we moeten dus terug.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is de economie tegenwoordig niet gebouwd op tweeverdieners?
We hebben een probleemgeval hier Echtgaaf!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:20 schreef MissMatch het volgende:
Ik moet helemaal niets.
en ik wil niet achter het aanrecht, want ik kan niet koken, wil geen kinderen en vind werken buitenshuis veel leuker dan poetsen en sherry drinken met buurvrouwen.
Probleemgevallen zijn van alle tijden.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
We hebben een probleemgeval hier Echtgaaf!
Ja, da's waar ookquote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef medendo het volgende:
Je vergat er één:
"Auto verzekeringspremies kunnen omlaag want er zullen minder vrouwen deelnemen in het verkeer."
:p
Dat hangt natuurlijk ook samen met het fileprobleemquote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef medendo het volgende:
Je vergat er één:
"Auto verzekeringspremies kunnen omlaag want er zullen minder vrouwen deelnemen in het verkeer."
:p
Zeker, minder ongelukken betekent veel minder files en minder economische schade!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk ook samen met het fileprobleem
Lees eens boven jequote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Doe maar mannen thuisblijven liever. Zelfde voordelen, hmmm? Werkgelegenheid mooi op peil, kinderopvang, alles klopt weer!
Zeker te jong om de reclamecampagne "een heer in het verkeer is meestal een vrouw" te kennen. Damesautomobisten krijgen lagere premie, omdat ze beduidend minder schade rijdenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:40 schreef medendo het volgende:
Je vergat er één:
"Auto verzekeringspremies kunnen omlaag want er zullen minder vrouwen deelnemen in het verkeer."![]()
http://www.scienceagogo.c(...)data_trunc_sys.shtmlquote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeker te jong om de reclamecampagne "een heer in het verkeer is meestal een vrouw" te kennen. Damesautomobisten krijgen lagere premie, omdat ze beduidend minder schade rijden.
(eerlijk is eerlijk: ook per gereden kilometer voor minder geld schade maken, maar wel vaker, waarbij aangetekend dat vrouwen steeds meer schade per gereden kilometer maken en mannen daarin wat constanter zijn)quote:Op woensdag 13 december 2006 18:37 schreef sigme het volgende:
Damesautomobisten krijgen lagere premie, omdat ze beduidend minder schade kilometers rijden.
Dat kwam vooral door de kwaliteit van de aanrechten toen, die was ronduit kut te noemen. Als men uberhaupt al een aanrecht had.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:17 schreef Bep het volgende:
Vroeger gingen de mensen ook op vroege leeftijd dood . *stille hint*
Er zijn dan werknemers te kort.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel beter: terug naar het kostwinnersmodel van vroegah.Werkeloosheid opgelost. Er is dan sprake van een volledige werkgelegenheid.
Mensen die arbeidsongeschikt zijn zijn spontaan weer beter als de vrouw thuis is? Nouja, misschien jaagt ze hem het huis uit.quote:Meer arbeidsongeschikten aan het werk. Door een gezondere balans op de arbeidsmarkt krijgen ex-WAO-er meer kansen om aan de slag te komen…
Puntquote:Fileprobleem opgelost
Puntquote:Geen problemen meer met de kinderopvang: scheelt handenvol geld.
Gelukkig was vroeger iedereen braaf toen ze door mama opgevoed werden, oh wacht ...quote:Minder criminaliteit. Mama thuis de krijgt de kans om kindjes op te voeden. Minder maatschappelijke schade dus.
huh? Mensen wonen nog steeds samen, of moeder nou thuis zit of niet. Alleenstaanden wonen nog steeds op zichzelf, dus er zal geen verschil zijn.quote:Dalende huizenprijzen waardoor de HRA kan worden afgeschaft
De kostwinner gaat naar de kroeg om weg te zijn van het gezeik van zijn vrouw en komt elke dag met een kater op zijn werk.quote:Minder ziekteverzuim. Kost minder dus. De kostwinner hoeft het huishouden niet meer te doen en kan ’s-avonds lekker uitrusten….
HAHAHAHAquote:Veel minder echtscheidingen. Veel duidelijke rollen in het gezin. Huishouden is een dagtaak. En nu moet het erbij worden gedaan, met alle spanningen van dien…:
Ik zou er niet mee zitten.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Doe maar mannen thuisblijven liever. Zelfde voordelen, hmmm? Werkgelegenheid mooi op peil, kinderopvang, alles klopt weer!
Jammer dat de vrouwen dan aan het werk zijn, anders had je ook nog koffie kunnen drinken met de buurvrouwquote:Op woensdag 13 december 2006 19:08 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Lijkt me eigenlijk best wel relaxed. Vrouw heeft een drukke baan. En ik hoef alleen maar 's ochtends het ontbijt klaar te maken voor de kinderen. Misschien dat ik de jongste nog naar school moet brengen en even snel het huishouden moet doen. Maar de rest van de dag kan ik lekker op mn luie reet blijven zitten! Of iets leuks gaan doen met het huismannenclubje. Rond 4 uur maak ik ff snel het eten klaar. RELAXED!
Neen. Het hoge woord is er uit. Dit gaan wij als maatschappij nu ook gewoon uitvoeren. Punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef Chrrris het volgende:
dit mag wel naar ONZ ..
de rest vind ik grappemakerij maar die regel van je ben ik het eens er zou minimaal 1 ouder aanwezig moeten zijn zolang de kinderen nog in de onderbouw zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel beter: terug naar het kostwinnersmodel van vroegah.
[afbeelding]
De volgende problemen worden dan opgelost:Werkeloosheid opgelost. Er is dan sprake van een volledige werkgelegenheid. Meer arbeidsongeschikten aan het werk. Door een gezondere balans op de arbeidsmarkt krijgen ex-WAO-er meer kansen om aan de slag te komen… Fileprobleem opgelost Geen problemen meer met de kinderopvang: scheelt handenvol geld. Minder criminaliteit. Mama thuis de krijgt de kans om kindjes op te voeden. Minder maatschappelijke schade dus. Dalende huizenprijzen waardoor de HRA kan worden afgeschaft Minder ziekteverzuim. Kost minder dus. De kostwinner hoeft het huishouden niet meer te doen en kan ’s-avonds lekker uitrusten…. Veel minder echtscheidingen. Veel duidelijke rollen in het gezin. Huishouden is een dagtaak. En nu moet het erbij worden gedaan, met alle spanningen van dien…: Minder scheidingen leidt weer tot minder ontsporingen bij jeugdigen…
Was nog niet zo gek…vroegah…..toch!?!?
Jammer dat we demissionair zijn en geen nieuwe zaken mogen behandelenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Neen. Het hoge woord is er uit. Dit gaan wij als maatschappij nu ook gewoon uitvoeren. Punt.
Gek genoeg maakt het niet uit of je voor of achter het aanrecht staat...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:15 schreef HPoi het volgende:
VOOR!
of aan?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Gek genoeg maakt het niet uit of je voor of achter het aanrecht staat...
bier is niet goed voor jequote:Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Autodidact het volgende:
Inderdaad.
En jij, EchtGaaf, ga eens een biertje voor me halen. Dan heb je mijn biertekort ook opgelost.
Grapjas.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn dan werknemers te kort.
Precies. Nee ff serieus: als de arbeidsmarkt weer in gezonde balans komt, dan heeben op de arbeidsmarkt ex-WAO-er meer kans.quote:Mensen die arbeidsongeschikt zijn zijn spontaan weer beter als de vrouw thuis is? Nouja, misschien jaagt ze hem het huis uit.
Er was toen ook criminaliteit. Maar minder dan nu. Als mama thuis is, kan ze de kinderen ook beter opvoeden.quote:Punt
[..]
Punt
[..]
Gelukkig was vroeger iedereen braaf toen ze door mama opgevoed werden, oh wacht ...
Nee. Vrouw heeft niets te zeggen. Ik geloof in het raditionele rolmodel.quote:De kostwinner gaat naar de kroeg om weg te zijn van het gezeik van zijn vrouw en komt elke dag met een kater op zijn werk.
Steeds meer echtscheidingen door spanningen in het gezin. Veelal kapot moe ssamen thuis en dan ruzie over de huishouding......Echt waar.quote:HAHAHAHA
Dat is geen goede ontwikkeling. Ik ben tegen emancipatie. Het is een utopie.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:21 schreef Aoristus het volgende:
Nu is het onderwerp bij het journaal
Volgens mij betekent dit gewoon dat mannen beginnen te emanciperen.![]()
dat zou al een hele sprong in de goede richting zijn...quote:Op woensdag 13 december 2006 20:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
de rest vind ik grappemakerij maar die regel van je ben ik het eens er zou minimaal 1 ouder aanwezig moeten zijn zolang de kinderen nog in de onderbouw zitten
De veronderstelling dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn is correct. Mannen hebben over het algemeen minder vet opslag, kleinere tieten en een hoger percentage spiermassa.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen goede ontwikkeling. Ik ben tegen emancipatie. Het is een utopie.
Een vrouw steekt anders in elkaar dan de man. Ze zijn dus ook voor andere dingen bedoeld. Je kan ze dus nooit gelijkstellen.
Emancipatie heeft alleen maar tot meer ellende geleid: een onduidelijke rolverdeling...Verwarring en identiteitcrisissen zijn daarmee een feit.
ik deel de opvattingen van de SGP als het gaat om de postitie van de vrouw in de maatschappij.
Niet alleen fysisch maar ook op psychisch terrein. Ander gedrag. Ander (gevoels)leven. Communiceren totaal anders dan mannen etc. etc. Daar gaan de conflicten tussen man en vrouw vaak over.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De veronderstelling dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn is correct. Mannen hebben over het algemeen minder vet opslag, kleinere tieten en een hoger percentage spiermassa.
De rolverdeling is dan volstrekt helder. Door mannen en vrouwen gelijk te stellen krijg je vanuit sociologisch oogpunt eerder confict situaties (en dus scheidingen).....Gelijkheid in sociale groepen (dus ook bij 2 mensen) leidt tot zelden iets goeds.....quote:Zou dat de oorzaak zijn van de neiging van vooral mannen om te bepalen wat een ander wel of (vooral) niet zou moeten mogen en kunnen?
Een vrouw hoeft dus niet altijd thuis te zitten. Ze kan bijvoorbeeld ook een paar uur vrijwilligers werk gaan doen.quote:Waarom kunnen vrouwen alleen zogenaamde zorgtaken(beetje schoonmaken) uitvoeren? Wat een schaamteloze onderschatting van de mogelijkheden van een vrouw. En wat een misselijk makende generalisatie.
Wat zou de SGP kunnen doen in het voordeel van de vrouw?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is geen goede ontwikkeling. Ik ben tegen emancipatie. Het is een utopie.
Een vrouw steekt anders in elkaar dan de man. Ze zijn dus ook voor andere dingen bedoeld. Je kan ze dus nooit gelijkstellen.
Emancipatie heeft alleen maar tot meer ellende geleid: een onduidelijke rolverdeling...Verwarring en identiteitcrisissen zijn daarmee een feit.
ik deel de opvattingen van de SGP als het gaat om de postitie van de vrouw in de maatschappij.
Duidelijkheid. Mogelijk te maken om de vrouw (moeder) in staat te stellen waar ze superieur in zijn: mama zijn. Het belangrijkste en verantwoordelijkste roeping en doel die een vrouw kan hebben....En dankbaar ook. Wat is er mooier om kinderen groot te brengen en goed terecht laten komen. Jammer dat moeder zijn zo ontzettend wordt ongewaardeerd in deze verrekte cariere maatschappij.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat zou de SGP kunnen doen in het voordeel van de vrouw?
Die zijn daar niet voor geschikt.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:45 schreef Matness het volgende:
laten we de mannen eens achter het aanrecht zetten voor de verandering
Degelijke conflicten doen zich dus alleen op het werk voor. In de thuis situatie begrijpen ze elkaar wel? Ik heb persoonlijk helemaal geen moeite om met vrouwen te communiceren. De vrouwen en de mannen om mij heen kunnen uitstekend met elkaar opschieten. Verbaal en in sommige gevallen non-verbaal kunnen ze elkaar prima verstaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet alleen fysisch maar ook op psychisch terrein. Ander gedrag. Ander (gevoels)leven. Communiceren totaal anders dan mannen etc. etc. Daar gaan de conflicten tussen man en vrouw vaak over.
Dus problemen op het werk zorgen voor echtscheidingen thuis??? Wat een kolder.quote:Daarmee is emancipatie feitelijk het grootste onzinnige streven wat er is. Er onstaat imo een zeer onnatuurlijke situatie die alleen maar tot meer conficten leidt......en daarmee echtscheidingen...
[..]
quote:De rolverdeling is dan volstrekt helder. Door mannen en vrouwen gelijk te stellen krijg je vanuit sociologisch oogpunt eerder confict situaties (en dus scheidingen).....Gelijkheid in sociale groepen (dus ook bij 2 mensen) leidt tot zelden iets goeds.....
[..]
Als ze vrijwilligerswerk kan doen (waar ook best mannen kunnen rondlopen), dan kan ze toch ook werken?quote:Een vrouw hoeft dus niet altijd thuis te zitten. Ze kan bijvoorbeeld ook een paar uur vrijwilligers werk gaan doen.
Ik ben uitstekend in staat om te koken. Sterker nog. Alle topkoks zijn MANNEN.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die zijn daar niet voor geschikt.
Zoals de man superieur is in het papa zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Duidelijkheid. Mogelijk te maken om de vrouw (moeder) in staat te stellen waar ze superieur in zijn: mama zijn. Het belangrijkste en verantwoordelijkste roeping en doel die een vrouw kan hebben....En dankbaar ook. Wat is er mooier om kinderen groot te brengen en goed terecht laten komen. Jammer dat moeder zijn zo ontzettend wordt ongewaardeerd in deze verrekte cariere maatschappij.
Elke vrouw die ik van de mammon kan redden is er een....
heb je wel eens in OUD gekeken?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zoals de man superieur is in het papa zijn.![]()
Gadverdamme zeg, je degradeert je partner tot baby-fabriek.
Ik wil als man niet gedwongen worden in de klasieke man-vrouw verhouding. Ik wil zelf ook deeltijd kunnen werken en zorgtaken op me nemen. Laat die luie donder van een partner maar s geld en brood op de plank brengen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
heb je wel eens in OUD gekeken?
Soms denk ik dit ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Veel beter: terug naar het kostwinnersmodel van vroegah.
hear hear, zoals die sociale studie / rechtenstudente van 30 met haar 4 kids die het moeilijk vond om ''huisvrouw'' op formulieren in te vullenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef thaleia het volgende:
Heel veel vrouwen willen dit gewoon graag en IK vind het niet zo verstandig, maar zo maken zoveel mensen keuzes die ik niet zo verstandig vind (ikzelf inbegrepen) dus dat moet ieder gewoon lekker zelf weten.
Ik vind het iemands eigen keuze, ik vind het echter wel wat ver gaan om eerst op kosten van de gemeenschap een dure studie te gaan doen en vrijwel direct daarna fulltime te gaan moederen. Als je toch al weet dat dat je ultieme levensinvulling is, ga dan gewoon niet studeren of doe een opleiding tot peuterleidster ofzo.
Wat jij zegt. Het is gewoon erg te zien hoe mensen met hun kids om gaan. En maar verwennen om hun absentie te compenseren.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Soms denk ik dit ook.
Mensen krijgen nu kinderen om ze vervolgens zsm op de gesubsidieerde creche en de van 8tot8 scholen te dumpen.Dat klopt niet.
Nu is werken ook heilzaam, goed voor je sociale leven e.d. dus na het huwelijk mag men best blijven werken . Echter, kinderen dienen ook opgevoed te worden. Door de ouders.
Daarom: een van de ouders blijft thuis na het krijgen van het eerste kind tot aan meerderjarigheid laatste kind.Om overspel te voorkomen lijkt het me handig als we landelijk kiezen voor hetzelfde geslacht dat thuis blijft.
Dat wij het ooit eens zouden zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Het is gewoon erg te zien hoe mensen met hun kids om gaan. En maar verwennen om hun absentie te compenseren.
Wat is dat voor onzin? Niks compensatie, gewoon verwennen is de trend of vrouw lief nu werkt of niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat jij zegt. Het is gewoon erg te zien hoe mensen met hun kids om gaan. En maar verwennen om hun absentie te compenseren.
Is volgens mij niet de eerste keerquote:Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dat wij het ooit eens zouden zijn![]()
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:00 schreef Napalm het volgende:
[..]
Soms denk ik dit ook.
Mensen krijgen nu kinderen om ze vervolgens zsm op de gesubsidieerde creche en de van 8tot8 scholen te dumpen.Dat klopt niet.
Nu is werken ook heilzaam, goed voor je sociale leven e.d. dus na het huwelijk mag men best blijven werken . Echter, kinderen dienen ook opgevoed te worden. Door de ouders.
Daarom: een van de ouders blijft thuis na het krijgen van het eerste kind tot aan meerderjarigheid laatste kind.Om overspel te voorkomen lijkt het me handig als we landelijk kiezen voor hetzelfde geslacht dat thuis blijft.
Ze dumpen hun kinderen gewoon. En dat vind ik gewoon verschrikkelijk. En dan zou de overheid (lees de belastingbetaler) ook nog eens voor de opvang moeten betalen. Het is de omgekeerde wereld....quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan blijven er nog 6 uur per dag over waarin beide partners kunnen werken.quote:
Opa en oma kunnen van beide kanten een dag oppassen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan blijven er nog 6 uur per dag over waarin beide partners kunnen werken.
Nu is de werkelijkheid nog steeds dat kinderen er niet beter worden met die tweeverdieners. Waar ik minder moeite mee zou hebben is dat beide partners een deeltijbaan hebben. Zodat er altijd iemand thuis is.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dan blijven er nog 6 uur per dag over waarin beide partners kunnen werken.
DUMPEN???????????????? Wat een grove belediging voor elke Nederlander met kinderen. Wat ben jij onbeschoft zeg.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze dumpen hun kinderen gewoon. En dat vind ik gewoon verschrikkelijk. En dan zou de overheid (lees de belastingbetaler) ook nog eens voor de opvang moeten betalen. Het is de omgekeerde wereld....
Ook dan is er sprake van tweeverdieners.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu is de werkelijkheid nog steeds dat kinderen er niet beter worden met die tweeverdieners. Waar ik minder moeite mee zou hebben is dat beide partners een deeltijbaan hebben. Zodat er altijd iemand thuis is.
Opa en oma zijn niet de papa en mama van de kinderen. Ze vervullen een andere rol. Een keer oppassen is ok, maar moet imo niet structureel zijn. De ouders hebben imo de verantwoordelijkheid voor het opvoeden. En dat is wat anders dan structureel her en der te dumpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opa en oma kunnen van beide kanten een dag oppassen.
Ik kan het niet anders nomen dan je kinderen dumpen, omdat de ouder zonodig een carriere moet maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
waarom reageer je nu zo heftig?
DUMPEN???????????????? Wat een grove belediging voor elke Nederlander met kinderen. Wat ben jij onbeschoft zeg.![]()
![]()
Het is geen hond die je achterlaat in het bos.
![]()
![]()
![]()
![]()
De manier waarop jij anders denkende behandeld is onder elk peil.
Ok, als het dan maar twee halve banen zijn, vind ik het prima...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:55 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ook dan is er sprake van tweeverdieners.
Opa en oma zijn natuurlijk ervaringsdeskundige. En gezien jouw normen en waarden zou je juist blij moeten zijn dat iemand geboren voor 1945 zich met de opvoeding bemoeit. Sterker nog het was vroeger doodgewoon dat opa en oma betrokken werden bij de opvoeding.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Opa en oma zijn niet de papa en mama van de kinderen. Ze vervullen een andere rol. Een keer oppassen is ok, maar moet imo niet structureel zijn. De ouders hebben imo de verantwoordelijkheid voor het opvoeden. En dat is wat anders dan structureel her en der te dumpen.
Wat een vreselijke aannames weer. Wat dacht je van kosten?? Om een huis te kopen moet je tegenwoordig tweeverdiener zijn en de huurmarkt zit potdicht.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik kan het niet anders nomen dan je kinderen dumpen, omdat de ouder zonodig een carriere moet maken.
Het is voor mij van tweeen een:
1 of je kiest als beide partners voor een carriere en je neemt geen kinderen
2 of jek iest voor kinderen en blijft een van de ouders (bijvoorkeur mama) thuis....
Daar is op zich niets mis mee. ik vind echter niet dat ze een stuk van de opvoeding moeten overnemen. Er zitten namelijk 2 generaties tussen......Tevee lijkt me dus niet goed..quote:Op woensdag 13 december 2006 22:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Opa en oma zijn natuurlijk ervaringsdeskundige. En gezien jouw normen en waarden zou je juist blij moeten zijn dat iemand geboren voor 1945 zich met de opvoeding bemoeit. Sterker nog het was vroeger doodgewoon dat opa en oma betrokken werden bij de opvoeding.
Ik wil je niet beledigen. Waarom raak je nu zo getriggered? Wat is er nu mis met dat woord?quote:En gebruik je weer het beledigende woord dumpen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |