Ik krijg die hele dikke in world 8 niet dood, en ik krijg het niet voor elkaar om als mini Mario in level 4 en 7 te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Luco het volgende:
Wat is er dan Cherry?
Ok, Metroid valt dus af... Op dit moment heb ik (met mn broertje samen) NSMB, Wario Ware Touched, Mario Kart DS, Burnout (Don't ask me why) en Big Brain Academy. RPG's vind ik helemaal niks, Nintendogs vind ik een kutspel... Iemand nog leuke games in gedachte?
Smaken verschillen, maar ik vind 'm echt briljant. Was vroeger sowieso al fervent Sega speler, dus daar komt het misschien door. Hij krijgt trouwens ook een 9.0 op IGN, dus echt compleet bagger kan het niet zijn toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vond er geen drol aan meteen in de winkel omgeruild voor mario kart
Het is geen bagger, het is Sonic. En dat trok ik ook niet, gaat veuls te snelquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar ik vind 'm echt briljant. Was vroeger sowieso al fervent Sega speler, dus daar komt het misschien door. Hij krijgt trouwens ook een 9.0 op IGN, dus echt compleet bagger kan het niet zijn toch?
Nee, je speelt alleen met Sonic (of met een ander character, maar die kies je in het begin, is dus geen sidekick maar een compleet ander character). Verder vond ik het vrij dicht bij het origineel komen qua speelbaarheid. De hidden levels zijn tof, de eindbazen nog toffer (volgens mij 1 van de mooiste zaken die ik op de DS heb gezien tot nu toe!).quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar lijkt Sonic op de oude spellen? Als die sidekick maar niet de hele tijd irritant in de weg loopt zoals met Tails vroeger.
Jepquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar lijkt Sonic op de oude spellen? Als die sidekick maar niet de hele tijd irritant in de weg loopt zoals met Tails vroeger.
Dat probeerde ik dus gister maar als je als mini mario speelt kan je springen wat je wilt maar hij wil niet dood , Enlighten mequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:18 schreef Luco het volgende:
Kan wel. Je moet gewoon in wereld 2, als Mini-Mini mario (dus na een blauwe mushroom) de eindbaas verslaan! Zelfde geld voor wereld 5... Was er trouwens niet een NSMB topic?
Ik zit met hetzelfde probleempjequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:13 schreef Steve-O het volgende:
Ow zo , thnx ga het ff proberen
Ok, die gaat dus op m'n lijstjequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, je speelt alleen met Sonic (of met een ander character, maar die kies je in het begin, is dus geen sidekick maar een compleet ander character). Verder vond ik het vrij dicht bij het origineel komen qua speelbaarheid. De hidden levels zijn tof, de eindbazen nog toffer (volgens mij 1 van de mooiste zaken die ik op de DS heb gezien tot nu toe!).
die zand worm is nog wel te doen zit nu in 4quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleempje. Het nadeel als Mini Mario is dat je gelijk dood bent als je even misspringt
.
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef Luco het volgende:Hm, als ik met die kleine Mario op die baas spring gebeurd er niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hard neerkomen, dus springen met de kont omlaag.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:14 schreef super-muffin het volgende:
Hm, als ik met die kleine Mario op die baas spring gebeurd er niks.
[DS] New Super Mario Brosquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:44 schreef Luco het volgende:
Dat ja! Iemand de link naar NSMB topic, kunnen we daar verder lullen...
op PLay.com is het de Europese versie ja..quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je de Europese versie bestelt, is ie wel op Nederlands te zetten. Brain Training bevat ook sudoku trouwens. Maar dat zijn maar 100 puzzels.
Metroid PH vind ik echt een geweldig spelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Luco het volgende:
Volgend spel wat ik ga kopen zal denk ik Metroid Prime: Hunters worden, of iemand moet een andere suggestie hebben!
kijk ook eens op www.cdwow.nl goedkoop en geen verzendkostenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
op PLay.com is het de Europese versie ja..
Dan gaan we die maar bestellen, tnx
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
kijk ook eens op www.cdwow.nl goedkoop en geen verzendkosten
*gaat toch maar eens geld eisen van cdwow voor al die reclame*
Zitten enkel bij games die Nintendo uitgeeft.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef Luco het volgende:
Bij Burnout zat ook geen VIPkaartje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |