quote:Op woensdag 13 december 2006 15:05 schreef bvvt het volgende:
Ik denk dat het slot1 cpu ding niet van krat is.
welke broek?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:26 schreef -XX- het volgende:
fipo!
Damn dat popke heeft in de broek gepiest hihiihi!
Ik was geschokt over het feit dat ie helemaal geen broek aan heeftquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Deze stoute pieser![afbeelding]
Ha!!
Het draagt een tanga string!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik was geschokt over het feit dat ie helemaal geen broek aan heeftzit gewoon naakt in dit topic te piesen
![]()
Niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:54 schreef worldpimber het volgende:
Bledderpob heeft daar nix mee te maken
Slechts toevalquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet?De assosiatie was anders zo gemaakt met de OP
Hebben ze jou ook 15 jaar opgesloten ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:07 schreef -XX- het volgende:
Googeld Bledderpob:
Uw zoekbewerking - Bledderpob - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
![]()
Neequote:Op woensdag 13 december 2006 21:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hebben ze jou ook 15 jaar opgesloten ofzo?![]()
Klinkt een beetje als een doorweekt broodje shoarmaquote:Op woensdag 13 december 2006 21:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Slechts toeval
Bledderpob is verre van bladderpob
Geloof er geen ruk van bij die lutserquote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Pietjepuk2 heeft een ZZR1200 (160pk en 236kg)
Wie kan dit verklaren?
eindelijkik weet t nu
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geloof er geen ruk van bij die lutser
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
Varen op het riet.
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Pietjepuk2 heeft een ZZR1200 (160pk en 236kg)
Wie kan dit verklaren?
eindelijkik weet t nu
![]()
Scherp!quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:19 schreef -XX- het volgende:
Varen op het riet.
Als' ie al een ZZR heeft.. is het een 1100..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef BazzieK het volgende:
Geloof er geen ruk van bij die lutser
Zelfde tjd gepost.quote:
dudequote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was veul eerst groter, maar Photobucket deed raar.. ondanks mijn positie.![]()
Bij uploading options kun je kiezen voor de max image size op basis van bestandsgrootte, of formaat. Die fout heb ik ook al eerder gemaaktquote:Op woensdag 13 december 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij was veul eerst groter, maar Photobucket deed raar.. ondanks mijn positie.![]()
![]()
Dat was vroeger standaard 1 MB.. en hij was 620 Kb had ik gecheckt.. maja opties.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:49 schreef hicham het volgende:
Bij uploading options kun je kiezen voor de max image size op basis van bestandsgrootte, of formaat. Die fout heb ik ook al eerder gemaaktDus gewoon op max 1 MB zetten, dan resized ie niet meer automatisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een rode schade Bandit die nu aan de opvolger bij de Fok! MC toebehoort.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe
Maar ik had t al zo vaak gevraagdnu weet ik eindelijk wat hij rijd
Hij wilde wel een nieuwe, maar dat mocht niet van zijn pa cq. te weinig inkomsten idd.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
.. en nu een ZZR1200.. little chance bij Bazziek no.2 zonder inkomsten.
![]()
Dat idee had ik al, maar ik ben zo blij dat mijn vraag eindelijk beantwoord isquote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een rode schade Bandit die nu aan de opvolger bij de Fok! MC toebehoort.
Daarna reed hij een zwarte schade Bandit..
.. en nu een ZZR1200.. little chance bij Bazziek no.2 zonder inkomsten.
![]()
Eindelijk grijpt die dan een keer in.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
Hij wilde wel een nieuwe, maar dat mocht niet van zijn pa cq. te weinig inkomsten idd.![]()
(motor stond al te koop e.d.)
Hoezo.. heeft je meisje eindelijk terug gesmst vandaag?quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 21:58 schreef worldpimber het volgende:
Dure ijskerstboom gesmolten
Kenker, genaaid.
Vandaag was ook al zo relaxed warm droog weer
Bewaar ze!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:47 schreef worldpimber het volgende:
XX, wat moet ik nu met die laarzen doen? Als je ze echt gaat gebruiken dan wil ik ze wel bewaren, anders gooi ik ze door een busruit![]()
Kenkernaaiersquote:Politici oneens met Postbank over schrappen gratis pas
Uitgegeven: 13 december 2006 12:29
Laatst gewijzigd: 13 december 2006 12:34
STRAATSBURG - Europarlementsleden bestrijden dat Europese regels de Postbank zouden dwingen de gratis Girobasispas af te schaffen. De Postbank meldde een week geleden dat de gratis pas van 1,5 miljoen klanten verdwijnt.
"De Europese betalingsmarkt in 2008 verplicht de banken helemaal niet om nationale passen te schrappen", zegt Max van den Berg, PvdA-leider in het Europees Parlement, woensdag. "Banken in Nederland of Duitsland kunnen gewoon hun eigen passen houden."
CDA-Europarlementslid Corien Wortmann heeft de indruk dat de Postbank "een beetje misbruik maakt van de invoering van Europese regels". Ze wil voorkomen dat klanten meer moeten betalen door de komst van een efficiënter systeem.
Alleen als je het 100% zeker weet, dan gooi ik ze in de box (berging voor mensen die nooit in de stad hebben gewoondquote:Op woensdag 13 december 2006 22:03 schreef -XX- het volgende:
Bewaar ze!
Zoveel ruimte neemt het toch niet in beslag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |