Ja die doet het echt prima.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Aoristus het volgende:
Die Pechtold valt me 100% mee, wat een kerel
Dat gaat niet over medelijden maar over rechtszekerheid en rechtsgelijkheid. Belangrijke pijlers van onze constitutionele democratie. Zonder deze principes is iedereen overgeleverd aan willekeur.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:15 schreef SCH het volgende:
Ik haat dat argument: "het is zo zielig voor de mensen die al weg zijn"
Eerst ze wegsturen en dan ineens medelijden met ze hebben
Jammer voor hem dat ie nu pas laat op stoom is gekomen. Had ie zeker meer zetels mee kunnen pakken.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef Aoristus het volgende:
Die Pechtold valt me 100% mee, wat een kerel
Hij draait vast warm voor de volgende verkiezingenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Jammer voor hem dat ie nu pas laat op stoom is gekomen. Had ie zeker meer zetels mee kunnen pakken.
Er hoort altijd een clown in inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ik ben trouwens wel blij met Wilders in het parlement.
Aha! Dus volgens jouw redenering hadden eigenlijk de Amerikanen in 1945 ook maar de rest van de joden moeten ombrengen? Om ze te laten leven is tenslotte oneerlijk tegenover de zes miljoen die al vergast waren.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat gaat niet over medelijden maar over rechtszekerheid en rechtsgelijkheid. Belangrijke pijlers van onze constitutionele democratie. Zonder deze principes is iedereen overgeleverd aan willekeur.
Ik ben ook benieuwd naar zijn kapper idd..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |