Net gehoord ja....het wordt steeds interessanter.quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef denka het volgende:
Pearl Jam op Pinkpop 2007
Ik was eerderquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef denka het volgende:
Pearl Jam op Pinkpop 2007
jaja jij was eerderquote:
Nu Pearl Jam komt wil ik ookquote:
Ik hoop niet dat 3FM 3voor12 als bron heeft gebruiktquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:40 schreef Goover het volgende:
Pearl Jam is net bevestigd op 3fm!
3FM heeft helemaal niks bevestigd, een of andere gozer van een of andere festival website zei dit bij het glazen huis. Giel zei alleen oo oke en ging toen weer verder met de uitzending...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 3FM 3voor12 als bron heeft gebruikt
Jah!quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wow komt Bob Marley!
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef denka het volgende:
[..]
3FM heeft helemaal niks bevestigd, een of andere gozer van een of andere festival website zei dit bij het glazen huis. Giel zei alleen oo oke en ging toen weer verder met de uitzending...
Dus geen officieel bericht ofzo dus het kan nog altijd een stunt zijn van die gozer..
Die ziet er vast niet meer zo fris uit...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wow komt Bob Marley!?![]()
Hij komthij komt
hij komt
![]()
luister na:quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:19 schreef denka het volgende:
[..]
3FM heeft helemaal niks bevestigd, een of andere gozer van een of andere festival website zei dit bij het glazen huis. Giel zei alleen oo oke en ging toen weer verder met de uitzending...
Dus geen officieel bericht ofzo dus het kan nog altijd een stunt zijn van die gozer..
Viel érg tegen op Lowlands 06quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Hard-Fi zou ook leuk zijn inderdaad
Pendulum viel ook tegen op Lowlands 06, maar een beetje DnB is natuurlijk nooit weg.quote:Op maandag 25 december 2006 17:28 schreef -td6d- het volgende:
1. Stone Sour
2. Queens of the Stone Age
3. (planet) Pendulum
and so am Iquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:13 schreef koenimex het volgende:
Jaaaals het écht waar is, ben ik erbij!
lowlands 2006 was leuke optie voor je geweest misschien?quote:Op zaterdag 23 december 2006 10:09 schreef Plengel het volgende:
Mijn gouden tips:
1. Wolfmother
2. Johan
3. HARD-Fi
ik dacht juist gelezen te hebben dat ze wel mee vielen, en dat door dat de RHCP kwamen, andere grote artiesten ook wel wouden komen (en eentje zelfs perse voor de RHCP moest en zou spelen, en toen maar van het programma is gehaaldquote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef Haunter het volgende:
Het was toch zo dat Jan verlies had geleden doordat de Peppers zo duur waren? Pearl Jam lijken mij ook niet echt de goedkoopste...maar toch erg vet dat ze komen!
verlies niet, juist extra winst door een uitverkocht festival. ze hebben gewoon een groter deel van het budget besteed aan de programmeringquote:Op maandag 25 december 2006 22:37 schreef Haunter het volgende:
Het was toch zo dat Jan verlies had geleden doordat de Peppers zo duur waren? Pearl Jam lijken mij ook niet echt de goedkoopste...maar toch erg vet dat ze komen!
Inderdaad ideale festivalband lijkt me zo..quote:Op dinsdag 26 december 2006 18:07 schreef pascalheister het volgende:
Fratellis lijkt me ook wel leuk
En natuurlijk het risico wat je neemt als het níet zou uitverkopen. Nu hebben ze volgens mij quitte gedraaid maar de wist is natuurlijk wel dat er weer een gezond festival van is gemaakt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:15 schreef punkr1 het volgende:
[..]
verlies niet, juist extra winst door een uitverkocht festival. ze hebben gewoon een groter deel van het budget besteed aan de programmering
dat zei ik vorig jaar om deze tijd net zo, het zat destijds niet mee en ben dan ook op laatste moment niet naar werchter geweest.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:21 schreef valek het volgende:
Als het meezit met de liefde ga ik naar Rockwerchter.
quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:40 schreef JeroenV het volgende:
Fratellis lijkt me ook wel leuk
[..]
Inderdaad ideale festivalband lijkt me zo..
Ik denk toch ook dat ik weer voor Werchter ga kiezen.....quote:Op woensdag 27 december 2006 11:21 schreef valek het volgende:
Als het meezit met de liefde ga ik naar Rockwerchter.
Maak er dan minstens Smashing Pumpkins vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:52 schreef Goover het volgende:
* Goover luisterd nu naar Jan Smeets op 3fm
Pearl Jam lijkt onmogelijk, zwangere vrouwen enzo.
Smaching Pumpkings word mee geonderhandeld.
Lostprophets soort van 'bevestigd' door Jan.
Hij zegt ook nog iets over Iggy Pop.. soort van 'bevestigd'.
28 feb komen iig meer namen.
whoops.. verbeterdtdtdtdtdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:58 schreef ioko het volgende:
[..]
Maak er dan minstens Smashing Pumpkins van
Dat is zo uit z'n verband getrokken door de media hequote:Op dinsdag 26 december 2006 18:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik dacht juist gelezen te hebben dat ze wel mee vielen, en dat door dat de RHCP kwamen, andere grote artiesten ook wel wouden komen (en eentje zelfs perse voor de RHCP moest en zou spelen, en toen maar van het programma is gehaald)
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Dat is zo uit z'n verband getrokken door de media he![]()
Anouk had die dag nog meer optredens en kon alleen op dat tijdstip, dat is wat ik heb gehoord. Het had niks met RHCP te maken.
ja, want er zijn zoveel optredens op 1 dag voor een artiest dat een optreden voor 50.000 mensen inderdaad echt alleen maar op prime-time s'avonds kan worden gegeven.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Anouk had die dag nog meer optredens en kon alleen op dat tijdstip, dat is wat ik heb gehoord. Het had niks met RHCP te maken.
Als je al een paar keer op Pinkpop gestaan hebt kan ik me voorstellen dat je concerten die al gepland zijn voor je fans voor laat gaan ja. 'T is niet zo dat Anouk zich nog moet bewijzen voor nieuw publiek ofzo.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, want er zijn zoveel optredens op 1 dag voor een artiest dat een optreden voor 50.000 mensen inderdaad echt alleen maar op prime-time s'avonds kan worden gegeven.![]()
Schijnbaar, en ik meende Jan te horen zeggen dat er 2 leden zwangere vrouwen hadden. Maar ik verstond het allemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Goddomme heeft Eddie zijn vriendin weer zwanger gemaakt
Schuiven met het programma en artiesten die daardoor niet komen is ZO 2006.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:59 schreef BUG80 het volgende:
[..]
Graagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:06 schreef kweek89 het volgende:
Muse gaat naar Pinkpop komen, mark my words![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |