het ziekenhuis. Ik baal er nog van dat ik me zo heb laten poeieren, dat had ik niet moeten doen. Ook de eerst tijd met de kraamhulp zat er vaak drie uur tussen. Maar als dat nu nog voor problemen zorgt, dan duurt dat wel lang.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*