Ze heeft het over die foto die je plaatste.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:31 schreef Mark het volgende:
En zo te zien wordt er weer driftig bezuinigd op stookkosten
Welk nummer en van wie.quote:Bjorn en Benny hadden voor dit nummer een gortdroog synthesizer-arrangement gekozen, dat in die zes minuten nauwelijk verandert. Het was en ongewonde single voor Abba en misschien daardoor niet het meest succesvolle.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef MadMaster het volgende:
Madonna - Hung Up vs. ABBA - Gimme, Gimme, Gimme
Die is ook mooi, ja, maar nog niet goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:39 schreef ranja het volgende:
Does your mother know?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Head of Heels?
The Day Before You Came, dachtikquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is ook mooi, ja, maar nog niet goed.
Het was de een na laatste single van de band.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:07 schreef schaap001 het volgende:
[..]
The Day Before You Came, dachtik![]()
Volgens mij was de laatste een heruitgave van Thank You for the Musicquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef belsen het volgende:
Under fire was schijnbaar de laatste single...
Hoogte weet ik niet, maar wel goede tekst (originele inslag in tegenstelling tot het meeste Abba-materiaal) en sterke, niet overgeproduceerde muziek.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij was de laatste een heruitgave van Thank You for the Music
Maar ik vind ook The Day Before You Came wel een van hun beste(nog wel top 5 ook dacht ik?)
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
De Fles, oa Jan Boezeroen, Raggende Manne, Herman Brood
quote:and the clocks, and strike clock, to call them but on the clocks and the bells very below snow all in snow cooks finally once again full with snow snow included/understood! ?
Compris!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:57 schreef cafca het volgende:
Raggende manne - Dit jaar wil ik sneeuw, begrepe!!!
Dat is-ie inderdaadquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:38 schreef ranja het volgende:
Hm. Als de 1e selftitled is, Randy Newman?
die heeft nooit op 1 gestaan, was tegelijk met Band Aid (deel 1) en kon dus niet hoger dan 2 (in 1984)quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Last Christmas van Wham?
je vergeet Hazes, nummer was op zijn lijf geschrevenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:39 schreef ranja het volgende:
De Fles, oa Jan Boezeroen, Raggende Manne, Herman Brood
Hitgoeroequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:07 schreef ranja het volgende:
Bangles - Walk Like an Egyptian?
of was dat nou 85
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |