Ik ga dus echt niet eeuwig stagelopen zeg,quote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef PieterBas het volgende:
De eeuwige strijd wie er bovenaan moet staan
ik zou hem gewoon al op gaan eten!quote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Stranger het volgende:
Ik maak hem thuis pas open natuurlijk
Ik heb mijn kerstpakket al een week thuis staan. Mijn moeder was heel blij met de lading kaarsen die er in zatquote:Op woensdag 13 december 2006 09:57 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist
En een kerstpakket gekregen vandaag.
dat is een beetje matigquote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef HansU het volgende:
ik ben helaas pas officieel in dienst getreden nadat de kertpakket procedure gestart was. Ik kan dus wel fluiten naar wat lekkers
Inderdaad een geweldige film. Het boek is ook briljant.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef Zosk het volgende:
vette film, van mij mog ie langer duren![]()
ik heb me onderaan toegevoegdquote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef PieterBas het volgende:
De eeuwige strijd wie er bovenaan moet staan
idd, er zit vast wel wat lekkers in voor tijdens de pauzequote:Op woensdag 13 december 2006 10:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik zou hem gewoon al op gaan eten!
ik heb zo'n honger![]()
boek heb ik niet gelezenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:05 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Inderdaad een geweldige film. Het boek is ook briljant.
Ik heb m'n eerste e-mails voor vandaag alweer de deur uit gedaan. Dus het is weer tijd om 'n rondje te lopen en daarbij even koffie te halen.
had je al aan het begin moeten maken toch?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:08 schreef Norro-tje het volgende:
pop ? die moet ik voor stage ook maken
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
idd, er zit vast wel wat lekkers in voor tijdens de pauze
prima ideequote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga eens uitzoeken waar ik naartoe op vakantie wil
Plaatsen die ik afgelopen jaren al gehad heb zijn:quote:
Zuid-Frankrijk? Ga ik ook naar toe in de zomer.. mooi waterpark in de buurt v/d camping -_-quote:Op woensdag 13 december 2006 10:15 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Plaatsen die ik afgelopen jaren al gehad heb zijn:
London, Engeland
Praag, Tsjechie
Lloret de Mar, Spanje
Siofok, Hongarije
Budapest, Hongarije
Deze plaatsen vallen dus eigenlijk sowieso al af, hoewel Budapest qua vrouwen wel een paradijs leek![]()
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen hequote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef Zosk het volgende:
ik ga ff iets doen, urenstaat invullen enzo
Waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:24 schreef Norro-tje het volgende:
mijn kerstvakntie is reeds geboekt
groot gelijk heb je!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen he
[zeikmode]
*collega geeft 2 cv's.. "wil je deze even netjes maken enz"
*baas is de deur uit, collega gaat priveinternetten
* NrSiX] denkt, stik er maar in.. die cv's zijn niet klaar aan het eind v/d dag[/me]
[me=NrSiX vind zichzelf collegiaal![]()
[/zeikmode]
quote:Op woensdag 13 december 2006 10:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben doorgekrast, snik, ik mis dit topic (en jullie uiteraard)
Niet om lullig te zijn, maar iets dergelijks is toch met 10 min klaar?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:23 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk er wel om dat je niet te veel gaat doen he
[zeikmode]
*collega geeft 2 cv's.. "wil je deze even netjes maken enz"
*baas is de deur uit, collega gaat priveinternetten
* NrSiX denkt, stik er maar in.. die cv's zijn niet klaar aan het eind v/d dag][/me]
[me=NrSiX vind zichzelf collegiaal![]()
[/zeikmode]
hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 10:27 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik ben doorgekrast, snik, ik mis dit topic (en jullie uiteraard)
Ik ben klaar met stage ep oorklep, ik mag doorgekrast blijvenquote:
ja klopt, daarom kan hij het ook zelf gaan doen lijkt mequote:Op woensdag 13 december 2006 10:29 schreef addie het volgende:
[..]
Niet om lullig te zijn, maar iets dergelijks is toch met 10 min klaar?
Goed idee.. Al laat ik dat meestal wel door een van mijn vrienden uitzoekenquote:Op woensdag 13 december 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga eens uitzoeken waar ik naartoe op vakantie wil
Wat is het studentenleven toch eigenlijk fijnquote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef NrSiX het volgende:
[..]
hoihoe bevalt het om niet stage te hoeven lopen?
Ja dáááááár is Laurááááááááááquote:Op woensdag 13 december 2006 10:31 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ik ben klaar met stage ep oorklep, ik mag doorgekrast blijven
Tonks
wrijf het nog maar even in... ik mag nog zoiets van 750 uurquote:Op woensdag 13 december 2006 10:32 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Wat is het studentenleven toch eigenlijk fijn![]()
Wat is het probleem,quote:Op woensdag 13 december 2006 10:30 schreef tonks het volgende:
Ik kan misschien naar canada of misschien naar frankrijk. logeren bij meiskes.
Too much love will kill youquote:
28-12-2003quote:Op woensdag 13 december 2006 10:36 schreef Sitethief het volgende:
Hey Laura, sinds wanneer heb jij een fobo?.
Die hoeft pas vanmiddag te beginnen oid.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:44 schreef Stranger het volgende:
Is rianne weer twee uur te laat vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |