Inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja ja tot dat ze bij de volgende verkiezingen ineens 10 zetels in de wacht sleept.![]()
Knokken voor invoering van het referendumquote:Op donderdag 14 december 2006 13:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Vraag me nu eigenlijk ook af wat ze in de kamer doen.
bij het stemmen voor de nieuwe voorzitter waren er bij de laatste stemming (tussen 2 vrouwen) ook precies 2 onthoudingen... toevallig dat SGP 2 zetels heeftquote:Op donderdag 14 december 2006 13:07 schreef Ludacriss het volgende:
Vind het wel raar de SGP de macht van de voorzitter accepteerd aangezien het een vrouw is.
Waren er niet ook al twee blanco stemmen toen Kamp nog niet was afgevallen?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef gbm het volgende:
[..]
bij het stemmen voor de nieuwe voorzitter waren er bij de laatste stemming (tussen 2 vrouwen) ook precies 2 onthoudingen... toevallig dat SGP 2 zetels heeft![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef gbm het volgende:
[..]
bij het stemmen voor de nieuwe voorzitter waren er bij de laatste stemming (tussen 2 vrouwen) ook precies 2 onthoudingen... toevallig dat SGP 2 zetels heeft![]()
Iedereen schopt tegen die kabinet aan hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef J0sT het volgende:
Indd onbesuisde (LINKSE) kamer.. Stelletje trieste kabinetbenentrappers..
D66 is altijd erg sterk in de oppositie. In de regering vallen ze altijd in het niet, omdat ze altijd de kleinste partij zijn dan.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:58 schreef Ludacriss het volgende:
en Pechtold valt Zalm aan.... hij komt gewoon weer met goeie punten. Die gozer heeft echt veel zetels laten liggen voor zijn partij.
nee, Verdonk is haar speeltje (Vreemdelingenzaken) afgepakt en heeft er nu iets met Jeugdzaken bij gekregen... erg crea constructiequote:Op donderdag 14 december 2006 13:09 schreef J0sT het volgende:
Is Verdonk nou opgestapt? En de andere VVD-ministers? (Ik schakel nu pas in..)
idd, juist wilders gooit verschrikkelijk met modder.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen schopt tegen die kabinet aan hoor. Ook CU SGP en Wilders.
Ja.. Maar nu er een linkse meerderheid is gaan ze zo'n gevoelig onderwerp aanvallen..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Iedereen schopt tegen die kabinet aan hoor. Ook CU SGP en Wilders.
Kan ik wat gedaan krijgenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:11 schreef Ludacriss het volgende:
Om 14 uur weer verder.
Die stem komt me bekend voor van 1 of ander tekenfilmquote:Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef koningdavid het volgende:
Wat een overgang, van Thieme naar Van der Vlies.![]()
Dit onderwerp werd keer op keer aangevallen door de oppositie. Dat het kabinet zo stuntelt in haar reactie kan je de kamer moeilijk aanrekenen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:11 schreef J0sT het volgende:
[..]
Ja.. Maar nu er een linkse meerderheid is gaan ze zo'n gevoelig onderwerp aanvallen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |