Maar al wél in door slotjes postenquote:
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel liefquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
Das braaf, nu mag je wel even blijven.
Even dan, als je lief bent.![]()
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, tochquote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Er zijn altijd lui die geen zin hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
en waar is de OP
Oh, die had die fles al niet gemaakt in het vorige topic idd
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
Hij heeft vlaai en drank mee, ik ben wel bereid 'm lief te vinden hoor (tot hij het tegendeel bewijst iigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.![]()
dat is nu helemaal goed gekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is nu helemaal goed gekomen, ik heb er een heel jip en janneke boek voor moeten voorlezen maar ze vind me nu lief
![]()
Ja kijk, dat vind ik nou weer minder lief, net ff sneller zijnquote:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lees weleens buiten de poorten van GC.
He gelukkigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
hierrrrrblijven jullie, stelletje overspelige snollen!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
jaquote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
En de nieuwe mod is er dus ook..
Ze heten hier Pik en Janke (verbastering van mijn oudste die er maar niet uit wil slijten), leuke verhaaltjes idd met échte kindjes ipv keurige sulletjesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:43 schreef Klonk het volgende:
Jip en Janneke zijn best wel harde verhaaltjes eigenlijk, Janneke die jip van een stoel afgooit en jip die zich snijdt tijdens het appel schillen
ben je nou al Weblogger van het jaar geworden?quote:
Ik doe (vrijwel) altijd gezelligquote:
Niet vreemd he, staat in zijn AT, als jij er gepost had, was je misschien ook zo snel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja kijk, dat vind ik nou weer minder lief, net ff sneller zijn.
Duh, ik ben er ook via zijn AT gekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd he, staat in zijn AT, als jij er gepost had, was je misschien ook zo snel.
Dag Marcquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
doei
Ja?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
Bengel !
Es doet gemeen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hierrrrrblijven jullie, stelletje overspelige snollen!![]()
Je was gelukkig op tijdquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Klonk heeft niet door dat we wat dollen geloof ik, beetje newbie he.
Nietquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe (vrijwel) altijd gezellig. Bengeltje zal wel last hebben van PMS
.
Vertel me eens, heb je je haren pas geverft?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh, ik ben er ook via zijn AT gekomen.
jullie zijn gemeenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Klonk heeft niet door dat we wat dollen geloof ik, beetje newbie he.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Welkom Klonken Hoi allemaal
en we delen de hele week dus gratis koffie en thee uit tussen afoort-adam en omgekeerd namens de NS omdat ze de overstap op afoort (richting zwolle/enschede) hebben verkloot
eerst kon je oversteken nu moet je naar een heel ander perron.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Je was gelukkig op tijd. Ik had er bijna 4
. Gelukkig kan ik op jouw vertrouwen
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Noujaaaaaa.
[..]
Vertel me eens, heb je je haren pas geverft?![]()
* Bengeltje Klonk aai over de bol geeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
jullie zijn gemeen
* Klonk trekt pruillipje
we hebben dus ook thee hequote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Maar ik heb van mensen die het kunnen weten gehoord dat die koffie toch niet te zuipen is
.
Ja gratis van die vieze nescafee drek van jequote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Welkom Klonken Hoi allemaal
en we delen de hele week dus gratis koffie en thee uit tussen afoort-adam en omgekeerd namens de NS omdat ze de overstap op afoort (richting zwolle/enschede) hebben verkloot
eerst kon je oversteken nu moet je naar een heel ander perron.
en ook theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is best goed te doenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gratis van die vieze nescafee drek van jedoe mij maar een cup-a-soupje dan. Mag dat ook?
wat ik al zei ik ben niet zo van de SC, dus vandaarquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Frutsel het volgende:
wat is dit... een nieuwe mod op GC en die komt gelijk hier en voorheen nie...![]()
Onder welke steen zat jij?
we worden gecontroleerd...
en geen bier in de OP...
naja...welkomen gefeliciteerd
Ja ho eens ffquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Frutsel het volgende:
wat is dit... een nieuwe mod op GC
Los zakje, of maak je 't klaarquote:
Ik heet geen Yvonne.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Nee, al een poos niet meer. Ik ben zo benieuwd naar mijn eigen kleurtje
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij beschermt me toch wel? Een beer van een vent.Tegen die boze vrouw..
![]()
schokkend nieuws:quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Ben jij de nieuwe op GC klonk?
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Word je ook wakker Flesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Ik ben aan het afbouwen jahquote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:Tss, nogal eentje die niet buiten de deur leest.
nee, dat is mijn broerquote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tss, nogal eentje die niet buiten de deur leest.
Hij is de vervanger van Godt.
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur isquote:Op woensdag 13 december 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heet geen Yvonne.![]()
Dat wordt lastig, ga je je niet ergeren dat je twee kleuren hebt of knip je gelijk alles eraf.![]()
Powernapjequote:
Marc heeft net gedag gezegdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als Fles niet helpt roep ik Marc wel.![]()
Dit vraagt gewoon om een foto vrees ikquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur is) geverfd, tot nu toe weinig kleurverschil (niet storend iig). Knippen doe ik niet meer, m'n haar is voor mijn doen al vreselijk lang
.
ja en? kom op met dat bier danquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik al zei ik ben niet zo van de SC, dus vandaar![]()
owww, shit nu snap ik hemquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Godt is hier niet meer jij nu wel dus jij vervangt.
quote:
Ja? Echt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur is) geverfd, tot nu toe weinig kleurverschil (niet storend iig). Knippen doe ik niet meer, m'n haar is voor mijn doen al vreselijk lang
.
nou niet gelijk gaan scheldenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou het dan echt?
Ben je... (ik durf het bijna niet te vragen)... Belg?![]()
Volgens al hetgeen ik hier al gehoord heb, is dat gewoon nog ergerquote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou niet gelijk gaan schelden![]()
Limburger![]()
Belg is ook niet best hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgens al hetgeen ik hier al gehoord heb, is dat gewoon nog erger
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenenquote:
Weinig kansquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een foto vrees ik
ik zie een groot rood vlakquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenen![]()
Ik zie alleszins geen bierquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenen![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent de enige, ik zie een rood vlakquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
die ranzige ruftige tyussite heeft doorlinken van plaatjes verboden. Wij zien een grote rode rechthoek met een suffe link erin.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, kom, het is jouw eerste dag, laten we het goedmaken![]()
![]()
Tot mijn schoudersquote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja? Echt?Hoelang heb je het nu?
Ben je al over dat welbekende "kan niets meer met mijn haar aanvangen" moment heen?
Zegt een Belg, pff ik neem je niet eens serieus.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een notequote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die ranzige ruftige tyussite heeft doorlinken van plaatjes verboden. Wij zien een grote rode rechthoek met een suffe link erin.
Ligt niet aan jou
En die marion is een lelijke ouwe doos, ook
Doe ik ook popje liefje hartje duifje belgje van mequote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
Ah lieve fles, je hoeft er maar één lief te vinden hoor wat mij betreft![]()
![]()
Vetquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een note
Die ene maakt voor Fles ook niets meer uitquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een note
Die hier in België zijn niet allemaal zo oke hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zegt een Belg, pff ik neem je niet eens serieus.![]()
Limburgers zijn oke.![]()
welja, is voor iedereen ff nieuw enzoquote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel makkelijk zoKomt hier helemaal goed, ik voel het nu al
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook popje liefje hartje duifje belgje van me![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is schorem
Voor mij is er niet zoveel nieuw hoor en ik 'ken' je al van een ander subforumquote:Op woensdag 13 december 2006 21:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
welja, is voor iedereen ff nieuw enzo, ik zie allemaal nieuwe knopjes enzo, wel tof
Ik ook weleensquote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah komaan, ik heb toch ook foto's gepost van mezelf?![]()
Da's lief!!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook weleens. 'T is iets langer dan in mijn fotoboek (vooral de zijkanten en de bovenkant)
. Mocht zich binnenkort een goeie haardag voordoen (
), dan zal ik een foto laten maken. Speciaal voor jou, okay
.
ik ben nog nooit mod geweest, mischien ken je me van het weblog ?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor mij is er niet zoveel nieuw hoor en ik 'ken' je al van een ander subforum![]()
Maar vertel eens, hoeveel notes staan er naast mijn naam?
lol neenee, ik heb je de eerste keer zien posten in OUD en daar ken ik jou vanquote:Op woensdag 13 december 2006 21:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben nog nooit mod geweest, mischien ken je me van het weblog ?
en ik hang nu iets meer dan 3 jaar rond op FOK! dus de kans dat je me ergens bent tegengekomen is wel aanwezig![]()
Tot op je schouders? Dat is een stuk langer dan op je foto's.:Yquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Tot mijn schouders. Volgens mij blijf ik steken in de 'ik kan er niks mee' fase
.
Bij de Stient in de buurtquote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Gaosz het volgende:
waar ergens dan?
ja, af en toe heeft hij zelf ook wat geschreven jaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:19 schreef leonieke het volgende:
Ah nee, je hebt ook gepost rond dé treinrit van het jaar(toch?
![]()
Wie is nu "Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Gaoszhet volgende:"quote:
Dus daar ken ik de naam ook vanquote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, af en toe heeft hij zelf ook wat geschreven ja
Nee joh, Klonk is de hele week hartstikke druk geweest met het plaatsen en uploaden en hosten van verhaaltjes en foto's en filmpjes waar iedereen mee thuiskwamEn dat ging eigenlijk best aardig
![]()
Voor de rest heb ik op de weblog ook niks te zoeken hoor
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is nu "Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Gaoszhet volgende:"![]()
Ohhh lol.Je poste buiten de deur en lootst ze hierheen.
![]()
kloontje betrapt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie is nu "Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Gaoszhet volgende:"![]()
Ohhh lol.Je poste buiten de deur en lootst ze hierheen.
![]()
Niet dat ik weet hoor...quote:
Neuj, denk dat es twee schermen open had en perongeluk die twee door elkaar heeft gegooid ofzo.quote:
Fijne dromen Flesquote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:99699
Palindroom
Maar ik ga slapen
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, denk dat es twee schermen open had en perongeluk die twee door elkaar heeft gegooid ofzo.![]()
Vond het wel lachen.Leuke truc es.
![]()
Slaapwel Flesquote:Op woensdag 13 december 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:99699
Palindroom
Maar ik ga slapen
Ik kan het online zien bij mij.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het mogelijk dat ik kan zien hoeveel er deze maand van mijn creditcard gebruik gemaakt is? De rekening komt pas in Januari, maar zolang kan ik niet wachten.
Iemand een idee?
Ben op mijn werk. Zeggen dat ik echt optijd was gaat wel te verquote:Op donderdag 14 december 2006 11:09 schreef zenna het volgende:
[..]
Weer helemaal beter en niet verslapen?![]()
Nou ja, je bent er iigquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben op mijn werk. Zeggen dat ik echt optijd was gaat wel te ver
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:14 schreef zenna het volgende:
[..]
Nou ja, je bent er iig![]()
Met mij gaat het goed. Gelukkig weer es![]()
Gewoon doorgaan waar je al mee bezig wasquote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef Frutsel het volgende:
zow, kwart voor 12...
zal ik toch nog maar eens aan het werk gaan of gewoon weer lekker niets uitvreten
Qua werk bedoel je? Dan ga ik idd maar niets doen.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan waar je al mee bezig was
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Qua werk bedoel je? Dan ga ik idd maar niets doen.
Anders lijkt het me niet zon goed plan
Kijk kijk, de financiele geldstroom van Al Qaida wordt tot Indonesie aan toe dichtgedraaidquote:Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. mijn creditcard is okay, geen geld weg en geen blokkade. Ik kan 'm echter niet gebruiken.... maar ik ben allang blij dat ik via de Rabobank direct doorgestuurd wordt naar MasterCard, en daar vertelden ze netjes alles. Goede service, kost me wel een euro of twee, maar ik slaap vannacht goed..
Morgen maar eens naar de bank om te kijken of ik aan de balie geld kan halen, en proberen ergens anders via internet te betalen. Misschien ligt het toch aan mijn mobile internet (de IP-adressen wisselen snel heb ik wel gezien).
Phew.. dat was even stressen.. nu weer over tot de orde van de dag.. ik was bezig met internetten...
Nu nog zien te regelen dat je dat ding gebruiken kan en dan is het echt weer goedquote:Op donderdag 14 december 2006 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
hmmz.. mijn creditcard is okay, geen geld weg en geen blokkade. Ik kan 'm echter niet gebruiken.... maar ik ben allang blij dat ik via de Rabobank direct doorgestuurd wordt naar MasterCard, en daar vertelden ze netjes alles. Goede service, kost me wel een euro of twee, maar ik slaap vannacht goed..
Morgen maar eens naar de bank om te kijken of ik aan de balie geld kan halen, en proberen ergens anders via internet te betalen. Misschien ligt het toch aan mijn mobile internet (de IP-adressen wisselen snel heb ik wel gezien).
Phew.. dat was even stressen.. nu weer over tot de orde van de dag.. ik was bezig met internetten...
Laten we maar over wat anders kletsenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat was je wel aan het doen dan
Aangezien ik er een bloedhekel aan heb en het alleen doe omdat het moet is er weinig to enjoyenquote:
Oh behavequote:Op donderdag 14 december 2006 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Laten we maar over wat anders kletsen![]()
Werk bijvoorbeeld
Een bloedhekel aan douchen, kan dat echt?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:57 schreef zenna het volgende:
[..]
Aangezien ik er een bloedhekel aan heb en het alleen doe omdat het moet is er weinig to enjoyen![]()
whehe.. je zult zien dat ik het vliegtuig straks niet inkom.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kijk kijk, de financiele geldstroom van Al Qaida wordt tot Indonesie aan toe dichtgedraaid
In mijn beleving kan dat dus echt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bloedhekel aan douchen, kan dat echt?
Ga je nog wat leuks doen?
jah, dat is stap twee, maar dat is minder belangrijk voor mijn gemoedsrust. Ik kan met mijn pinpas nog wel vooruit gelukkig (al geprobeerd).quote:Op donderdag 14 december 2006 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu nog zien te regelen dat je dat ding gebruiken kan en dan is het echt weer goed
Dat wel, maar nederland nietquote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. je zult zien dat ik het vliegtuig straks niet inkom.
Dagje relaxen is toch helemaal niets mis meequote:Op donderdag 14 december 2006 12:09 schreef zenna het volgende:
[..]
In mijn beleving kan dat dus echt ja![]()
Verder ben ik een beetje uitgeblust dus ga ik niet veel doen vandaag, lekker wat in huis rond tutten en een verslagje maken voor iemand![]()
Ah, je kan gewoon geld krijgen dus. En een gemoedsrust is te beinvloeden met alcohol hequote:Op donderdag 14 december 2006 12:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat is stap twee, maar dat is minder belangrijk voor mijn gemoedsrust. Ik kan met mijn pinpas nog wel vooruit gelukkig (al geprobeerd).
Hoi esquote:Op donderdag 14 december 2006 12:20 schreef es70 het volgende:
Achterlijke klootviolen op dat kantoor.
Maar mag je schiphol alleen af terug in een vliegtuig naar verweggiestanquote:Op donderdag 14 december 2006 12:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, minder groot probleem, dan heb ik in ieder geval waar voor mijn geld gekregen..
Oh jaquote:
jazekers, maar het is pas na zessen in de avond, dus wilde ik nog even wachten.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je kan gewoon geld krijgen dus. En een gemoedsrust is te beinvloeden met alcohol he
Het is na 12 uur, dus mag er gedronken wordenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers, maar het is pas na zessen in de avond, dus wilde ik nog even wachten.![]()
Ja.. thee..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is na 12 uur, dus mag er gedronken worden
Dat is twijfelachtig hoor, maar omdat jij het benquote:
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar mag je schiphol alleen af terug in een vliegtuig naar verweggiestan
Fijn..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is twijfelachtig hoor, maar omdat jij het ben
Waarom kom je dan als je eigenlijk toch niet wil?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn.
Beroepsjosti's op het postkantoorquote:Op donderdag 14 december 2006 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke klootviolen op welk kantoor?
Misschien is een goed glas zeer sterkte drank nu juist wel goed?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:32 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Fijn..Normaliter zou ik ook "wijn "zeggen...
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Beroepsjosti's op het postkantoor.
We krijgen bezorgrapporten mee, om dingen 'terug te koppelen' naar daar. Verkeerde post, beschadigde post, tekorten hah, moet allemaal daar gemeld worden. Dat doe ik dus ook keurig, ik ben tenslotte braaf.
Gisteren 2 gruwelijk beschadigde (waarvan 1 lege) enveloppen daarbij gestoken (bezorg ik niet, moeten we ook niet doen is op het laatste werkoverleg gezegd) en een brief die doorgestuurd zou moeten worden naar een ander adres. En ze zitten vandaag gewoon weer ijskoud tussen mijn bundels. Ik vul dus kennelijk die rapporten in bij wijze van bezigheidstherapie ofzo
.
Tuurlijk, en dat blijf ik doen tot ze het snappenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]T is ook wel moeilijk hoor als ze moeten nadenken. Heb je ze vandaag er wel weer uitgehaald?
Wel duidelijk schrijven he, anders snappen ze het niet of kunnen ze het niet lezenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en dat blijf ik doen tot ze het snappen. Ik heb ook maar even een rooie pen gepakt om er een opmerking over te schrijven op mijn bezorgrapport
.
túúrlijk is vast eenn goede combinate met de antibiotica...lig ik zo weer onder zeil..quote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien is een goed glas zeer sterkte drank nu juist wel goed?
quote:Op donderdag 14 december 2006 12:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
túúrlijk is vast eenn goede combinate met de antibiotica...lig ik zo weer onder zeil..![]()
Dan toch maar gaan werken?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo kan je het ook noemen ^^
Al heb ik de hele dag al pauze lijkt het
Ah, meneer wil alleen leuke dignen doenquote:
Naja, dingen die vanzelf gaan... vandaag gewoon maar even weer niet ... morgen weer een dagquote:Op donderdag 14 december 2006 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, meneer wil alleen leuke dignen doen
Morgen heb je een korte dag toch?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, dingen die vanzelf gaan... vandaag gewoon maar even weer niet ... morgen weer een dag
jep tot 14.00 uurquote:Op donderdag 14 december 2006 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Morgen heb je een korte dag toch?
Lekker tochquote:Op donderdag 14 december 2006 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jep tot 14.00 uur
jij bent ook druk of nie?
beetje late reactie; maar dit is toch wel weer een toppertjequote:Op donderdag 14 december 2006 12:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Beroepsjosti's op het postkantoor.
We krijgen bezorgrapporten mee, om dingen 'terug te koppelen' naar daar. Verkeerde post, beschadigde post, tekorten hah, moet allemaal daar gemeld worden. Dat doe ik dus ook keurig, ik ben tenslotte braaf.
Gisteren 2 gruwelijk beschadigde (waarvan 1 lege) enveloppen daarbij gestoken (bezorg ik niet, moeten we ook niet doen is op het laatste werkoverleg gezegd) en een brief die doorgestuurd zou moeten worden naar een ander adres. En ze zitten vandaag gewoon weer ijskoud tussen mijn bundels. Ik vul dus kennelijk die rapporten in bij wijze van bezigheidstherapie ofzo
.
Prettige avond en tot latersquote:Op donderdag 14 december 2006 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, mijn internet wil niet echt merk ik wel. Ik ga een filmpje kijken.
Tot een andere keer
ach bijna weekendquote:Op donderdag 14 december 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Ja, het is vies druk hier, maar heb geen zin en irriteer me aan een aantal personen
negeren zal wel niet werken ?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker toch
Ja, het is vies druk hier, maar heb geen zin en irriteer me aan een aantal personen
Nee, helaas niet, en bij 1 is het gewoon te erg, als ik die zie of hoor irriteerd dat al super.quote:
Toch wel, het was weer even spitsuur aan de telefoonquote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee want hij heeft geen zin in werken, dus werkt het niet![]()
![]()
is het echt zo erg?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, en bij 1 is het gewoon te erg, als ik die zie of hoor irriteerd dat al super.
Die ene vrouw
Das dus degene waar ik mee naar Antwerpen geweest ben. De rest hier is gewoon super irritantquote:
Lastige situatie dus...? vervelend voor je..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das dus degene waar ik mee naar Antwerpen geweest ben. De rest hier is gewoon super irritant
Ach ja, ze bewijst wel heel erg mijn punt weer eensquote:Op donderdag 14 december 2006 14:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Lastige situatie dus...? vervelend voor je..
En dat is? vrouwen deugen niet!?.... of is dat zelfs voor jou wat kras...?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ze bewijst wel heel erg mijn punt weer eens
Can i take the 5th on this one?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
En dat is? vrouwen deugen niet!?.... of is dat zelfs voor jou wat kras...?
Nee!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Can i take the 5th on this one?
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, en bij 1 is het gewoon te erg, als ik die zie of hoor irriteerd dat al super.
Die ene vrouw
Ja ja... dus die ene irriteert je gewoon super en de rest is super irritant?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das dus degene waar ik mee naar Antwerpen geweest ben. De rest hier is gewoon super irritant
vrouwbeestjesquote:Op donderdag 14 december 2006 14:28 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee!
Je kunt echt niet alle vrouwbeestjes over een kam scheren hoor..Als je dat wel doet, kom je haar nóóóit tegen..
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Ja ja... dus die ene irriteert je gewoon super en de rest is super irritant?
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
vrouwbeestjesDat moet ik eens zeggen
En ja, dat gaat prima dat over 1 kam scheren. Haar tegenkomen doe ik toch niet
Fruts denkt niet zo negatief over vrouwbeestjes als jij hoor..quote:
Jeukwoordquote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
vrouwbeestjesDat moet ik eens zeggen
Ik bedoelde je negatieve insteek waar het vrouwen betreft..quote:
Negatief of realistischquote:Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde je negatieve insteek waar het vrouwen betreft..
Als tegenhanger voor al dat kerstmannen- en sneeuwgedoequote:
Het is niet eerlijk tov vrouwen, maar ook niet tov van jezelf om alle vrouwen hierop af te rekenen.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Negatief of realistisch
Weet je, het is een fase, en wat je hier leest is misschien wel niet zoals ik ben. En ja, er zijn hier posters die mij wat beter kennen. Maar wat vrouwen betreft ben ik vrij hard geworden. En dat is niet ten onrechte tot nu toe.
Dat doe ik dus ook niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk tov vrouwen, maar ook niet tov van jezelf om alle vrouwen hierop af te rekenen.
En da's het enige dat ik erover wil zeggen.
Dat is goed om te weten..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[quote]Weet je, het is een fase, en wat je hier leest is misschien wel niet zoals ik ben
Oké.. ik denk alleen dat jij het jezelf daar nog moeilijker mee maakt..maar misschien zie ik dat wel helemaal fout.. ben zeker niet alleswetend..god verhoedde..quote:En ja, er zijn hier posters die mij wat beter kennen. Maar wat vrouwen betreft ben ik vrij hard geworden. En dat is niet ten onrechte tot nu toe.
De wijze waarop je er hier over post doet anders vermoeden.quote:
quote:
Omdat het erover gaat, en iets totaal anders roepen dan wellicht wat lomp over kan komenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef leonieke het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat je houding veranderd is door een aantal ervaringen met vrouwenMaar je moet eigenlijk elke vrouw een eerlijke kans geven... ook al betekent dat misschien dat je opnieuw teleurgesteld zal zijn.
Maar waar moei ik me eigenlijk mee?![]()
Godquote:Op donderdag 14 december 2006 14:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc is ook geen liefhebber van God, dacht ik
.
Dat is ook eigenlijk de strekking van mijn verhaal..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef leonieke het volgende:
Ik kan wel begrijpen dat je houding veranderd is door een aantal ervaringen met vrouwenMaar je moet eigenlijk elke vrouw een eerlijke kans geven... ook al betekent dat misschien dat je opnieuw teleurgesteld zal zijn.
Maar waar moei ik me eigenlijk mee?![]()
Komt dat niet neer op hetzelfde, maar dan in een ander (en vooral dikker) jasjequote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat het erover gaat, en iets totaal anders roepen dan wellicht wat lomp over kan komen.
Soms komt er best nog iets uit dit toetsenbord rollen dat enigszins samenhangend lijktquote:
Hoe heb je dat opeens gedaan? Is it a spell?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms komt er best nog iets uit dit toetsenbord rollen dat enigszins samenhangend lijkt.
Het was een helder momentquote:Op donderdag 14 december 2006 15:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat opeens gedaan? Is it a spell?
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Denk dat het andersom net zo werkt Marc... dat er zat vrouwen zijn die nare en vervelende ervaringen hebben met diverse mannen en ze dan over één kamp zouden willen scheren.
Gewoon niet doenNergens voor nodig.... vrouwen, het zijn heerlijke wezens.. (met nukken
)
*terug gerustgesteld*quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Het was een helder moment. En don't worry, 't is alweer over
.
GMTAquote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar noem me eens een man die dat niet heeft![]()
Gelukkig zit er een verschil tussen mijn posts hier en dat wat ik irl zeg en doe. Al blijf ik kinderen helemaal niets vinden.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
[..]
De wijze waarop je er hier over post doet anders vermoeden.
Alle vrouwen zijn liegende en bedriegende loeders en alle kinderen drabbers. Hoewel het vandaag iets genuanceerder was 'die ene vrouw'
.
Ik geloof ook wel dat daar verschil in zit hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een verschil tussen mijn posts hier en dat wat ik irl zeg en doe. Al blijf ik kinderen helemaal niets vinden.
T is wel jammer dat, ach laat ook maar
Ik wou dat ik hetzelfde kon denken over die kinderenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een verschil tussen mijn posts hier en dat wat ik irl zeg en doe. Al blijf ik kinderen helemaal niets vinden.
T is wel jammer dat, ach laat ook maar
Wat? nukken?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]Wel juist hoor
![]()
Maar noem me eens een man die dat niet heeft![]()
Nee, dat komt nou juist niet op hetzelfde neerquote:Op donderdag 14 december 2006 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Komt dat niet neer op hetzelfde, maar dan in een ander (en vooral dikker) jasje.
Mwah, helemaal niets is wel heel erg weinigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon denken over die kinderen![]()
Prima, alleen dat vrouwen heerlijke wezens zijn is jouw uitspraakquote:Op donderdag 14 december 2006 15:07 schreef Frutsel het volgende:
Denk dat het andersom net zo werkt Marc... dat er zat vrouwen zijn die nare en vervelende ervaringen hebben met diverse mannen en ze dan over één kamp zouden willen scheren.
Gewoon niet doenNergens voor nodig.... vrouwen, het zijn heerlijke wezens.. (met nukken
)
Ja, oke, maar ik zou nog het liefst het gevoel hebben van: bij de buren zijn ze super, maar laat ze maar daarquote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, helemaal niets is wel heel erg weinig.
En ik denk dat mannen ook wat dat betreft toch heel anders in elkaar steken dan vrouwen.
Klopt, er staat ook Frutsel voorquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, alleen dat vrouwen heerlijke wezens zijn is jouw uitspraak
Ik ben niet ingelezen, maar in feite zit er toch geen verschil in wie je je 'afgod' maakt (hoewel het natuurlijk meer geaccepteerd is om een God, Allah of Buddha te 'verafgoden' dan de buurman/vrouw van de hoekquote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat komt nou juist niet op hetzelfde neer
Serieus geen idee waar je 'm blij mee kunt makenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:15 schreef leonieke het volgende:
Ah, kerstkaarten
Morgen gaan kopen als ik het verjaardagscadeau haal voor mijn pa.
Iemand een idee wat ik hem kan geven?![]()
Nou, ik wil niet zeggen dat vrouwen heerlijke wezens zijn, maar ik ben wel van mening dat ze gezelliger, leuker en warmer zijn dan de eikenhouten linnenkastquote:Op donderdag 14 december 2006 15:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima, alleen dat vrouwen heerlijke wezens zijn is jouw uitspraak
ik hoop het niet voor je, maar goed. Op de werkvloer begint er verder ook niets meer.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klopt, er staat ook Frutsel voorIk denk dat ik misschien nog wel meer voor de kiezen heb gehad dan jij. Dat boeit verder niet, gaat om hoe je het beleefd lijkt me... en op de werkvloer is het altijd verrot... nooit aan beginnen
![]()
Sorry hoor, maar dit moet echt evenquote:En anders bekeer je je tot homoisme?
Jawel, een kookboek bv, maar aangezien ik niet meer kan snuisteren in zijn boeken weet ik niet welkeen hij nog niet heeft. En de vrouw waar hij bijwoont heeft er ook al veel dus heb ik er helemaal geen zicht meer opquote:Op donderdag 14 december 2006 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Serieus geen idee waar je 'm blij mee kunt maken.
Het gaat er nou juist om dat god en allah personen zijn waarvoor iedereen maar op de knieen moet gaan liggen en uit wiens naam men de vreselijkste misdaden begaat. En waarmee alles goed gepraat kan worden. Je kan niet voorstellen hoe erg het moet zijn voordat het niet meer goed gepraat kan worden.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet ingelezen, maar in feite zit er toch geen verschil in wie je je 'afgod' maakt (hoewel het natuurlijk meer geaccepteerd is om een God, Allah of Buddha te 'verafgoden' dan de buurman/vrouw van de hoek). Ik geloof in een 'iets', maar da's natuurlijk vele malen vager...
Een boekenbon danquote:Op donderdag 14 december 2006 15:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jawel, een kookboek bv, maar aangezien ik niet meer kan snuisteren in zijn boeken weet ik niet welkeen hij nog niet heeft. En de vrouw waar hij bijwoont heeft er ook al veel dus heb ik er helemaal geen zicht meer op![]()
Drank heb ik hem de vorige keer gegeven.
Van kleren ken ik zijn maat niet![]()
Dus.. ik dacht aftershave maar dat is zo dom
Dacht ik dus ook al (toch van die sokken en stropdasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Een boekenbon dan. Aftershave
, dan kan je net zo goed een paar sokken en een stropdas geven
.
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ik hoop het niet voor je, maar goed. Op de werkvloer begint er verder ook niets meer.
[..]
Sorry hoor, maar dit moet echt even![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij mag jouw ervaringen wel vertellen hoorquote:
Okayquote:Op donderdag 14 december 2006 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het gaat er nou juist om dat god en allah personen zijn waarvoor iedereen maar op de knieen moet gaan liggen en uit wiens naam men de vreselijkste misdaden begaat. En waarmee alles goed gepraat kan worden. Je kan niet voorstellen hoe erg het moet zijn voordat het niet meer goed gepraat kan worden.
Een boeddhist zal zoiets niet kunnen uit de naam van buddha, want de instelling is volledig anders. Buddha is ook geen 'godachtige'
Ik wil nog steeds er een stuk over gaan maken op mijn website. Misschien wel een idee om dat met kerst te gaan doenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Okay. Misschien moet ik me daar toch maar eens in gaan verdiepen...
Ik ben dan wel katholiek, maar ik geloof niet in God. En de hele week doen wat die God verboden heeft en op zondag vooraan in de kerk zitten en op die wijze je zieltje weer wit wassen kan ik ook niet begrijpen. Toch zitten er in dat geloof wel elementen die ik okay vind (maar waar niemand kennelijk veel waarde aan hecht
).
Dan moet je 'over the top' gaan en een kerstset kopen (sokken en stropdas), hoewel dat het eigenlijk ook niet echt leuker maaktquote:Op donderdag 14 december 2006 15:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook al (toch van die sokken en stropdas)
Raad eens wat mijn schoonvader gekregen heeft vorig jaar!![]()
Boekenbon kan ik nog doen, alleen moet ik zien of ze hem ook in West-Vlaanderen mogen inruilen![]()
Doe maar, lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 14 december 2006 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds er een stuk over gaan maken op mijn website. Misschien wel een idee om dat met kerst te gaan doen
Het boeddhisme laat je naar jezelf kijken. Je kan er zelfs een godsdienst naast hebben
Het is zo dat je mijn schoonvader niet blij kunt maken met iets... we hebben ooit een stereoketen gekocht voor mijn schoonouders en dat stond hem niet aan... net zoals de 3 draadloze telefoons.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet je 'over the top' gaan en een kerstset kopen (sokken en stropdas), hoewel dat het eigenlijk ook niet echt leuker maakt.
Hoe oud wordt 'ie.
Als je echt lezen wil kan ik 'Boeddhisme voor dummies' aanbevelen. Ben ik zelf ook in bezigquote:Op donderdag 14 december 2006 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Doe maar, lijkt me wel interessant.
Verwarrend.
Niks meer kopen danquote:Op donderdag 14 december 2006 15:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is zo dat je mijn schoonvader niet blij kunt maken met iets... we hebben ooit een stereoketen gekocht voor mijn schoonouders en dat stond hem niet aan... net zoals de 3 draadloze telefoons.
Dan krijgt hij in het vervolg iets goedkoops
Mijn pa wordt 54
Een mooie tekening maken voor hem danquote:Op donderdag 14 december 2006 15:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is zo dat je mijn schoonvader niet blij kunt maken met iets... we hebben ooit een stereoketen gekocht voor mijn schoonouders en dat stond hem niet aan... net zoals de 3 draadloze telefoons.
Dan krijgt hij in het vervolg iets goedkoops
Mijn pa wordt 54
Ik ben niet de meest handige van de familiequote:Op donderdag 14 december 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks meer kopen dan.
Waarom maak je niet zelf iets voor je vader.
neej, daar heeft niemand wat aanquote:Op donderdag 14 december 2006 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag jouw ervaringen wel vertellen hoor
Ik zal 's kijken in de biebquote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je echt lezen wil kan ik 'Boeddhisme voor dummies' aanbevelen. Ben ik zelf ook in bezig
Als ik de mijne uitheb, en mijn site werkt, mag je die ook wel lenen hoorquote:
Ik wilde eigenlijk een heel politiek correct iets gaan tikken, maar ik heb me bedachtquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat eerder gaat gebeuren dan dat ik in de bieb komquote:Op donderdag 14 december 2006 15:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik de mijne uitheb, en mijn site werkt, mag je die ook wel lenen hoor
Ik moet eerst mijn huiswerk maken, anders wordt Bengeltje boos, maar daarna ga ik verder met mijn sitequote:Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat eerder gaat gebeuren dan dat ik in de bieb kom. Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik dat elk jaar betaal, ik kom er nooit
.
Tjee, zo creatief hoef je daar nou ook niet voor te zijn hoor... Iets met foto's bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben niet de meest handige van de familieen laat dat even een understatement zijn
![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn huiswerk maken, anders wordt Bengeltje boos, maar daarna ga ik verder met mijn site
En zeg dan op als je er toch niet komt
Ah dat heb ik idd vorig jaar gegeven, of voor vaderkesdagquote:Op donderdag 14 december 2006 15:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Tjee, zo creatief hoef je daar nou ook niet voor te zijn hoor... Iets met foto's bijvoorbeeld.
Aan de andere kant, valt toch niet op als een vrouw boos is, die kan in de rij aansluiten, achter Cara enzoquote:Op donderdag 14 december 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengeltje boos... Ga dan idd maar aan je huiswerk
.
Bieb opzeggen. Tuurlijk niet
.
Buddha is vast interessanter dan de studiequote:Op donderdag 14 december 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, valt toch niet op als een vrouw boos is, die kan in de rij aansluiten, achter Cara enzo
Waarom niet? Je geeft je geld graag weg?
Wie moet er waarom achter mij aansluiten..?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, valt toch niet op als een vrouw boos is, die kan in de rij aansluiten, achter Cara enzo
Waarom niet? Je geeft je geld graag weg?
heul veul boeken ...hoe meer hoe beter..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Buddha is vast interessanter dan de studie.
Nou, niet echt, maar je hoort gewoon lid te zijn van de bieb... En stel je nou voor dat ik alle boeken die hier in huis zijn uit heb, dan moet ik toch naar de bieb. Ik ben gewoon alvast lid voordat dat moment aanbreekt.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
heul veul boeken ...hoe meer hoe beter..![]()
Tuurlijk, en één die lezen belangrijk vindtquote:
Yep, buddha is veel interessanter, maar die studie moet af, kan ik aan de volgende beginnenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Buddha is vast interessanter dan de studie.
Nou, niet echt, maar je hoort gewoon lid te zijn van de bieb... En stel je nou voor dat ik alle boeken die hier in huis zijn uit heb, dan moet ik toch naar de bieb. Ik ben gewoon alvast lid voordat dat moment aanbreekt.
Zo'n kerstman(vrouw) zit hier ook..quote:Op donderdag 14 december 2006 16:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, en één die lezen belangrijk vindt.
Zat eraan te komen toch als ik die berichten zo las van de weekquote:Op donderdag 14 december 2006 16:34 schreef es70 het volgende:
Robert Long is overleden, da's wel heel erg snel gegaan...
Wist niet eens dat ie ziek wasquote:Op donderdag 14 december 2006 16:34 schreef es70 het volgende:
Robert Long is overleden, da's wel heel erg snel gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |