Maar al wél in door slotjes postenquote:
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel liefquote:Op woensdag 13 december 2006 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
Das braaf, nu mag je wel even blijven.
Even dan, als je lief bent.![]()
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, tochquote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
mijn vriendin, mijn 5 katten en mijn tropische aquarium vol vissen vinden mij al heel lang heeeel lief![]()
Er zijn altijd lui die geen zin hebben.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
en waar is de OP
Oh, die had die fles al niet gemaakt in het vorige topic idd
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
Hij heeft vlaai en drank mee, ik ben wel bereid 'm lief te vinden hoor (tot hij het tegendeel bewijst iigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zijn bevooroordeeld, moet het eerst zelf ervaren.![]()
dat is nu helemaal goed gekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Er is alleen een klein meisje een beetje bang voor je, toch.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is nu helemaal goed gekomen, ik heb er een heel jip en janneke boek voor moeten voorlezen maar ze vind me nu lief
![]()
Ja kijk, dat vind ik nou weer minder lief, net ff sneller zijnquote:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik lees weleens buiten de poorten van GC.
He gelukkigquote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
hierrrrrblijven jullie, stelletje overspelige snollen!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Nou jij bent lief, ik post wel eens buiten de poorten van GC.![]()
jaquote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
En de nieuwe mod is er dus ook..
Ze heten hier Pik en Janke (verbastering van mijn oudste die er maar niet uit wil slijten), leuke verhaaltjes idd met échte kindjes ipv keurige sulletjesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:43 schreef Klonk het volgende:
Jip en Janneke zijn best wel harde verhaaltjes eigenlijk, Janneke die jip van een stoel afgooit en jip die zich snijdt tijdens het appel schillen
ben je nou al Weblogger van het jaar geworden?quote:
Ik doe (vrijwel) altijd gezelligquote:
Niet vreemd he, staat in zijn AT, als jij er gepost had, was je misschien ook zo snel.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja kijk, dat vind ik nou weer minder lief, net ff sneller zijn.
Duh, ik ben er ook via zijn AT gekomenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet vreemd he, staat in zijn AT, als jij er gepost had, was je misschien ook zo snel.
Dag Marcquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
doei
Ja?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:42 schreef es70 het volgende:
Bengel !
Es doet gemeen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hierrrrrblijven jullie, stelletje overspelige snollen!![]()
Je was gelukkig op tijdquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Klonk heeft niet door dat we wat dollen geloof ik, beetje newbie he.
Nietquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik doe (vrijwel) altijd gezellig. Bengeltje zal wel last hebben van PMS
.
Vertel me eens, heb je je haren pas geverft?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Duh, ik ben er ook via zijn AT gekomen.
jullie zijn gemeenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja?![]()
Klonk heeft niet door dat we wat dollen geloof ik, beetje newbie he.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Welkom Klonken Hoi allemaal
en we delen de hele week dus gratis koffie en thee uit tussen afoort-adam en omgekeerd namens de NS omdat ze de overstap op afoort (richting zwolle/enschede) hebben verkloot
eerst kon je oversteken nu moet je naar een heel ander perron.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Je was gelukkig op tijd. Ik had er bijna 4
. Gelukkig kan ik op jouw vertrouwen
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Noujaaaaaa.
[..]
Vertel me eens, heb je je haren pas geverft?![]()
* Bengeltje Klonk aai over de bol geeft.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
jullie zijn gemeen
* Klonk trekt pruillipje
we hebben dus ook thee hequote:Op woensdag 13 december 2006 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan. Maar ik heb van mensen die het kunnen weten gehoord dat die koffie toch niet te zuipen is
.
Ja gratis van die vieze nescafee drek van jequote:Op woensdag 13 december 2006 20:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Welkom Klonken Hoi allemaal
en we delen de hele week dus gratis koffie en thee uit tussen afoort-adam en omgekeerd namens de NS omdat ze de overstap op afoort (richting zwolle/enschede) hebben verkloot
eerst kon je oversteken nu moet je naar een heel ander perron.
en ook theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is best goed te doenquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gratis van die vieze nescafee drek van jedoe mij maar een cup-a-soupje dan. Mag dat ook?
wat ik al zei ik ben niet zo van de SC, dus vandaarquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Frutsel het volgende:
wat is dit... een nieuwe mod op GC en die komt gelijk hier en voorheen nie...![]()
Onder welke steen zat jij?
we worden gecontroleerd...
en geen bier in de OP...
naja...welkomen gefeliciteerd
Ja ho eens ffquote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Frutsel het volgende:
wat is dit... een nieuwe mod op GC
Los zakje, of maak je 't klaarquote:
Ik heet geen Yvonne.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Nee, al een poos niet meer. Ik ben zo benieuwd naar mijn eigen kleurtje
.
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij beschermt me toch wel? Een beer van een vent.Tegen die boze vrouw..
![]()
schokkend nieuws:quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Ben jij de nieuwe op GC klonk?
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Word je ook wakker Flesquote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ho eens ff
Ik ben aan het afbouwen jahquote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:Tss, nogal eentje die niet buiten de deur leest.
nee, dat is mijn broerquote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Tss, nogal eentje die niet buiten de deur leest.
Hij is de vervanger van Godt.
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur isquote:Op woensdag 13 december 2006 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heet geen Yvonne.![]()
Dat wordt lastig, ga je je niet ergeren dat je twee kleuren hebt of knip je gelijk alles eraf.![]()
Powernapjequote:
Marc heeft net gedag gezegdquote:Op woensdag 13 december 2006 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als Fles niet helpt roep ik Marc wel.![]()
Dit vraagt gewoon om een foto vrees ikquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur is) geverfd, tot nu toe weinig kleurverschil (niet storend iig). Knippen doe ik niet meer, m'n haar is voor mijn doen al vreselijk lang
.
ja en? kom op met dat bier danquote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik al zei ik ben niet zo van de SC, dus vandaar![]()
owww, shit nu snap ik hemquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja en? Godt is hier niet meer jij nu wel dus jij vervangt.
quote:
Ja? Echt?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste keer al redelijk in de buurt van mijn eigen kleur (of tenminste, wat ik denk dat mijn eigen kleur is) geverfd, tot nu toe weinig kleurverschil (niet storend iig). Knippen doe ik niet meer, m'n haar is voor mijn doen al vreselijk lang
.
nou niet gelijk gaan scheldenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou het dan echt?
Ben je... (ik durf het bijna niet te vragen)... Belg?![]()
Volgens al hetgeen ik hier al gehoord heb, is dat gewoon nog ergerquote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou niet gelijk gaan schelden![]()
Limburger![]()
Belg is ook niet best hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Volgens al hetgeen ik hier al gehoord heb, is dat gewoon nog erger
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenenquote:
Weinig kansquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een foto vrees ik
ik zie een groot rood vlakquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenen![]()
Ik zie alleszins geen bierquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben ik dan de enige die daar een glas bier zit staan of zijn jullie me aan het ontgroenen![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent de enige, ik zie een rood vlakquote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
die ranzige ruftige tyussite heeft doorlinken van plaatjes verboden. Wij zien een grote rode rechthoek met een suffe link erin.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, kom, het is jouw eerste dag, laten we het goedmaken![]()
![]()
Tot mijn schoudersquote:Op woensdag 13 december 2006 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja? Echt?Hoelang heb je het nu?
Ben je al over dat welbekende "kan niets meer met mijn haar aanvangen" moment heen?
Zegt een Belg, pff ik neem je niet eens serieus.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een notequote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die ranzige ruftige tyussite heeft doorlinken van plaatjes verboden. Wij zien een grote rode rechthoek met een suffe link erin.
Ligt niet aan jou
En die marion is een lelijke ouwe doos, ook
Doe ik ook popje liefje hartje duifje belgje van mequote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
Ah lieve fles, je hoeft er maar één lief te vinden hoor wat mij betreft![]()
![]()
Vetquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een note
Die ene maakt voor Fles ook niets meer uitquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kijk uit joh, straks heb je een note
Die hier in België zijn niet allemaal zo oke hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zegt een Belg, pff ik neem je niet eens serieus.![]()
Limburgers zijn oke.![]()
welja, is voor iedereen ff nieuw enzoquote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel makkelijk zoKomt hier helemaal goed, ik voel het nu al
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ik ook popje liefje hartje duifje belgje van me![]()
![]()
![]()
![]()
De rest is schorem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |