Natuurlijk is het een maand geledenquote:Op maandag 1 januari 2007 02:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat was ruim een maand geleden. ik heb hem toen ook gehaald, voor mezelf en eentje voor m'n zus. was alleen de witte, maar voor een verschil van ¤50 ga ik niet moeilijk doen over de kleur (wilde eigenlijk de roze) .
Heeft Ede een Media Markt?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:29 schreef CherryLips het volgende:
MM Ede was hij ¤129 geloof ik.
Hoezo ik ben er nog hoor!quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
Wtf, DS Lite of gewone DS voor 99 ¤? Lijkt mij de gewone DS?
Wel frustrerend, mooi draadloos netwerkje bij m'n ouders, hebben ze geen WEP beveiliging erop geknald, maar een andere, die m'n DS niet aankan... Bye Bye Mario kart tegen vage Jappanertjes met 3 sterren boven hun naam...
gewoon wep instellen dan, ook op andere draadloze apparaten die ze daar gebruiken. da's zo gebeurd.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
Wel frustrerend, mooi draadloos netwerkje bij m'n ouders, hebben ze geen WEP beveiliging erop geknald, maar een andere, die m'n DS niet aankan... Bye Bye Mario kart tegen vage Jappanertjes met 3 sterren boven hun naam...
Wel enorm knullig dat de DS geen WPA beveiliging aankan. Ik ga toch echt geen WEP instellen, dus dat wordt een 2e Access Point erbij voor de DS'jesquote:Op maandag 1 januari 2007 16:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon wep instellen dan, ook op andere draadloze apparaten die ze daar gebruiken. da's zo gebeurd.
Het was wel twee weken geleden hoor, kan allang veranderd zijn. Hij heeft ook nog even ¤139 gekost. De spelletjes zijn daar ook vaak ¤35 terwijl we bij andere toko's vaak ¤45 zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:31 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Heeft Ede een Media Markt?![]()
Hmmm...binnenkort ff checke dan, ligt in de buurt namelijk,![]()
Nee, was de Lite, alleen de wittequote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Luco het volgende:
Ik bewaar altijd en bloemetje voor bij de bossquote:Op maandag 1 januari 2007 17:55 schreef Luco het volgende:
Cherrylips, je moet eerst onderlangs, volgende bovenlangs, derde middendoor. Elke keer moet je een muntje horen, en dan komj e bij een grote boze deur.... Bloempje is aan te raden!
Heel goed kijken hoeft toch niet, ik (en mijn vriendin) zagen het gelijk de seconden dat we er waren. Of hebben jullie geen DS LITE, dan zie je het misschien slechter.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Speel in wereld 3 nog eens de eindbaas, en kijk heel goed als je die verslagen hebt. dan zie je van: aha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:02 schreef Luco het volgende:Ja maar dat is kut, ik schiet hem gewoon overhoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tap tap tap
blauwe mini paddestoel maak je kleinquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:46 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er nu echt helemaal geen reet meer van.
Dat snap ik, maar in welk level moest ik dat doen om in level 4 te komen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:24 schreef Theamerican het volgende:
[..]
blauwe mini paddestoel maak je klein
In het laatste level van wereld 2. Bij het einde, waar je bowser moet verslaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar in welk level moest ik dat doen om in level 4 te komen?
dat was toch een of andere zandworm?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:59 schreef _petjan het volgende:
[..]
In het laatste level van wereld 2. Bij het einde, waar je bowser moet verslaan.
vond er geen drol aan meteen in de winkel omgeruild voor mario kartquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:17 schreef Jarno het volgende:
Met Kerst (eindelijk) Sonic Rush gekregen. Wat een spel!. Heerlijke platformer!
Metroid Prime: Hunters valt bij mij zwaar tegen. Je hebt namelijk maar 4 locaties die eigenlijk voor multiplayer bedoeld zijn en 2 verschillende eindbazen met 2 keer andere eigenschappen. De sfeer is saai. Alleen het online gedeelte is goed uitgewerktquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:18 schreef Luco het volgende:
Volgend spel wat ik ga kopen zal denk ik Metroid Prime: Hunters worden, of iemand moet een andere suggestie hebben!
Bij de hogere moeilijkheidsgraden merk je wel dat het tikken goed in het ritme mee gaat, dan klinkt het niet onaardig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:07 schreef ethiraseth het volgende:
Ik was helemaal hyped over Elite beat agents, stond al op punt ding te importeren tot ik eens wat filmpjes erover ging kijken op youtube en wtf is dat voor idioot iets dat je op elke noot die je aanraakt een soort vuilnisemmer getik erdoorheen hoort?Dat verpest echt het hele spel voor mijn gevoel.
![]()
Hmm, ik wacht nog wel even af tot het hier in de winkels ligt, zodat ik het eventueel kan terugbrengen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij de hogere moeilijkheidsgraden merk je wel dat het tikken goed in het ritme mee gaat, dan klinkt het niet onaardig.
ja ook zo rot spelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:51 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Metroid Prime: Hunters valt bij mij zwaar tegen. Je hebt namelijk maar 4 locaties die eigenlijk voor multiplayer bedoeld zijn en 2 verschillende eindbazen met 2 keer andere eigenschappen. De sfeer is saai. Alleen het online gedeelte is goed uitgewerkt
Yoshi's Island DS. Heerlijke platformer, naar mijn mening zelfs veel beter dan NSMB.quote:Iemand nog leuke games in gedachte?
Ik krijg die hele dikke in world 8 niet dood, en ik krijg het niet voor elkaar om als mini Mario in level 4 en 7 te komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:15 schreef Luco het volgende:
Wat is er dan Cherry?
Ok, Metroid valt dus af... Op dit moment heb ik (met mn broertje samen) NSMB, Wario Ware Touched, Mario Kart DS, Burnout (Don't ask me why) en Big Brain Academy. RPG's vind ik helemaal niks, Nintendogs vind ik een kutspel... Iemand nog leuke games in gedachte?
Smaken verschillen, maar ik vind 'm echt briljant. Was vroeger sowieso al fervent Sega speler, dus daar komt het misschien door. Hij krijgt trouwens ook een 9.0 op IGN, dus echt compleet bagger kan het niet zijn toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:30 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vond er geen drol aan meteen in de winkel omgeruild voor mario kart
Het is geen bagger, het is Sonic. En dat trok ik ook niet, gaat veuls te snelquote:Op woensdag 3 januari 2007 07:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar ik vind 'm echt briljant. Was vroeger sowieso al fervent Sega speler, dus daar komt het misschien door. Hij krijgt trouwens ook een 9.0 op IGN, dus echt compleet bagger kan het niet zijn toch?
Nee, je speelt alleen met Sonic (of met een ander character, maar die kies je in het begin, is dus geen sidekick maar een compleet ander character). Verder vond ik het vrij dicht bij het origineel komen qua speelbaarheid. De hidden levels zijn tof, de eindbazen nog toffer (volgens mij 1 van de mooiste zaken die ik op de DS heb gezien tot nu toe!).quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar lijkt Sonic op de oude spellen? Als die sidekick maar niet de hele tijd irritant in de weg loopt zoals met Tails vroeger.
Jepquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar lijkt Sonic op de oude spellen? Als die sidekick maar niet de hele tijd irritant in de weg loopt zoals met Tails vroeger.
Dat probeerde ik dus gister maar als je als mini mario speelt kan je springen wat je wilt maar hij wil niet dood , Enlighten mequote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:18 schreef Luco het volgende:
Kan wel. Je moet gewoon in wereld 2, als Mini-Mini mario (dus na een blauwe mushroom) de eindbaas verslaan! Zelfde geld voor wereld 5... Was er trouwens niet een NSMB topic?
Ik zit met hetzelfde probleempjequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:13 schreef Steve-O het volgende:
Ow zo , thnx ga het ff proberen
Ok, die gaat dus op m'n lijstjequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, je speelt alleen met Sonic (of met een ander character, maar die kies je in het begin, is dus geen sidekick maar een compleet ander character). Verder vond ik het vrij dicht bij het origineel komen qua speelbaarheid. De hidden levels zijn tof, de eindbazen nog toffer (volgens mij 1 van de mooiste zaken die ik op de DS heb gezien tot nu toe!).
die zand worm is nog wel te doen zit nu in 4quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleempje. Het nadeel als Mini Mario is dat je gelijk dood bent als je even misspringt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |