quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef bvvt het volgende:
Ik denk dat het slot1 cpu ding niet van krat is.
welke broek?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef -XX- het volgende:
fipo!
Damn dat popke heeft in de broek gepiest hihiihi!
Ik was geschokt over het feit dat ie helemaal geen broek aan heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Deze stoute pieser![afbeelding]
Ha!!
Het draagt een tanga string!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik was geschokt over het feit dat ie helemaal geen broek aan heeftzit gewoon naakt in dit topic te piesen
![]()
Niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef worldpimber het volgende:
Bledderpob heeft daar nix mee te maken
Slechts toevalquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet?De assosiatie was anders zo gemaakt met de OP
Hebben ze jou ook 15 jaar opgesloten ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef -XX- het volgende:
Googeld Bledderpob:
Uw zoekbewerking - Bledderpob - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
![]()
Neequote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook 15 jaar opgesloten ofzo?![]()
Klinkt een beetje als een doorweekt broodje shoarmaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Slechts toeval
Bledderpob is verre van bladderpob
Geloof er geen ruk van bij die lutserquote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Pietjepuk2 heeft een ZZR1200 (160pk en 236kg)
Wie kan dit verklaren?
eindelijkik weet t nu
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van bij die lutser
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
Varen op het riet.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Pietjepuk2 heeft een ZZR1200 (160pk en 236kg)
Wie kan dit verklaren?
eindelijkik weet t nu
![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
Varen op het riet.
Als' ie al een ZZR heeft.. is het een 1100..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef BazzieK het volgende:
Geloof er geen ruk van bij die lutser
Zelfde tjd gepost.quote:
dudequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was veul eerst groter, maar Photobucket deed raar.. ondanks mijn positie.![]()
Bij uploading options kun je kiezen voor de max image size op basis van bestandsgrootte, of formaat. Die fout heb ik ook al eerder gemaaktquote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was veul eerst groter, maar Photobucket deed raar.. ondanks mijn positie.![]()
![]()
Dat was vroeger standaard 1 MB.. en hij was 620 Kb had ik gecheckt.. maja opties.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Bij uploading options kun je kiezen voor de max image size op basis van bestandsgrootte, of formaat. Die fout heb ik ook al eerder gemaaktDus gewoon op max 1 MB zetten, dan resized ie niet meer automatisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rode schade Bandit die nu aan de opvolger bij de Fok! MC toebehoort.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe
Maar ik had t al zo vaak gevraagdnu weet ik eindelijk wat hij rijd
Hij wilde wel een nieuwe, maar dat mocht niet van zijn pa cq. te weinig inkomsten idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
.. en nu een ZZR1200.. little chance bij Bazziek no.2 zonder inkomsten.
![]()
Dat idee had ik al, maar ik ben zo blij dat mijn vraag eindelijk beantwoord isquote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een rode schade Bandit die nu aan de opvolger bij de Fok! MC toebehoort.
Daarna reed hij een zwarte schade Bandit..
.. en nu een ZZR1200.. little chance bij Bazziek no.2 zonder inkomsten.
![]()
Eindelijk grijpt die dan een keer in.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
Hij wilde wel een nieuwe, maar dat mocht niet van zijn pa cq. te weinig inkomsten idd.![]()
(motor stond al te koop e.d.)
Hoezo.. heeft je meisje eindelijk terug gesmst vandaag?quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Dure ijskerstboom gesmolten
Kenker, genaaid.
Vandaag was ook al zo relaxed warm droog weer
Bewaar ze!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
XX, wat moet ik nu met die laarzen doen? Als je ze echt gaat gebruiken dan wil ik ze wel bewaren, anders gooi ik ze door een busruit![]()
Kenkernaaiersquote:Politici oneens met Postbank over schrappen gratis pas
Uitgegeven: 13 december 2006 12:29
Laatst gewijzigd: 13 december 2006 12:34
STRAATSBURG - Europarlementsleden bestrijden dat Europese regels de Postbank zouden dwingen de gratis Girobasispas af te schaffen. De Postbank meldde een week geleden dat de gratis pas van 1,5 miljoen klanten verdwijnt.
"De Europese betalingsmarkt in 2008 verplicht de banken helemaal niet om nationale passen te schrappen", zegt Max van den Berg, PvdA-leider in het Europees Parlement, woensdag. "Banken in Nederland of Duitsland kunnen gewoon hun eigen passen houden."
CDA-Europarlementslid Corien Wortmann heeft de indruk dat de Postbank "een beetje misbruik maakt van de invoering van Europese regels". Ze wil voorkomen dat klanten meer moeten betalen door de komst van een efficiënter systeem.
Alleen als je het 100% zeker weet, dan gooi ik ze in de box (berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoondquote:Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef -XX- het volgende:
Bewaar ze!
Zoveel ruimte neemt het toch niet in beslag?![]()
Tuurlijk weet ik het niet 100%!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen als je het 100% zeker weet, dan gooi ik ze in de box (berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoond)
Ik ga je slaan bitch, als je er niet minimaal 1 jaar mee rijdtquote:Op woensdag 13 december 2006 22:10 schreef -XX- het volgende:
Tuurlijk weet ik het niet 100%!Misschien zwemmen me voeten er wel in!
![]()
Zet ze gewoon ergens waar je ze niet zieten niet in de weg staan...
Dan kan het toch geen kwaad.........................
Kloot koequote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik ga je slaan bitch, als je er niet minimaal 1 jaar mee rijdt![]()
genoteerdquote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
box (berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoond)
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
(berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoond)
Mijn motor staat in de box - past primaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen als je het 100% zeker weet, dan gooi ik ze in de box (berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoond)
Bij ons staan er 4 fietsen en een brommer, motor krijg ik de helling niet afquote:Op woensdag 13 december 2006 22:22 schreef bvvt het volgende:
Mijn motor staat in de box - past prima
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Weer wat kennis overgedragen![]()
[afbeelding]!! (fobo -XX-)
Dat doe je toch wheelieënd ?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:23 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bij ons staan er 4 fietsen en een brommer, motor krijg ik de helling niet af(nou ja, af wel, terug is alleen wat minder
)
Niet zo bedoelt, maar hij is er een keer mee gevallen.quote:
Waar de bacterie welig tiert.. en wel een laarsje lust..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:08 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He he.. de bedenkster is bijna brilliant onnavolgbaar.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Brilliant mag ook door een ander woord ingevuld worden.
Apart is het wel!![]()
Is dat met of zonder hypothermie?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
Onnavolgbaar is ook wel in de context van bijzonder gezien.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:30 schreef -XX- het volgende:
Onnavolgbaar???
Eeeyeeeeeeee, er zit wel degelijk een logica in mijn strip!Je kan het op 2 manieren vatten! !
![]()
O m gquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat met of zonder hypothermie?
Waren van Rib-I, dus nee. Alleen naturaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:25 schreef Worldbeater het volgende:
Geld.. : ?
Me 2quote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onnavolgbaar is ook wel in de context van bijzonder gezien.![]()
En wordt vaak gebruikt in de benoeming van grote kunstenaars!
I like my choice of words.![]()
Neh, denk dat je het verkeerde beeld bij een verkeerd woord hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef Worldbeater het volgende:
Onnavolgbaar is ook wel in de context van bijzonder gezien.![]()
En wordt vaak gebruikt in de benoeming van grote kunstenaars!
I like my choice of words.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel vertel!quote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, denk dat je het verkeerde beeld bij een verkeerd woord hebt
Maar ik begrijp hem nu
Alleen sjah, blijf een raar mens, sommige dingen kloppen gewoon niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:35 schreef Rib-i het volgende:
.
.
.
.Daar kan menigt een nog een "puntje" aan zuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
!! (fobo -XX-)
Ik weet precies wat je bedoeltquote:Op woensdag 13 december 2006 22:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alleen sjah, blijf een raar mens, sommige dingen kloppen gewoon niet![]()
![]()
In Winkelquote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef -XX- het volgende:
Ik heb zo'n voor gevoel!
Dat Bazziek binnen 5 min binnen komt vallen!![]()
Ik heb dat woord in het vorige topic ook al voorbij zien komenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Is dat met of zonder hypothermie?
Ooooohh, een verhoogde lichaamstemperatuurquote:Op woensdag 13 december 2006 22:31 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee gemaakt met een normale lichaamstemperatuur!![]()
Z'n MSN plopt omhoog. Gelukkig is dat alles. [/Kratjuh]quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef -XX- het volgende:
Ik heb zo'n voor gevoel!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:41 schreef -XX- het volgende:
Ik heb zo'n voor gevoel!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothermiequote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb dat woord in het vorige topic ook al voorbij zien komen
What's the meaning of Hypothermie
Nee joh, Riet heeft gewoon een straf van God for being such a wankerquote:Op woensdag 13 december 2006 22:51 schreef Worldbeater het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothermie
Of om het anders te zeggen: waarom komen ze daar steeds op?
Is dat die stofwisselingsziekte van Riet.![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tijd om dit photobucket moment te vieren:
[afbeelding]
Mischien gelooft hij niet in God en reïncarneerd hij in een Opel Merivaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee joh, Riet heeft gewoon een straf van God for being such a wanker![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tijd om dit photobucket moment te vieren:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nee onderkoelingquote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb dat woord in het vorige topic ook al voorbij zien komen
What's the meaning of Hypothermie
[..]
Ooooohh, een verhoogde lichaamstemperatuur
http://www.bpursell.com/movies/hypothermia.swfquote:
Had ik inmiddels al begrepen van Worldbeater die nu naar een bilnaad aan het kijken isquote:
Wtf is datquote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://www.bpursell.com/movies/hypothermia.swf
Filmpje iets van 4 jaar geleden ofzo, nooit vergeten
Slaat nergens op
Wanneer wel danquote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik inmiddels al begrepen van Worldbeater die nu naar een bilnaad aan het kijken is
Ik had het moeten weten maar als jij iets post denk ik niet logisch na
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Slaat nergens op
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Slaat nergens op
Dat duurt wel erg lang.. goedkope internet noodpc erbij kopen voor 20 euro?quote:Op donderdag 14 december 2006 01:33 schreef Rib-i het volgende:
Ik ben 9 Gig aan het formateren
Vanaf 22:00![]()
Bad clusters everywhere [afbeelding]
Morgen een 2,5" HDD kopen voor mijn laptop. Ik denk dat deze HDD het niet lang meer doet. Een hele avond voor nop aan het installerenquote:Op donderdag 14 december 2006 01:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat duurt wel erg lang.. goedkope internet noodpc erbij kopen voor 20 euro?![]()
Morgen ffies een nieuwe voeding halen, kan ik deze aan de buurman teruggeven.
Moet er alleen wel weer 20 kilometer voor rijden. Maja XJ fun.![]()
En gelijk maar het geheugen omruilen DDR533 voor DDR800 .. scheelt maar een tientje.. en dat zeggen ze dan weer niet.![]()
Ik ben tegenwoordig helemaal aan de Valvoline kruipolie in spuitbus. Werkt overal op, deuren, scharnieren, ketting, auto, motor, in huis etc.. Even in die gaatjes spuiten.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:44 schreef Rib-i het volgende:
Morgen een 2,5" HDD kopen voor mijn laptop. Ik denk dat deze HDD het niet lang meer doet. Een hele avond voor nop aan het installeren
Denken dat hij geld aan het verdienen isquote:Op donderdag 14 december 2006 01:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig helemaal aan de Valvoline kruipolie in spuitbus. Werkt overal op, deuren, scharnieren, ketting, auto, motor, in huis etc.. Even in die gaatjes spuiten.Te weinig smering..
WoW.. waar is onze jongere eigenlijk?![]()
quote:
Ik heb het geprobeerdquote:Op donderdag 14 december 2006 02:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
1) waarom mis jij het rijden als je een circuitfilmpje ziet? Zo rij je nooit.![]()
Duidelijk geval van lollerpwndquote:Op donderdag 14 december 2006 02:32 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was nog even met de Cuba piccies bezig. Ongelooflijk dat 1 programma schijnbaar alles recoverd, maar de pics en previes gescheiden zijn.. en de full size wel giga groot in ruimte zijn, maar openen zo klein als de preview. Dus ze zijn 2 Mb in Jpeg, maar slechts 120x160 in de info. Dus Windows en Photoshop kunnen er weinig mee.![]()
![]()
![]()
Is oud filmpje van MF'ert noOoOOhquote:Op donderdag 14 december 2006 08:35 schreef hicham het volgende:
Toffe filmpies, die ZX-10R... zo ging pimber ook ongeveer de grindbak in
omdatquote:Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
W'rom heeft Rebbel dees nie gekocht
Wit is een rare kleur. Op de R1 is het mooi maar ik kan me geen witte ZX-nR voorstellenquote:Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oooooohhh een MF'ertquote:Op donderdag 14 december 2006 08:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is oud filmpje van MF'ert noOoOOh
Oh jaquote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef worldpimber het volgende:
Circuit in 1 versnelling afleggen, daar ken ik nog goede verhalen over
Ik zou er wel in rellen reageren maar dat is zonde van mijn posthistoryquote:Pepijn, jij weer: Verschillende soorten olie door elkaar [afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoezo.. heeft je meisje eindelijk terug gesmst vandaag?![]()
Ja, echt kut man.. mijn posthistory is ook al verneuktquote:Op donderdag 14 december 2006 10:13 schreef Rib-i het volgende:
Ik zou er wel in rellen reageren maar dat is zonde van mijn posthistory![]()
Ik ga mijn post historie ook niet vernachellenquote:Op donderdag 14 december 2006 10:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zou er wel in rellen reageren maar dat is zonde van mijn posthistory![]()
Ik moet fokking de deur uit.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:50 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn, jij weer: Verschillende soorten olie door elkaar [afbeelding]
Ja, hou je goede naam in ere.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:57 schreef bvvt het volgende:
Ik ga mijn post historie ook niet vernachellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja, hou je goede naam in ere.
Ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn enige uitstapje buiten het FOK MC
quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:28 schreef Rib-i het volgende:
In het Motorforum wordt een plaatje geredirect, plz remove link
Topicstarter is zich niet bewust van de link
Bvd
Rib-i![]()
Kweetsquote:Op donderdag 14 december 2006 08:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Is oud filmpje van MF'ert noOoOOh
Bekentenis. url aangepastquote:Op donderdag 14 december 2006 12:01 schreef Rib-i het volgende:
Ik weetmijn enige uitstapje buiten het FOK MC
Ik in de -XX- stripjes.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik zit nu in "Various registrars"
Nooit gedacht dat je vriendin bij een sportschool werktequote:Op donderdag 14 december 2006 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
Sow, weer even het twee maandelijksesporten kunnen doen voordat de sportschool dicht ging.
![]()
Twee keer per maand..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Nooit gedacht dat je vriendin bij een sportschool werkte
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik in de -XX- stripjes.![]()
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Ik val onder "Europe" .. Vreemd ..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zit nu in "Various registrars"
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Twee keer per maand.... dat is meer iets voor Rib-i.
![]()
Hier stond een persoonlijke reactie.![]()
[..]
[afbeelding]
.. was al bang dat je daarover zou beginnen.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:54 schreef hicham het volgende:
Maar hoe zit dat met je reactie in dat olietopic?Je zei toch altijd liever geen olie mengen, en daar zeg je ineens dat het geen probleem is?
Of maak je onderscheid tussen motor-motorolie en auto-motorolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[offtopic]
Ik had na het gedoe met het oliefilter -en boutje gelost door een MF'er- een scheutje extra in de XJ gedaan.
Omdat ombekend was hoeveel het peil nog zou dalen. En ik wilde hem niet vermoeien met bijvullen, starten, bijvullen, starten.. etc. (en ik verwachte wel wat olieverbruik, dus het zou wel snel dalen)
Maar het blijkt dus meer dan een scheutje te zijn geweest, haalde bij de laatste verversing 2.6 liter er uit.
Er hoefde maar 2.2 liter in.
Heb de meet met 0.4 liter teveel gereden..aja.. extra koelende werking met al dat toerenbeuken.![]()
pr0nquote:Op donderdag 14 december 2006 08:46 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze switch is zeker tot stand gekomen nav dat uitgebreide olietopic @ MF een tijdje geleden, waarin die gozert zijn informatie voortkomende uit werkervaring postte, en niet uit dwangneurosesquote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Worldbeater het volgende:
.. was al bang dat je daarover zou beginnen.
Ik ben wat minder mierenneukerig geworden. Feit blijft wel dat je nieuwe mix een ongetest product is.
Zo rij ik nu met 0.5 liter Shell 10W40 en 1.7 liter Louis 20W50 gemengd.
1.5 jaar geleden had ik een meer controversiele -maar veilige- visie. En dat advies kreeg jij toen ook.
ik ben inmiddels thuis... pfff, en hoe...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef bvvt het volgende:
Ik moet nog een minuut of 10 wachten........
Welk programma? als ik vragen magquote:Op donderdag 14 december 2006 17:15 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Net les gehad in een nieuw 3d programma, mooie shizzle
![]()
En een kerstkaartje gemaakt voor mn moeder![]()
Rhinocerosquote:Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Welk programma? als ik vragen mag
A kijk, coolquote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Rhinoceros
Solidworks heb ik vorig jaar best veel mee gewerkt, maar kvind rhino een stuk mooier
Das vooral voor game design zo te zien ofniet?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A kijk, coolik ben nu namelijk druk met maya
oa. voornamelijk bekend van de pixar films(cartoons). Maar ook films als gladiator, 'star wars, x-man, rib-i shrek enz, enz, etc...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Das vooral voor game design zo te zien ofniet?
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Maar dat programma kennen is al een vak opzich![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nietstevige verkouwdheid/matig griepje
![]()
Dan heb je nu zeker last van hypothermie?quote:Op donderdag 14 december 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee zo erg is het nietstevige verkouwdheid/matig griepje
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede avond
Sowieso schrijf je zo.
Whahahahaquote:
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dan heb je nu zeker last van hypothermie?Heb je de "van dale" al uit of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede avond![]()
![]()
![]()
En dat door een hondaquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef hicham het volgende:
Waarom wil je Rib-I's navigatie, die van BazzieK is toch veel beter?
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:34 schreef hicham het volgende:
Waarom wil je Rib-I's navigatie, die van BazzieK is toch veel beter?
:^quote:Op donderdag 14 december 2006 23:31 schreef Roderick2085 het volgende:
tijd voor wat slaap, morgen weer verder met nuttige dingen![]()
Interessante analyse, ik zal het een nachtje op me in laten werken voordat ik hier op ingaquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:06 schreef bvvt het volgende:
't begon al toen dat gozertje achter die pliezie wagen begon met lachen............
Daar was al duidelijk dat ie er vandoor wou gaan.
Tsja, als je dan je zelf in wel heeeeeel vreemde kronkels probeert te wringen om weg te komen - ja, dan verlies je het van de motor agent
Wannuh kut zeg in de woaguhquote:Op donderdag 14 december 2006 23:41 schreef hicham het volgende:
Hahaha haahu aha h check Bazziek gpwned worden op z'm MT'tje!!@ 231214 lollereins >> klik![]()
![]()
Ook leuk hoe die motoragent aan het einde hem nog ff intimideert
Ze zoeken een nieuwe pleasure boy voor die neger uit The green milequote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Snelwagen het volgende:
Tjeuh, krijg ik met net een mail. Bar weinig info erin. Heel vaag begrabbel allemaal. HEt gaat erom dat ik maandag om 9.00aanwezig moet zijn in een auditorium over iets wat INFO-X heet.
'T lijkt de FBI wel![]()
This message will self-destruct in 5 seconds![]()
Die geeft snelheid aan, alleen hou ik de telefoon in mijn binnenzak als ik op de motor zitquote:Op donderdag 14 december 2006 21:53 schreef worldpimber het volgende:
Is Rib-I nog in leven?
Bij deze, heb ik je dan nodig volgende week
(om precies te zijn, je motornavigatie systeem, als die snelheid kan weergeven)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Trusten
@BazzieK
Zaterdag gaat niet door, zie eerdere post
Pitten [afbeelding]
Als die accurate snelheid weergeeft, dan wil ik ff checken hoeveel % mijn teller afwijkt voor correctiequote:Op vrijdag 15 december 2006 00:38 schreef Rib-i het volgende:
Die geeft snelheid aan, alleen hou ik de telefoon in mijn binnenzak als ik op de motor zit
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Vandaag teveel geld uitgegeven![]()
Hebbie motor aangeschaft?????quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Zienquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:21 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Is goed man, je hebt er vast al over nagedacht hoe je dat wil doenquote:Op vrijdag 15 december 2006 07:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als die accurate snelheid weergeeft, dan wil ik ff checken hoeveel % mijn teller afwijkt voor correctie [afbeelding]
Dus ff voor 5 minuten naar Tilburg. [afbeelding]
Neuh...quote:
Zaterdag pas ophalenquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zien [afbeelding] Zien [afbeelding] Zien [afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neuh...Voor mijn andere hobbie spulletjes aangeschaft
[..]
Spannendquote:Zaterdag pas ophalen
Zo lijkt het op een radio!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo lijkt het op een radio!,
Ja, het is een buizeneindversterker voor de gitaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zeg ik dit![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Damn, dat heb je goed voor elkaar. Dual MonoBloc amplifiers nog wel![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Damn, hier op me werk kwam er iemand langs gelopen die zei gelijk al - hey leuke gitaar versterker - ahhh, een buizen versterker ook nog.quote:
Leuk is in dit geval een understatementquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef bvvt het volgende:
[..]
Damn, hier op me werk kwam er iemand langs gelopen die zei gelijk al - hey leuke gitaar versterker - ahhh, een buizen versterker ook nog.
![]()
d'r zitten hier ook een paar muzikanten meer dan ik eerst dacht........
Een 12 cilinderquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Leuk is in dit geval een understatement
Het is een dubbele eindversterker en zoals Hicham al opmerkte zijn het 2 x 100W eindversterkers (met in totaal 12 buizen)De rest, speaker(s), voorversterker moeten er nog bij
![]()
Standaard 2 x 4 Type EL34 en 2 x 2 kleinere. De EL34 heb ik laten vervangen door type 6L6 voor meer body en harmonics
En verder zal ik jullie niet vervelen
Uuhm, je deur intrappen. Je wurgen met een tuinslang, vervolgens je telefoon met navigatie nakken... daarna 100 op de teller rijden en kijken wat de navigatie voor snelheid weergeeft. En vervolgens uitrekenen welk percentage de teller afwijkt en instellen op mijn Speedohealerquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:37 schreef Rib-i het volgende:
Is goed man, je hebt er vast al over nagedacht hoe je dat wil doen
Was ooit een topic op KLB van iemand die zijn tingelding van de gitaar was kwijtgeraakt, bleek half Fok! opeens gitaar te spelen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:01 schreef bvvt het volgende:
Damn, hier op me werk kwam er iemand langs gelopen die zei gelijk al - hey leuke gitaar versterker - ahhh, een buizen versterker ook nog.
![]()
d'r zitten hier ook een paar muzikanten meer dan ik eerst dacht........
Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, je deur intrappen. Je wurgen met een tuinslang, vervolgens je telefoon met navigatie nakken... daarna 100 op de teller rijden en kijken wat de navigatie voor snelheid weergeeft. En vervolgens uitrekenen welk percentage de teller afwijkt en instellen op mijn Speedohealer??
Daarna natuurlijk netjes navigatie in je brievenbus droppen en je kind ophalen van school zodat ze niet alleen daar over blijft![]()
Kijk maar, alleen op woensdag heb ik weinig/geen tijdquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:01 schreef worldpimber het volgende:
Ehhrrr...![]()
Desnoods in mijn zak en dan eruit pakken tijdens het rijden?
En als ie valt, ff goed met plakband in elkaarzetten![]()
Zien we dan wel![]()
![]()
Je hebt je mobieltje nog niet terug en jat die van rib-i maar op een verkapte mannierquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Uuhm, je deur intrappen. Je wurgen met een tuinslang, vervolgens je telefoon met navigatie nakken... daarna 100 op de teller rijden en kijken wat de navigatie voor snelheid weergeeft. En vervolgens uitrekenen welk percentage de teller afwijkt en instellen op mijn Speedohealer??
Daarna natuurlijk netjes navigatie in je brievenbus droppen en je kind ophalen van school zodat ze niet alleen daar over blijft![]()
Het is geen swicht maar een evolutie van denken.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:59 schreef hicham het volgende:
Deze switch is zeker tot stand gekomen nav dat uitgebreide olietopic @ MF een tijdje geleden, waarin die gozert zijn informatie voortkomende uit werkervaring postte, en niet uit dwangneuroses
Buizenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:21 schreef Rib-i het volgende:
Ja, het is een buizeneindversterker voor de gitaar
Waarom zeg ik dit
Nice chick... toen.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef koffiekoekje het volgende:
Gezien de onderbroek, gok ik jaar 1985
Laat maar.quote:In 1958, percussion legend Jack Costanzo (affectionately known as Mr. Bongo) recorded what many consider to be his hottest record of all time, "Latin Fever". His years as a sideman with icons Stan Kenton and Nat King Cole were now serving as the fuel for his own explosive Latin combo. Just have a listen to the fierce, relentless swing of Mr. Bongo's band; his lightning fast bongo licks, and the deep Latin grooves of bassist Tony Reyes and pianist Eddie Cano. With stunning solos from the horn section and tight jazzy arrangements, this album sizzles from beginning to end.
Whehehe Geilquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
Gisteren nog even de compie opgepimt van 533 Mhz DDRII naar 800 Mhz DDRII.
[afbeelding]
De 800 module bleek maar 10 euro duurde meerr dan de OEM 533.![]()
Had ik mij overal op ingelezen, maar bij het geheugen van de verkoper uitgegaan.Niet goed.
![]()
Alleen van de serviceafdeling krijg je dan weer een harde plasser.. top service bij Alternate. Nooit geen gezeur.![]()
Ahaquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zou nog meevallen.. dacht veel ouder. Voelde de jazz in het plaatje..
Mede gezien de transistorized power.. high fidelity stereophonic, maar ook zeker de uitstraling van mevrouw.
Dan zou het nog een leuke mamma zijn nu.![]()
![]()
![]()
[..]
Laat maar.![]()
.. en ik had heeeel veel mensen achter mij bij de balie staan toen ik zo Duits mogelijkquote:
Is het een transistor versterkerquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef kratjuh het volgende:
@ Rib-i .. Toch doet mijn Technics versterkertje met 6x100W RMS het ook niet slecht met mijn mp3s uit der PC ..
Met volumeknop op 40% komt het kalk al van de muren zetten volgens mij ..
En er hangen dan ook wel bookshelfspeakers aan van Bose ..
Goeie verkoper danquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:05 schreef Worldbeater het volgende:
Had ik mij overal op ingelezen, maar bij het geheugen van de verkoper uitgegaan.Niet goed.
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Vorige week de olie veverst van de XJ.. en gelijk het filterhuis een beetje opgepoetst.![]()
Actie voor...en na..
[afbeelding] [afbeelding]
Beetje jammer van die laatste paar vlekjes.![]()
Als de voorvork eraf gaat krijgen het blok en de uitlaatbochten ook gelijk een behandeling.![]()
Volgens mij moet een verkoper juist meerwaarde verkopen he.quote:
En volgens mij is de XJ ook een beetje verkouden .. uitlaatpakking(en) dus.quote:
Neejoh, alleen poetsenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zal ik de bochten zwart makenchroom worden ze toch niet meer.
![]()
quote:Die XJ is goed genoeg toch. Zet wat opzij voor een TLRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je dan niet beter in het gitaren forum gaan zittenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is het een transistor versterker
Waarschijnlijk heb jij het over een HiFi-versterker, daar heb ik geen kennis van
Wat ik heb gekocht is een buizeneindtrap speciaal voor gitaar. Bij instrumentversterkers is er een groot verschil tussen transistor en buizen. Ook de aanschafprijs is vele malen hoger dan een transistorversterker. Als we het over een complete set hebben met mijn versterker als eindtrap dan kan je er bijvoorbeeld een leuke Cagiva voor kopen
-gemiste post-quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef Rib-i het volgende:
Is het een transistor versterker
Waarschijnlijk heb jij het over een HiFi-versterker, daar heb ik geen kennis van
Wat ik heb gekocht is een buizeneindtrap speciaal voor gitaar. Bij instrumentversterkers is er een groot verschil tussen transistor en buizen. Ook de aanschafprijs is vele malen hoger dan een transistorversterker. Als we het over een complete set hebben met mijn versterker als eindtrap dan kan je er bijvoorbeeld een leuke Cagiva voor kopen
Maar.. voor... 1.100 euro... kan het bijna niet laten staan voor die prijs. <insert Whaaah!>quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef Rib-i het volgende:
Die XJ is goed genoeg toch. Zet wat opzij voor een TLR
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Je hebt je mobieltje nog niet terug en jat die van rib-i maar op een verkapte mannier
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Net de hele tijd bezig geweest om wat Cuba piccies te printen voor het fotolijstje in de compiekamer.
Met de kleine verbouwing had ik een mooi fotolijstje opgehangen met pics van een ex vriendin.
En gisteravond een leuke avond met vriendinnetje gehad die spontaan langs kwam..
.. en bij het naar bed gaan die foto zag hangen.. en spontaan verdrietig was..![]()
![]()
Had hem alleen maar opgehangen om de kamer wat aan te kleden, en het is een mooi lijstje, het gaat echt niet om de pics er in..![]()
Gelijk de hele nacht slecht geslapen, ze lag maar te snotteren.![]()
Ik heb dan wel visie![]()
, maar blijf soms toch een onbehouwen man.
![]()
![]()
En het was zeker niet de bedoeling dat die pics erin zouden blijven zitten.. ergens de komende maanden.![]()
Je wil gewoon dat wij iets zeggen over z'n kilometerstand hequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
Maar.. voor... 1.100 euro... kan het bijna niet laten staan voor die prijs. <insert Whaaah!>![]()
[afbeelding]
...neee... en anders krijg je nu antwoord... 117.000.. dat is gewoon OK voor zo'n ding.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef worldpimber het volgende:
Je wil gewoon dat wij iets zeggen over z'n kilometerstand he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:Ja maar... maar schatje... het is zo'n mooi meisje lijstje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
potver...
een tip:
Succes
Disclaimer: neem evt een cursus bij rib-i![]()
En bij een Beemer ben je altijd de eerste die hem afragd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:59 schreef worldpimber het volgende:
Die km-stand wist ik al, daarom juist
Magoed, ik heb liever een motor die 50.000 km door mezelf is afgeragd dan een motor die iets minder hard is afgeragd door een ander met 40.000 km erop.Laat staan de geheel onbekede historie van 100.000+ km's.
![]()
![]()
![]()
Ik zei gelijk ..quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja maar... maar schatje... het is zo'n mooi meisje lijstje.... [afbeelding] [afbeelding]
potver... [afbeelding]
Ik was nog niet klaar met editenquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zei gelijk ....oh die is voor de Cuba piccies later..
.. maar het was al te laat.
![]()
Affijn, krijg nu een extra goedmaak bezoek.![]()
![]()
Ontzettende heldquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Tering..
Het was sterker dan mij.![]()
![]()
![]()
Je vergeet "ontkundige gashand huidige gebruiker"quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Geen roest en een nieuwe voorband.![]()
Ik heb wel wat roest en een licht leeglopende voorband.![]()
En hopelijk is het slechts de carburateur.. kan ook de bobine zijn, of iets anders met de ontsteking.
Uiteraard is een mechanisch defect ook niet uitgesloten.![]()
Maar mocht het doorgaan, dan bekijken we na reparatie welke motor het prettigste rijdt en een Aprilia voorvork verdient.![]()
Dat was zo'n beetje het enige wat ik niet vergat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:44 schreef koffiekoekje het volgende:
Je vergeet "ontkundige gashand huidige gebruiker"
Of diesel getanktquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat was zo'n beetje het enige wat ik niet vergat.![]()
De Xj hield overigens ook wel eens een keer in.. liep even op drie poten.
En dat is alweer 2 tankjes geleden.. kan dus gewoon gebeuren bij motoren die lang stil hebben gestaan.
<insert vuile benzine>
Dus iets met de brandstoftoevoer kan ook. Vacuum trekken van de ontluchting etc..
Nummero twee op te te onderzoeken lijst.![]()
Had ik dit jaar ook een keer gedaan bij de Mercedes.. V-power.. moest hem leeg laten pompen.quote:
Het was een bevroren carb zegt ie nuquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:42 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Geen roest![]()
en een nieuwe voorband.
![]()
Ik heb wel wat roest en een licht leeglopende voorband.![]()
En hopelijk is het slechts de carburateur.. kan ook de bobine zijn, of iets anders met de ontsteking.
Uiteraard is een mechanisch defect ook niet uitgesloten.![]()
Maar mocht het doorgaan, dan bekijken we na reparatie welke motor het prettigste rijdt en een Aprilia voorvork verdient.![]()
o ja, niet gezien deze post van jouquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. Nick is traag.. wie post even dat bevriesende carbs nog niet kan bij deze temperaturen?
Topic wel bekend.![]()
![]()
Misschien heeft hij een schuur-koelcel combinatie bij huis, weet jij veelquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. Nick is traag.. wie post even dat bevriesende carbs nog niet kan bij deze temperaturen?
Topic wel bekend.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Tering..
![]()
![]()
Is dat nou die foto van de ex op de achtergrondquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:29 schreef Worldbeater het volgende:
Tnx... BVVT... Tomb raider @ your service.![]()
[afbeelding]
Moest even een klok ophangen hiernaast..![]()
Neee... dat zak ik weer door het ijsquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Is dat nou die foto van de ex op de achtergrond![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]DudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn de momenten waar een vrouw een minderwaardigheidscomplex van kán krijgenWat dat betreft is het heel paradoxaal dat je beter een pin-up of centerfold in kan lijsten dan dat je ook maar 1 miniscuul spoortje van je ex achterlaat
Voor dat geldquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
Tering..
![]()
![]()
Nick is traag, of mamsebams te laat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:09 schreef Worldbeater het volgende:
Topic wel bekend.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ja maar... maar schatje... het is zo'n mooi meisje lijstje....![]()
![]()
potver...
een tip:
Succes
Disclaimer: neem evt een cursus bij rib-i
Van alle andere fora waar ik meelurk is dit toch wel hét clubje waar zoveel verschillende smiley's gebruikt wordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Je hebt de smileysites ook weten te vinden zie ik
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Van alle andere fora waar ik meelurk is dit toch wel hét clubje waar zoveel verschillende smiley's gebruikt worden
Nick was 10 minuten te vroeg.. maar was even in zijn kamer aan het spelen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef hicham het volgende:
Nick is traag, of mamsebams te laat?Aangezien jij laatst op je kop kreeg voor 10 minuutjes oid
Ik probeer er nog voordat de post komt 2 sollicitatie's uit te drukken.quote:Voor de rest, zie MF. Copyright koffiekoekje
Fout.. dit is h`et clubje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:42 schreef Rib-i het volgende:
Van alle andere fora waar ik meelurk is dit toch wel hét clubje waar zoveel verschillende smiley's gebruikt worden
Fuck.. die eikel.. nu noet ik wel kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:48 schreef hicham het volgende:
Soort zoekt soorten wie der niet in past vertrekt stilletjes
![]()
Gixxer Fighter mecheaul heeft het GS550 topic ook gevonden
Succes met hem pepijn, confronteer hem met waar we het op de meeting over hadden
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fout.. dit is h`et clubje.Einde zin.
![]()
De koffie -of choco- staat klaar halverwege.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:41 schreef bvvt het volgende:
jep
weekje vrij
mss nog een keer op en neer naar leiden
Op en neer in Leiden bedoel jequote:Op vrijdag 15 december 2006 18:41 schreef bvvt het volgende:
jep
weekje vrij
Als ik om rijd wel ja.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De koffie -of choco- staat klaar halverwege.![]()
Ik was even naar het hoofdpostkantoor, en moet weer snel terug.
Onderweg langs The Ice Experience in Hoogvliet, en de kids staan nu daar voor de ramen te kijken.![]()
En ik moest even mijn portemonee halen, en ga gelijk even een paar hockeyschaatsen scoren zo.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op en neer in Leiden bedoel je![]()
Een echte heer laat zich daar trouwens niet over uit![]()
Goed man, nieuwe software...quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:47 schreef bvvt het volgende:
Hmmmm. M-F ligt weer eens plat
Via Den Bosch - Tilburg - Hoogvliet - Leidenquote:
Moet wel een stormloop topic zijn geweestquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, nieuwe software...Of zou het komen door de GS550
[..]
Via Den Bosch - Tilburg - Hoogvliet - Leiden
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Nick is traag, of mamsebams te laat?Aangezien jij laatst op je kop kreeg voor 10 minuutjes oid
Voor de rest, zie MF. Copyright koffiekoekje
Soms zegt een smilley zoveel meer dan woordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:33 schreef hicham het volgende:
[..]
![]()
Je hebt de smileysites ook weten te vinden zie ik
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef Worldbeater het volgende:
Fuck.. die eikel.. nu noet ik wel kijken.Tnx.
Wat is er te doen in Leidenquote:Op vrijdag 15 december 2006 18:41 schreef bvvt het volgende:
jep
weekje vrij
Ja ehh, dat ga ik niet nog es uitleggen hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:58 schreef hicham het volgende:
Back
Ik blij jullie blij![]()
[..]
Wat is er te doen in Leiden
ehhhhh, (geen commentaar)quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:07 schreef hicham het volgende:
Ik heb je nergens zien posten wat je ging doen, of moet ik dat uit Rib-i's woorden opmaken
Hoezo nog een keerquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja ehh, dat ga ik niet nog es uitleggen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |