Tja macht is aantrekkelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Na vier jaar wanvertoning en zeker deze kroon op het kunstwerk van slecht regeren, kun je inderdaad geen andere conclusie trekken. Althans...
Dah, ze hebben verdonk met duct-tape vastgebonden aan d'r stoel, ver verwijderd van telefoons, e-mail, faxijzers en andere gevaarlijke dingen, en Hirsch-Balin neemt de honeurs waar.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:18 schreef remlof het volgende:
"Hirsch-Ballin neemt "gedeelte" portefeulle Verdonk over" hoorde Clairy Polak in haar oortje? Waarom niet helemaal weg?
Gun haar haar inwerkperiode zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef Justah het volgende:
Ik dacht toch duidelijk te horen dat de vergadering was opgeschort TOT 23:15, het is inmiddels 23:23 en die voorzitter is nog niet eens in de kamer(is trouwens een incapabel voorzittertje, doe mij maar die ruwe Weisglas).
Kom naar de VS. Ben je van het gezeik af.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef existenz het volgende:
En ja, ik verdien relatief gezien veel, maar ik werk daar ook hard zat voor.
Rita mag handen blijven schudden van mensen die geen hand willen gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:22 schreef du_ke het volgende:
Rita mag de werkbezoeken aan moskees blijven doen.
er vinden dus wel veranderingen plaats. De Kamer lijkt notabene haar zin te krijgen en het kost het kabinet geen minister(s) zodat de eventuele constitutionele crisis is afgewend. Opgelost. Slotje!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Solidius het volgende:
Nja dit slaat echt nergens meer op. Ze houden iedereen 24 uur aan het lijntje om vervolgens te melden dat er geen veranderingen zullen plaatsvinden?..
Tja. Dit is feitelijk gezien wel de beste oplossing waarmee het kabinet had kunnen komen. Rutte helpt op deze manier alleen Bos wel heel erg in t zadel.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Solidius het volgende:
Nja dit slaat echt nergens meer op. Ze houden iedereen 24 uur aan het lijntje om vervolgens te melden dat er geen veranderingen zullen plaatsvinden?..
Daar pis ik een keer tegen een boom en ik zit 5 jaar in de cel vast. En zodra ik iemand met een tulband zie, moet ik gaan rennenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kom naar de VS. Ben je van het gezeik af.
Man, zeik niet. Weet je niet hoeveel verdonk de nederlandse staat niet heeft gekost? Alsof tussentijdse verkiezingen gratis zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef existenz het volgende:
En ja, ik verdien relatief gezien veel, maar ik werk daar ook hard zat voor.
Zelfs dat zal voor haar nog een hele uitdaging zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef gronk het volgende:
[..]
Rita mag handen blijven schudden van mensen die geen hand willen geven
Ik voel enige frustratiequote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef Argento het volgende:
[..]
er vinden dus wel veranderingen plaats. De Kamer lijkt notabene haar zin te krijgen en het kost het kabinet geen minister(s) zodat de eventuele constitutionele crisis is afgewend. Opgelost. Slotje!
Of de vergadering is gewoon opgeschort tot morgenochtend..quote:Op woensdag 13 december 2006 23:27 schreef Justah het volgende:
Die cameraman deelt mijn gedachte omtrent het structueel te laat komen van de kamer.
Hij heeft de pas aangetreden Kamer in ieder geval getoond dat ze met JP als kabinetsvoorman niet moet denken dat iedere motie wordt aangenomen omdat de Kamer dat graag wil. Prima signaal.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, hij heeft vast z'n zin gekregen... en het slecht gedaan!
Blame SP, GL en PVDAquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef gronk het volgende:
[..]
Man, zeik niet. Weet je niet hoeveel verdonk de nederlandse staat niet heeft gekost? Alsof tussentijdse verkiezingen gratis zijn
Verdonks beleid? Zoveel mogelijk mensen de illegaliteit in schoppen noem je goed beleidquote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef existenz het volgende:
[..]
Blame SP, GL en PVDAZe hebben daar hun geld al aan verspild idd. Ik sta 100% achter Verdonk's beleid, alleen niet achter de werkwijze van de IND.
Het nieuwe kamerlid van de PvdD.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:29 schreef Lyrebird het volgende:
Oeoeoe wahahaha.
De vergadering is volgens mij op het moment geschorst. Waarschijnlijk moet deze nog even officieel gesloten worden, wellicht dat ook de Kamer 'officieel' moet worden ingelicht dat Balkenende vandaag niet meer komt.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:24 schreef arneaux het volgende:
Waarom blijft iedereen in de kamer? Het nieuws is nu toch duidelijk?
Dat was niet het laatste bericht van de voorzitter dacht ik?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Of de vergadering is gewoon opgeschort tot morgenochtend..
Nee hoor, gewoon de weergave van de status quo. Dit lijkt me voor alle partijen een aanvaardbaar compromis. De partijen die echt alleen genoegen nemen met het aftreden van Verdonk, hadden het middel van de motie van wantrouwen moeten gebruiken en niet volstaan met een motie van afkeuring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |