hey comedy afzeiken is mijn taak:)quote:Op woensdag 20 december 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
Jansen Jansen (ofzo), daar zat Margot #1 ook in
dat je van al haar rollen nou net aan deze moet denken... beroerde comedy...
hmz... ik ben geloof ik geen Liz S. fan, ik vond haar maar niks in MvdW [ vooral ook omdat ze Renee Soutendijk kwam wegpesten]quote:ik denk dan toch eerder aan haar (toch meer loederachtige) rollen in Vrouwenvleugel en MvdW
jaaaaaaaquote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef Wup het volgende:
jaaa komt Kim Pieters nog even terug om hem de serie uit te spelen?
hoe lief
Zou dit z'n laatste scène worden... of toch weer een dood vogeltje?quote:NIELS RICHTER: "Dan loop ik m'n ronde wel in m'n blote bast." (tegen Annemarie de Graaf)
mja ze heeft vorig jaar nogal om zich heen lopen slettenquote:Op woensdag 20 december 2006 21:01 schreef Wup het volgende:
Shirina & een wild verleden?
Niels aan de pillen is tof, dat is wel aan Robert toevertrouwd...quote:jaaa komt Kim Pieters nog even terug om hem de serie uit te spelen?
hoe lief
in seizoen 2 vond ik haar ook niet erg tof, maar in seizoen 3 kon ik haar wel meer waarderen (leuke loederstreekjes enzo). Maar ze is natuurlijk niet te vergelijken met Soutendijk!quote:hmz... ik ben geloof ik geen Liz S. fan, ik vond haar maar niks in MvdW [ vooral ook omdat ze Renee Soutendijk kwam wegpesten]
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Goedzo Joost, lekker alles in de Prullebak gooien en vervolgens niet legen. Jezus wat voorspelbaar.
En zomaar op iemand's privécomputer zitten, schandalig! Das net hetzelfde als het briefgeheim verneukenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:23 schreef warezguy05 het volgende:
bij die soapmeiden moet je altijd direct ducktape over hun bek plakken nadat je ze een 'geheimpje' hebt verteld, anders lullen ze alles meteen door
Viel mij ook op ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:17 schreef pberends het volgende:
Goedzo Joost, lekker alles in de Prullebak gooien en vervolgens niet legen. Jezus wat voorspelbaar.
Dat ook ja.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:31 schreef djkoelkast het volgende:
vaag dat ie geen wachtwoord op zijn windows heeft...
Ja, toen was er iets wat nu verdwenen is: de verhaallijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:18 schreef babette21 het volgende:
zat net door wat topics van (bijna) 3 jaar terug te bladeren... wat waren we toch fanatiek![]()
maar wel jammer dat alle afbeeldingen inmiddels van de servers zijn
yepquote:Op donderdag 21 december 2006 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, toen was er iets wat nu verdwenen is: de verhaallijn.
Die laatste feiten zijn inherent aan het eerste.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
yep
én de geloofwaardige acteurs
en de geinige personages
het geheel is meer dan de som der delenquote:Op donderdag 21 december 2006 20:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die laatste feiten zijn inherent aan het eerste.
volgens mij hebben ze gewoon een misrekening gemaakt binnen het uitzendschema en komen ze anders niet uit met oud/nieuw.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Hoe zit dat nou met die dubbele afleveringen? Is dat niet een heel slecht teken? (ze maken zo snel mogelijk het beeldmateriaal op om te stoppen ofzo?)
Opnames ONM lopen te ver voor, normaal zo'n 6 weken nu al ruim 11 weken. Hierdoor zullen er binnenkort meerdere keren dubbele afl. in een week te zien zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:20 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze gewoon een misrekening gemaakt binnen het uitzendschema en komen ze anders niet uit met oud/nieuw.![]()
dan zitten wij op 3 januari te kijken hoe zij hun vuurpijltjes gaan afsteken![]()
11 wekenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:49 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Opnames ONM lopen te ver voor, normaal zo'n 6 weken nu al ruim 11 weken. Hierdoor zullen er binnenkort meerdere keren dubbele afl. in een week te zien zijn.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
De Publieke Omroep moet multicultureler...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
lijkt het inmiddels wel op met al die buitenlanders
gebeurt in t dagelijks leven toch ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:08 schreef pberends het volgende:
Gelukkig reageren de autochtonen in ONM normaal op het islam-gezeik van Shirina. Prachtig!
Ja, maar van soaps zou je meer politiek correct geblaat verwachten. In GTST zouden ze dat bijvoorbeeld wel doen, maar gelukkig is ONM ook een stukje realistischer dan GTST.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
gebeurt in t dagelijks leven toch ook![]()
beetje dwaas tijdstip, kan prima op primetime toch:)quote:vanaf 27 december 2006
MAX brengt de succesvolle 7-delige serie uit de jaren '70 terug op de buis. Sil de Strandjutter speelt aan het begin van de 19de eeuw, op het van de rest van Nederland afgesloten Terschelling.
De tv-versie van Sil de Strandjutter bestaat uit 7 afleveringen.
Uitzending
Vanaf 27 december 2006
Iedere dag
Behalve 30 & 31 december
18.05 - 19:00 uur, Ned 2
Gezien z'n acteerverleden heeft hij een hoog Joost-gehalte.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Canisfire het volgende:
zijn we een beetje blij met Sacha als nieuwe onm ster?![]()
In oppasen vond ik hem wel tof in kees en co niet![]()
wat een diepte-interviewquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Sarah Chronis (Eva) & Jop Joris (Joost) in Veronica Magazine (2006, #51)
is dat die gast die in zn jeugd een trap tegen zn noten aan heeft gehad?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:24 schreef Canisfire het volgende:
zijn we een beetje blij met Sacha als nieuwe onm ster?![]()
In oppasen vond ik hem wel tof in kees en co niet![]()
Elke dag, om half zevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:17 schreef Iwan1976 het volgende:
In de nachtelijke uren zag ik deze promo voorbij komen:
[[url=http://sjc-static6.sjc.youtube.com/vi/7A8HsC7AAw4/2.jpg]afbeelding][/url]
[..]
Christus, wat een schijt-interview. Ik heb nog nooit zo'n leefhoofdig interview vrijwillig gelezen. Het intellect van Jop en Saraha is ook in een bierdop te vullen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://img138.imagevenue.com/loc382/th_75818_Kopie_van_vm_2006_51_0004_122_382lo.jpg]afbeelding][/URL]
Of juist welquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
maakt bij sarah toch niet uit, in bed heb je geen intellect nodig![]()
oke, gokjequote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand die me nog kan vertellen in grote lijnen wat er gebeurd is?
sjee die jongen is inmiddels ook al 28quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Nou, er zijn allemaal mensen, en die maken allemaal spannende en treurige dingen mee. Soms ook leuke dingen. Of enge dingenquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
.... maar vooral hele sááie dingen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:49 schreef Svensational het volgende:
..en die maken allemaal spannende en treurige dingen mee. Soms ook leuke dingen. Of enge dingen!
Ik vind 't eerder 'n beetje vreemd van jou dat je 'n intellectueel interview verwacht van soapsterren..quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Christus, wat een schijt-interview. Ik heb nog nooit zo'n leefhoofdig interview vrijwillig gelezen. Het intellect van Jop en Saraha is ook in een bierdop te vullen.
Je kunt de afleveringen die je gemist hebt op de onm site kijken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 16:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja, de nieuwe Koffietijd. Ze vervangt iemand die 2.5 week op vakantie is. Dus het is maar tijdelijkquote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
zap ik net langs Talpa, zie ik Do van Vliet een -volgens mij- heel héél fout program presenteren
Do, wat doe je?!quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
zap ik net langs Talpa, zie ik Do van Vliet een -volgens mij- heel héél fout program presenteren
Wie?quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
Waarom niet? Het zijn toch ook mensen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't eerder 'n beetje vreemd van jou dat je 'n intellectueel interview verwacht van soapsterren..![]()
Kerst is sowieso al kut en ONM heeft er vandaag niks aan verbeterd.quote:Op maandag 25 december 2006 19:20 schreef pberends het volgende:
Wat is Elif een domme doos die alle spanning uit ONM haald.
Je hebt gelijk wat betreft kerst, alleen met Junior was grappigquote:Op maandag 25 december 2006 20:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kerst is sowieso al kut en ONM heeft er vandaag niks aan verbeterd.
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.quote:Op maandag 25 december 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Je hebt gelijk wat betreft kerst, alleen met Junior was grappig.
Dominique van Vliet (ONM: Ellen Evenhuis)quote:Op maandag 25 december 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
Wie?
quote:Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.
Oh die, nou toch weinig meer van gehoord. Raar ook dat ze zomaar stopte, alsof je carriere daarna beter gaatquote:Op maandag 25 december 2006 21:45 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dominique van Vliet (ONM: Ellen Evenhuis)
[afbeelding]
Ze stopte er niet vrijwillig mee. Ze werd er van de ene op de andere dag uitgegooid.quote:Op maandag 25 december 2006 22:23 schreef pberends het volgende:
Oh die, nou toch weinig meer van gehoord. Raar ook dat ze zomaar stopte, alsof je carriere daarna beter gaat.
Oh ja, de verjonging... en vervolgens Marnix en Annemarie erin gooien.quote:Op maandag 25 december 2006 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze stopte er niet vrijwillig mee. Ze werd er van de ene op de andere dag uitgegooid.
Ik vind ze geniaal, lachwekkend gewoon. Niettemin zijn ze vaak ook zo in het echtquote:
Haar co-presentator, Marco Verhagen, speelde ooit dhr. Swinkels, de manager van de Waalberg.quote:Op maandag 25 december 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
Joyce maakte mijn kerst eigenlijk wel goed...Ik denk dat ze het erg vond dat ik niet meer keek...Ik wilde het gister nog een kans geven, want ja, ik zat toch bij familie...Dan kun je net zo goed wel onm kijken...En het wonder was daar: Joyce kreeg ballen...Dat ik nog mee mag maken dat Joyce Junior laat vallen...I love that woman...quote:Op maandag 25 december 2006 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met Kerst verveel ik me altijd een poot uit en ik heb ook geen zin in vals sentiment met familie of andere figuren die zich door het jaar heen toch nooit laten blikken.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren weer een kijkcijferrecord voor ONM: 127.000 kijkers! Zelfs een herhaling trekt doorgaans meer kijkers.
Ja, maar dat ligt ook aan de feestdagen. De meeste mensen zitten dan aan vals verplicht sentiment met de familie enzo te doen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 10:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Gisteren weer een kijkcijferrecord voor ONM: 127.000 kijkers! Zelfs een herhaling trekt doorgaans meer kijkers.
Met ONM hebben we al voldoende verplicht vals sentiment.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, maar dat ligt ook aan de feestdagen. De meeste mensen zitten dan aan vals verplicht sentiment met de familie enzo te doen.
Dat is haar eigen schuld, want een jaar of zes geleden wilde Victor die rimpels nog rechtstrijken.quote:Op woensdag 27 december 2006 20:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat heeft Bettina toch een rimpelface
In een intellectueel vrijheid van meningsuitingdebat....quote:Op donderdag 28 december 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Gatver, waar moet dat Sam-gebeuren toe leiden?
Hele slechte acteur...
Ze maken er wel van dat ze een allergie heeft ofzo en dat ze die rommel niet kan verdragen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |