quote:
Dooie musquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:48 schreef FamFarmerFan het volgende:
[..]Dat is nou het verschil tussen grof leedvermaak en de zwarte humor in de verpleegkunde. De zwarte humor in de verpleegkunde word zonder aanziens des persoon keurig achter gesloten deuren afgehandeld.
En wat jij wiltvalt onder grof leedvermaak voor nabestaanden
quote:
Mwah niet helemaal " The whole thing " maarjaquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:40 schreef Shira het volgende:
ben naar die voorstelling "bodies the exhibition" geweest in april, neem aan dat dat meetelt, dat zijn dan de enige die ik gezien heb (gelukkig)
quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:23 schreef intoxicated het volgende:
Genoeg om de tel te zijn kwijtgeraakt.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens iemand dood zien gaan, dat is best eng
Post die maar op ogrishquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:50 schreef alsem het volgende:
hehe wekelijks.. schietpartijen en verkeersongelukken etc.
ik heb nog wel wat pics op me mobiel van de hersens van een duitser die was gecrashed, ik zal binnekort wel eff posten.
ook weleens snowboard/skiongelukken etc. gezien in de alpen.
en het verhaal hierachter?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:17 schreef alsem het volgende:
ik heb ook weleens iemand moeten vermoorden.. je merkt niks bijzonders na de daad..
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef Rewimo het volgende:
Ja, mijn vader. Van tevoren had ik gedacht dat ik het eng zou vinden maar ik was erbij toen hij stierf en dat ging heel rustig. Hij heeft gewacht tot ik bij hem was en dat vind ik nog steeds heel bijzonder.
Dat is wel heel jammer maar ik denk niet dat je dat jezelf moet verwijten. Als je 7 bent is doodgaan heel eng (als je 43 bent ook hoor, ik vond het idee heel erg eng, gelukkig was het dat uiteindelijk niet).quote:Op zondag 17 december 2006 12:08 schreef Robin__ het volgende:
Heb ik dus niet gedaan.. durfde echt niet
Nog steeds grote spijt van (was toen 7)
later lichaam nog wel gezien.. en sindsdien nog een stuk of 5 begravenissen gehad in de familie
quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:20 schreef Domai het volgende:
Overgrootmoeder, 2 mensen in een ziekenhuis toen ik daar werkte (ik was 13 of 14, bijbaantje), verkeersslachtoffer.
Kheb ook iemand zien sterven, dus na t gebeuren was dat een lijk. Was een gast met een ODLekker als je zelf paddo's op hebt en vrolijk wilt zijn zeg.
![]()
5 dan.
Ik denk dat het verschillend isquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
mijn 2 opa's en 1 oma
Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
cheyne stokes ademhaling heet dat. Dat is een aparte manier van ademhalen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef weasel85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het is om bij iemand te zijn, wie op bed ligt, en waar jij bij staat komt te overlijden? Komt er een laaste duidelijk hoorbare adem of...echt iets van gekreun?
Ik open ook wel eens topics waar ik verder niets mee wil bereiken... Een kook blunders topic in CUL bijvoorbeeld... Puur voor de geinquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:21 schreef Danaa het volgende:
Ik heb er ook genoeg gezien, teveel voor mijn leeftijd!
Maar waarom wou de topicstarter dit eigenlijk weten?
Aha, ja nou ben er evengoed nogsteeds benieuwd naar!quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik open ook wel eens topics waar ik verder niets mee wil bereiken... Een kook blunders topic in CUL bijvoorbeeld... Puur voor de gein![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |