En toch vind ik hem cutequote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef X. het volgende:
Maar de echte nominatie was er gisteren van Marianne Thieme. "Maar ook van een Kamer die met hagelslag schiet op de minister". In plaats van 'met een schot hagel'.
Niet erg, maar de eerste nominatie voor de Gonny-award
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:22 schreef X. het volgende:
Ow ja, geheel in de traditie een tendentieus plaatje:
[afbeelding]
Ik weet van niks. Het lijkt mij vooral een aardige dame, ze heeft een bovengemiddeld uiterlijk, maar opgewonden kan ik er niet van raken...quote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
30'ers schijnen echt veel te fappen op haar ja
Ik fap niet op M.T., ik vind haar verspreking cutequote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet voor uitkomenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik fap niet op M.T., ik vind haar verspreking cute
V.
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef X. het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=y2bHb6hHHBE
Haha, toen ik dat hoorde dacht ik: 'goh, wist niet dat hagelslag ook een andere betekenis heeft.'quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef X. het volgende:
Maar de echte nominatie was er gisteren van Marianne Thieme. "Maar ook van een Kamer die met hagelslag schiet op de minister". In plaats van 'met een schot hagel'.
Inderdaadquote:Op donderdag 14 december 2006 13:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, toen ik dat hoorde dacht ik: 'goh, wist niet dat hagelslag ook een andere betekenis heeft.'
Ach, het is nog een beetje wennen denk ik. Net ook weer in het debat een zenuwachtig praatje, kop omlaag, volledig afgelezen van een frommelig blaadje. Nou niet bepaald een gepassioneerde volksvertegenwoordiger iig. Komt nog wel, hopelijk.
Ach, geen van beiden hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:13 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je nou een hekel aan 'r of ben je verliefd op r?![]()
Zat gisteren in De Wereld Draait Door.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:14 schreef Genverbrander het volgende:
Heeft iemand ook een filmpje van die Hagelslag-uitglijer?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:22 schreef X. het volgende:
Ow ja, geheel in de traditie een tendentieus plaatje:
[afbeelding]
Ik ben geen 30'erquote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
[..]
Hagelslag was hier wel degelijk bewust gekozen. Het slaat op de hagelslagcoalitie, het label dat de media heeft gekozen voor de eventuele zespartijencoalitie PvdA/SP/GL/CU/D66/PvdD. Thieme is de enige die bij de koningin heeft gepleit voor een dergelijke coalitie. Ze nam bij het gesprek dat ze afgelopen woensdag met informateur Hoekstra had als presentje een pak hagelslag mee.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:18 schreef X. het volgende:
SCH had zonder ook maar 1 debat met Fleur Agema te hebben gezien, haar al uitgeroepen tot opvolger van Gonny van Oudenallen. Blijkbaar puur omdat ze bij Wilders zit.
Niet erg, maar de eerste nominatie voor de Gonny-award
Inderdaad. je ziet de zenuwen door haar keel gieren. Niet zo gek trouwens. Het valt in het begin allemaal niet mee...maar dat komt wel goed. Ze is er denk ik wel voor het kamerwerk geschikt.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:20 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Inderdaadvolgens mij is ze erg zenuwachtig. Terwijl ze echt wel goed kan spreken.
Nee. Niet doen. Laat ze lekker naturel. Media-adviseurs kunnen niets doen tegen zenuwachtigheid...quote:Ze moet maar eens goed onder handen worden genomen door wat media-adviseurs.
Wie? De PSP-koe?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:11 schreef rosmalen het volgende:
tis de vriendin van Volkert Van de G. geweest
Doordat je in de politiek het onderwerp dierenwelzijn als serieus onderwerp bestempelt ben je toch gewoon serieus bezig?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:16 schreef rosmalen het volgende:
ik stem niet op een dier...politiek hoort serieus te zijn.
of ik begin een partij voor bomen ..
dat doe ik dan met de bomen ....kom op nou......dat is een onderdeel van politiekbedrijvenquote:Op donderdag 14 december 2006 20:14 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Doordat je in de politiek het onderwerp dierenwelzijn als serieus onderwerp bestempelt ben je toch gewoon serieus bezig?
Heb je daarom je geboortedatum niet in je profiel staan?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:34 schreef X. het volgende:
[..]
Mja, dit is de afgelopen 2-3 weken dus niet zo gebleken. Het viel me in positieve zin op dat ik haar vaak aan het woord heb gehoord zonder dat er op expliciete of impliciete wijze werd verwezen naar dieren.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef T1andonly het volgende:
met een pak hagelslag
Het is "leuk" voor haar dat ze mee mag spelen in het hele politieke verhaal. Maar als je werkelijk alles kunt herleiden tot iets wat met dieren te maken heeft dan vind ik het ook lachwekkend worden.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:20 schreef sitting_elfling het volgende:
ze is neukbaar, das ook alles.
Wat is er geloofwaardig aan als je kan gaan regeren met (veel) minder dan de helft van de stemmen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef qonmann het volgende:
Jammer dat we geen kiesdrempel hebben, zoals bv. in Duitsland.
Dan was de politiek een stuk geloofwaardiger geweest.
Al die miljonairs die als lijstduwer fungeren..de geloofwaardigheid is ver te zoeken
Dat splinterpartijen niet in de Tweede Kamer belanden lijkt me beter voor geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is er geloofwaardig aan als je kan gaan regeren met (veel) minder dan de helft van de stemmen?
Overigens hebben we gewoon een kiesdrempel van 1/150e natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |