Is ergens wel genoemd in dit topic ff zoeken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat kost een dagpas eigenlijk ongeveer?
Alstuquote:Op dinsdag 19 december 2006 06:47 schreef LondonCalling het volgende:
[..]
In 2006 waren de prijzen als volgt:
Weekendkaart (3 dagen incl. camping) ¤ 99,00 (excl. service kosten)
Dagkaart maandag: ¤ 59,00 (excl. service kosten)
Dagkaart zondag: ¤ 45,00 (excl. service kosten)
Dagkaart zaterdag: ¤ 35,00 (excl. service kosten)
Idd jammer, gang van zaken is ook weer erg interesantquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:22 schreef koenimex het volgende:
Jammer van PJ. Muse maakt wel wat goed, al heb ik die pas nog gezien. Even afwachten weer...
mmmm ik vond Live eigenlijk erg tegenvallen vorig jaar op Werchter, dus die mogen van mij thuis blijven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:25 schreef snopprinses het volgende:
oh en mijn goude tip was:
1. Live
2. Beck
3. Scissor Sisters
De komst van The Smashing Pumpkins is al een goede reden om een ticket te kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:18 schreef Siegfried het volgende:
Luister het gesprek met Jan Smeets hier terug.
Een samenvatting:
Pearl Jam
Waar andere sites mijn bevestiging van Pearl Jam als ongefundeerd bestempelden gaf Jan Smeets toch aan dat de bevestiging wel degelijk op waarheid gebaseerd was. Pearl Jam w?s bevestigd voor Pinkpop, maar doordat de vrouwen van 2 bandleden zwanger zijn is de tour een paar weken verplaatst en zullen ze niet op Pinkpop staan. Jammer maar helaas.
Gouden tip
De 2 namen die voornamelijk binnenkomen in de Gouden Tip (die je overigens nog kunt insturen op de Pinkpop-site zijn Muse en Pearl Jam. Van Pearl Jam weten we dus dat ze niet komen, over Muse zei Jan Smeets verder niets.
Smashing Pumpkins
De Smashing Pumpkins gaan weer touren! Zij hebben zich aangeboden om op Pinkpop te spelen en daarover moet men nog in gesprek.
Bevestigingen?
Jan Smeets sprak openlijk over Lostprophets en Iggy Pop. Ik zie dit als semi-bevestigingen. Er is voor Lostprophets in ieder geval nog geen contract getekend. Maar aangezien bandleden van Lostprophets zelf riepen op Pinkpop te staan zegt Smeets dat je kunt stellen dat ze op het schema staan. Iggy Pop noemt hij ook op de vraag naar bevestigingen, maar hij brengt het toch meer als een artiest waarmee ze nog hard in gesprek zijn. Hij wil Iggy Pop erg graag hebben aangezien Landgraaf 25 jaar bestaat, Pinkpop daar alweer 20 jaar haar thuis heeft, Cor van Wees dit jaar zijn 30e Pinkpop-poster maakt en het alweer 20 jaar geleden is dat Iggy Pop er stond.
Verder ging Jan Smeets naar een gesprek met de accountant om te spreken over verruiming van het budget. Hij zegt dat we grote namen mogen gaan verwachten en dat we ons z?ker geen zorgen hoeven te maken over het later vallen van Rock am Ring aangezien dit slechts 4 dagen zijn.
Ofwel.. Het gaat weer lekker met Pinkpop
Wat nog niet is zal zeker komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:45 schreef Siegfried het volgende:
Haha ja, maar ze zijn nog zeker niet bevestigd hè
Overzichtje van bevestigingen en geruchten: http://pinkpop.festivalsite.com
vandaar de verruiming van het budgetquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Eagles kosten ongeveer evenveel als het organiseren van een heel festival
Zouden ze niet kunnen onderhandelen met zo'n band voor een festival? Ik neem aan dat ze best wel deals kunnen sluiten. Zou erg vet zijn namelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Eagles kosten ongeveer evenveel als het organiseren van een heel festival
Doe dat maar midden in de winter ofzo.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jan Smeets heeft toch ooit eens geopperd om een gouwe ouwe festival a la Werchter Classic te beginnen? Daar lijken die bejaarden van de Eagles me meer op hun plaats....
maar dat heeft hij alweer terug getrokkenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jan Smeets heeft toch ooit eens geopperd om een gouwe ouwe festival a la Werchter Classic te beginnen? Daar lijken die bejaarden van de Eagles me meer op hun plaats....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |