héééél "civiel".quote:Op woensdag 13 december 2006 10:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Omdat varkens als jij dit gewoon niet verdienen.
Dus mag hij blij zijn, dat ik nog relatief mild ben.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Onderzoek wees uit dat varkens meer intelligentie dan honden hebben.
maar kunnen zij ook zelf hun ballen likken is de vraagquote:Op woensdag 13 december 2006 11:14 schreef Autodidact het volgende:
Onderzoek wees uit dat varkens meer intelligentie dan honden hebben.
Ja, stel je voor dat je hier je ballen zou gaan likken. Niet echt charmant.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dus mag hij blij zijn, dat ik nog relatief mild ben.
Maxime Verhagen, eat this ....quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Katholiek, daar zit een verschil tussen, namelijk dat de katholieke kerk en staat niet gescheiden zijn daar en dat dat het op hetzelfde niveau brengt als de moslims die hier komen.....
Het spijt me, maar geloofstechnisch is dit net zo erg als de islam die binnenkomt, vergeet niet dat deze vorm van kerk hier in nederland verboden is geweest tijdelijk omdat het teveel bemoeienis had met het gewone leven.
Snel intergreren is niet aan de orde, het is een heel groot verschil in leven, een extreem groot verschil, daar zit niet veel verschil in met niet westerse landen.
Nee ik stel iets aan de kaak. Mijn actie is bewust........quote:Op woensdag 13 december 2006 11:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
eerlijkheid gebied mij te zeggen dat jij jezelf echt voor schut zet nu.
Ach je reageert gewoon alleen op wat je uitkomt.quote:
Het is misschien kinderachtig, maar jij begon!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
Maw: laten we het hier een beetje gezellig houden......
Nee, dat is niet waar. Wie begon er met schelden?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het is misschien kinderachtig, maar jij begon!
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Wie begon er met schelden?
Ik wil niet kinderachtig gaan doen, maar ik vind het gewoon niet nodig. Dat is alles....
Ik constateer dat scheldgedrag op dit forum een steeds "normaler" fenomeen begint te worden. Alleen al de afgelopen 2 dagen.....
Met mijn actie hoop ik de knuppel in het hoenderhok te hebben gesmeten en hoop dat het voor de laatste keer nodig is geweest.
Ik vind het verbranden van kerstbomen voor oudejaarsavond niet kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
Okay, wat vinden jullie.
quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind het verbranden van kerstbomen voor oudejaarsavond niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |