quote:Op donderdag 14 december 2006 12:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Balkenende is momenteel het meest schrijnende geval
hahaquote:Op donderdag 14 december 2006 12:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Balkenende is momenteel het meest schrijnende geval
Ach, die vent komt iedere dag met een motie en dan stemt alleen zijn partij voor.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:13 schreef Gertjuhh het volgende:
Het zal inderdaad wel lachen worden met Geert, hij gaat met een motie komen zei ie net tegen Ferry maarja dat heeft natuurlijk geen zin..
Het is ook gewoon een non-argument. Maar Rutte heeft de afgelopen paar maanden bewezen een behoorlijke drol te zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Ik haat dat argument: "het is zo zielig voor de mensen die al weg zijn"
het heeft niks met zielig zijn te maken, het heeft te maken met onrechtvaardigheidquote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Eerst ze wegsturen en dan ineens medelijden met ze hebben
dat mag ie niet, hij mag het er alleen maar mee oneens zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef rubbereend het volgende:
nou Rutte stap er dan gewoon uit!
Ja die doet het echt prima.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Aoristus het volgende:
Die Pechtold valt me 100% mee, wat een kerel
Dat gaat niet over medelijden maar over rechtszekerheid en rechtsgelijkheid. Belangrijke pijlers van onze constitutionele democratie. Zonder deze principes is iedereen overgeleverd aan willekeur.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Eerst ze wegsturen en dan ineens medelijden met ze hebben
Jammer voor hem dat ie nu pas laat op stoom is gekomen. Had ie zeker meer zetels mee kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Aoristus het volgende:
Die Pechtold valt me 100% mee, wat een kerel
Hij draait vast warm voor de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat ie nu pas laat op stoom is gekomen. Had ie zeker meer zetels mee kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |