Wat dacht je van Phoenix Wright, 42 Spel Klassiekers, Final Fantasy 3 (via importen dan), Trauma center, Yoshi's Island DS, Castlevania, etc.quote:Op zondag 24 december 2006 11:38 schreef _petjan het volgende:
Welke games zijn de echte must haves voor de DS? Want ik heb niet echt leuke games. Ik heb NSMB, Mario64, tony hawk, Advance Wars en Mario Kart. Maar ik heb ze allemaal al uitgespeeld.
Klik een random game site aan en het staat er ....quote:Op maandag 25 december 2006 00:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het optrekken bij mariokart? het lukt mij niet echt de balans te vinden tussen teveel gas geven terwijl er word afgeteld voor het startsein.. Óf ik geef teveel met als resultaat een grote rookwolk en veel vertraging, of ik geef te weinig gas en zodoende ligt iedereen in het begin voor
Voor mij. Kerst man (ikke) bracht vandaag elige beat agents, bomberman land en gunpeyquote:Hint: Quick start:
During the initial countdown, hold down the gas (A) about a half of a second to a second after the number "2" appears. You will gain a huge boost when the race starts. You may have to practice to get the correct timing.
thanksquote:Op maandag 25 december 2006 03:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Klik een random game site aan en het staat er ....
[..]
Voor mij. Kerst man (ikke) bracht vandaag elige beat agents, bomberman land en gunpeyBomberman land is echt vet en aangeschoten speelbaar alleen zuigt het kwa miltiplayer omdat je bij elk spel je ds weer opnieuw kan booten om te multiplayeren ! Maar single player is echt de bom. Alleen viel net mn ds uit
zelf heb ik de wrt54g werkt toppiequote:Op maandag 25 december 2006 14:05 schreef superfrog het volgende:
ik heb sinds Zaterdag avond ook een DS Lite
Tot nu toe bevalt het mij zeer goed, Ga denk ik woesndag
animal crossing maar eens proberen. Hoor daar veel goede
verhalen over. Weten jullie of een DS lite goed kan samen
werken met een Linksys WRT54GL of een Linksys WRT54G?
haha Ik ken hetquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:25 schreef super-muffin het volgende:
Hehe, ik heb nu 2 dagen mijn DS en m'n broertje vond het zo vet dat hij er morgen ook 1 gaat kopen
Hier ook een Linksys WRT54G, werkt prima met de DS Lite en de Wii. Zeker een aanrader!quote:Op maandag 25 december 2006 14:05 schreef superfrog het volgende:
ik heb sinds Zaterdag avond ook een DS Lite
Tot nu toe bevalt het mij zeer goed, Ga denk ik woesndag
animal crossing maar eens proberen. Hoor daar veel goede
verhalen over. Weten jullie of een DS lite goed kan samen
werken met een Linksys WRT54GL of een Linksys WRT54G?
Wat moet je met 3 DS'sen?quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:20 schreef BMH het volgende:
[..]
haha Ik ken hetOp een moment had ik er zelf 3 dsjes!!! Nu heb ik er nog maar 2.. Gewoon als de ene leeg is..
![]()
Als de 2 het grootst is dan de gas knop ingedrukt houden...dan schiet je weg bij de start...quote:Op maandag 25 december 2006 00:47 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Weet iemand hoe het zit met het optrekken bij mariokart? het lukt mij niet echt de balans te vinden tussen teveel gas geven terwijl er word afgeteld voor het startsein.. Óf ik geef teveel met als resultaat een grote rookwolk en veel vertraging, of ik geef te weinig gas en zodoende ligt iedereen in het begin voor
me neefje is 8 die heeft een ds en we spelen samen heel vaak spelletjes en me andere neefje van 6 heeft ook een ds en die speelt erook volop mee.quote:Op woensdag 27 december 2006 14:22 schreef janeway het volgende:
Hallo allemaal
Mijn dochter van bijna 8 ( volgende week, ze telt de minuten) heeft eindelijk genoeg geld gespaard (met behulp van kerstoma) voor een Nintendo ds. Maar ik vraag me serieus af of een ds wel wat is voor een kind van 8. Is het niet te ingewikkeld met zo'n pennetje? Heb ik nog een vraag wat zijn dan evt leuke spelletjes voor een kind meisje van 8. En kunnen er ook advance spelletjes op een ds? Zo ja dan zijn er bij Bartsmit.com wel een paar leuke te vinden om een start mee te maken. Enne als je een ds koopt dan zit er neem ik aan niet standaart een spelletje bij, (wat zijn die dingen gruwelijk duur eigenlijk) Zijn er ook betrouwbare goedkope adressen voor een ds?
Meer vragen heb ik eigenlijk niet. IK hoop op een paar goede bruikbare antwoorden.
ALvast bedankt
Hij is tof, ik weet alleen nog niet hoe tofquote:
eerder een waardebon die alleen bij hun kan besteden. Da's niet erg, dan haal je toch gewoon een andere (beter) spel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:58 schreef BMH het volgende:
En al is een game een miskoop een gameshop doet nooit moeilijk en geeft meestal gewoon je geld terug.
da's kut!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef mini-lellan het volgende:
!!!!!
Me moeder speelt de laatste tijd Brain Training en speelt het ook tijdens het koken. En wat had ze dus gedaan ze had mijn DS op de pit gelegt omdat ze iets moest pakken. Gelukkig was de pit wel uit alleen nog gloeiheet omdat ie net uit stond. En nu zit er een brondwond op me DS!
Holy shit wat DOM!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef mini-lellan het volgende:
!!!!!
Me moeder speelt de laatste tijd Brain Training en speelt het ook tijdens het koken. En wat had ze dus gedaan ze had mijn DS op de pit gelegt omdat ze iets moest pakken. Gelukkig was de pit wel uit alleen nog gloeiheet omdat ie net uit stond. En nu zit er een brondwond op me DS!
Koopt ze een nieuwe en geeft ze die aan jouw. En zij mag die verotte aangebrande houden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:21 schreef mini-lellan het volgende:
!!!!!
Was het maar z'n feest, een Lite vind ze te duur en om weer een normale te gaan kopen...quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:26 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Koopt ze een nieuwe en geeft ze die aan jouw. En zei mag die verotte aangebrande houden!![]()
Haar probleem... tenzij ze die DS voor jou heeft betaald. Heb je 'm zelf betaald, dan mag ze mooi haar WA verzekering aanspreken en anders toch mooi een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Was het maar z'n feest, een Lite vind ze te duur en om weer een normale te gaan kopen...
Tja wat is een goede score?quote:Op zondag 31 december 2006 00:19 schreef McGilles het volgende:
Is hier trouwens iemand die een goede score heeft gehaald met Big Brain Academy examen?
af en toe moet je Media Markt in de gaten houden, bij MM Den Haag/Rijswijk kon je een DS Lite oppikken voor 100 Euro.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:28 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Was het maar z'n feest, een Lite vind ze te duur en om weer een normale te gaan kopen...
je moet mac adres van je ds toevoegen in de mac filter van je routerquote:Op zondag 31 december 2006 12:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg m'n DS niet online (via een wireless router). De wii kan wel online.
Ik krijg deze melding: error code 52200
Connected to acces point but unable to connect to the server
Het is een sitecom wl-160 router.
Moet ik de DS in de router toestemming geven om online te kunnen ofzo?
Is dat recent (of nu???) Woon daar ook in de buurt dus het zou de moeite kunnen zijn.quote:Op zondag 31 december 2006 10:00 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
af en toe moet je Media Markt in de gaten houden, bij MM Den Haag/Rijswijk kon je een DS Lite oppikken voor 100 Euro.
dat was ruim een maand geleden. ik heb hem toen ook gehaald, voor mezelf en eentje voor m'n zus. was alleen de witte, maar voor een verschil van ¤50 ga ik niet moeilijk doen over de kleur (wilde eigenlijk de rozequote:Op maandag 1 januari 2007 02:14 schreef janeway het volgende:
[..]
Is dat recent (of nu???) Woon daar ook in de buurt dus het zou de moeite kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |