Open dan maar weerquote:
een heel klein beetje..... zaten echt vlak na elkaar. Ik zag dat de oude al 10 minuten dicht was, dus dacht: open ik even een nieuwe.quote:
ik zal de volgende keer wat langer wachtenquote:Op woensdag 13 december 2006 08:19 schreef tong80 het volgende:
Ik heb altijd lang nodig om alle linkjes goed te posten
krijg ik die koffie nou eens?quote:
Staat klaar in de andere barquote:Op woensdag 13 december 2006 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
krijg ik die koffie nou eens?
Jaquote:Op woensdag 13 december 2006 09:06 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Gesloten Hools had een leuke titel.
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelenquote:Oud-voetbalinternational Cor van der Hart is overleden. Dat heeft zijn familie woensdag bekendgemaakt. Van der Hart was centrale verdediger bij Ajax, het Franse Lille en Fortuna 54 en kwam tot 44 interlands waarin hij tweemaal scoorde.
Na zijn actieve loopbaan werd Van der Hart trainer. In 1974 was hij assistent van Rinus Michels bij het wereldkampioenschap in Duitsland waar Nederland tweede werd. Van der Hart werd 78 jaar.
Mij zegt hij wel wat als trainer....Ajax, FC Amsterdam...misschien nog wel Telstar maar weet dat niet zeker !quote:Op woensdag 13 december 2006 09:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Cor van der Hart is overleden:
[..]
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelen
ik hoorde het op de radio. Bekende naam, maar daar bleef het dan ook bij bij mij.....quote:Op woensdag 13 december 2006 09:14 schreef Eilanden het volgende:
Ik lees net dat Cor van der Hart is overleden:
[..]
Mij zegt hij als speler niets, maar misschien dat Golfer of Tong hem hebben zien spelen
Ik heb geen flauw idee hoe het spel werktquote:Op woensdag 13 december 2006 09:15 schreef Bjoro het volgende:
kom ik gisteren een vrij onschuldig topic tegen....
gezocht puzzelgame
ben ik uiteindelijk toch nog een uurtje of 2,5 aan het gamen geslagen
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef Eilanden het volgende:
Laatste werkdag deze week! Daarna vier dagen weg met vriendin
Gaafquote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Do, Vr, Za ochtend: Londen
Za: Dusseldorf
Zo: Keulen
Ey, jij spreekt mijn taal!quote:
Bos was gisteren trouwens weer lekker bezig met die motie, zo voor de SP neuzen langs. Die is echt bang voor de SP zo lijkt het.quote:Bos komt bij de hemelpoort. Petrus schrikt zich een hoedje want zo vaak ontmoet hij daar geen hoge politici.
Hij weet derhalve niet zo goed wat hij met hem aan moet.
Bos geeft aan dat zijn plaats toch echt in de hemel is.
Maar volgens de regels moet Bos, vóór hij mag kiezen, één dag in de hel én één dag in de hemel zijn.
Petrus leidt hem naar de lift en zet hem eerst bij de deur van de hel af.
De deur gaat open en hij stapt meteen op het mooiste strand, met de mooiste zee die hij ooit zag, Waar hij heerlijk kan diepzee duiken.
In de zee ontmoet hij bijzonder gelukkig ogende oude vrienden. Ze schudden elkaars handen en praten volop over de goede oude tijden waarin ze beroemd en rijk werden.
Vervolgens gaan ze samen verder duiken. Na een hoop mooie vissen te hebben bekeken genieten ze na afloop van een diner met kreeft, kaviaar en champagne.
De duivel is ook aanwezig en blijkt een bijzondere aangename man die grapjes maakt.
Al met al is het zo'n heerlijke bijeenkomst dat de dag om is voor hij het in de gaten heeft.
Zijn vrienden zwaaien hem uit als hij terug de lift in gaat.
Als de lift weer open gaat komt hij in de hemel terecht.
In de 24 uur die volgen zweeft hij tevreden van wolk tot wolk.
Er wordt op de harp gespeeld en gezongen en Bos zingt graag mee en heeft het aardig naar zijn zin.
Als hij weer voor Petrus staat vraagt die hem of hij een keuze heeft kunnen maken.
Bos denkt even rustig na en zegt: 'Ik zou het nooit gedacht hebben hoor, en ik moet zeggen dat de hemel heerlijk was.
Maar ik denk dat mijn plaats toch in de hel is bij mijn oude vrienden.'
Petrus begeleidt hem in de lift naar beneden en de deur gaat open.
Daar duiken zijn vrienden weer, nu in een vervuilde zee, geen vis te bekennen, geen koraal.
En zijn vrienden hebben het zuurstof bijna op.
En ze hebben te veel lood om zich heen om naar boven te komen.
Ze zitten vast in grote vangnetten. Ze kunnen geen kant op.
De duivel komt naar hem toe en slaat een arm om hem heen.
'Ik snap er niets meer van', stamelt Bos. 'Gisteren was hier een prachtige zee en aten we kreeft en kaviaar.
We dansten en hadden een heerlijke dag! Wat is er gebeurd?
De duivel kijkt hem aan, glimlacht en zegt:
"Gisteren was het nog verkiezingstijd. vandaag heb je gekozen."
imo JIJ natuurlijk !quote:
is echt leuk !quote:Op woensdag 13 december 2006 10:11 schreef dndiek het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe het spel werkt
ik pas me snel aanquote:
quote:
Ik heb net zo waar level 1 uitgespeeldquote:Op woensdag 13 december 2006 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is echt leuk !
een beetje lastig uitleggen alleen !
ha ha ha...met die basketballen ???quote:Op woensdag 13 december 2006 13:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb net zo waar level 1 uitgespeeld
Nu bij level 12quote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ha ha ha...met die basketballen ???
niet vergeten die muizenkooi om te draaien he ??
Zoals zovelenquote:
kijk goed bezig...best leuk toch ????quote:
Maar er is verder niks kapot? Anders is het wel jammer van je kabinet.quote:
Hééé aanstaande ex-modquote:
Gaat een duur geintje worden..quote:Op woensdag 13 december 2006 16:26 schreef VoreG het volgende:
Gister bleek m'n band lek dus ik denk mwah ga ik em vandaag even plakken
Vol goede moed naar beneden, fiets op de kop. Bleek dat ze m'n band hebben opengesneden. Een gat van 4 cm kan ik niet echt goed plakken dus morgen maar naar de fietsenmaker zodat ze er een nieuwe band op kunnen gooien. Want het was m'n achterwiel, die kan ik er niet zelf afhalen en opzetten
.
Een velglint erop leggen was 7,50quote:Op woensdag 13 december 2006 16:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gaat een duur geintje worden..
Dan kun je meer dan ik. Ik weet hoe het moet, maar iedere keer gaat er wel iets mis bij mijquote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een velglint erop leggen was 7,50.
Als m'n voorwiel naar de knoppen gaat kan ik het zelf nog wel, maar het achterwiel is niet te doen door de ketting, remmen etc.
M'n achterband plakken kan ik wel hoor
Dat is nou het voordeel als je uberhaupt geen fiets hebtquote:Op woensdag 13 december 2006 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan kun je meer dan ik. Ik weet hoe het moet, maar iedere keer gaat er wel iets mis bij mij![]()
Zonder fiets ben ik vrijwel nergens.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:42 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dat is nou het voordeel als je uberhaupt geen fiets hebt![]()
Achterband vervangen vind ik ook uitermate lastig. De laatste keer dat ik dat gedaan heb bleek ik iets niet helemaal goed vastgedraaid te hebben, zat na een tijdje fietsen het wiel opeens losquote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als m'n voorwiel naar de knoppen gaat kan ik het zelf nog wel, maar het achterwiel is niet te doen door de ketting, remmen etc.
M'n achterband plakken kan ik wel hoor
ik voel mij ook erg immobiel zonder fiets....quote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder fiets ben ik vrijwel nergens.
dat is wel erg vroeg. in wat voor een tijdzone zit jij?quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
NEDERLANDSE VROUWEN KRIJGEN GROTERE BORSTEN
lijkt mij ook!quote:Op woensdag 13 december 2006 17:31 schreef borisz het volgende:
Ray zit in GMT + 288 ofzo
eindelijk echte koffie drinken dusquote:Op woensdag 13 december 2006 14:32 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens de stad in om bij Simon Lévelt even wat lekkere espressobonen te scoren en daarna mijn nieuwe tweedehandse espresssomachine ophalen.
Ja. en dat was geflatteerd want het ging redelijk gelijk op.quote:
Standaard situaties is een specialiteit van mij.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. en dat was geflatteerd want het ging redelijk gelijk op.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:33 schreef pascalheister het volgende:
thuis
Bos open eens een nieuw PSV topic
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4xm4OwPd7xc
dan moet je maar niet als laatste postenquote:Op woensdag 13 december 2006 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]Ik heb niet de post gemaakt die het topic deed sluiten.
http://www.youtube.com/watch?v=CsqIxtDaRtUquote:Op woensdag 13 december 2006 18:05 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4xm4OwPd7xc
Zonde van dat glasquote:Op woensdag 13 december 2006 18:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=CsqIxtDaRtU
Zo los je dat op!
Achja alles op loopafstand (centrum 10, jumbo 5, fac 2, etc.) he, daar word je lui vanquote:Op woensdag 13 december 2006 16:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonder fiets ben ik vrijwel nergens.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Achja alles op loopafstand (centrum 10, jumbo 5, fac 2, etc.) he, daar word je lui van![]()
Hier is ook alles op loopafstand.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Achja alles op loopafstand (centrum 10, jumbo 5, fac 2, etc.) he, daar word je lui van![]()
De AH is bij mij op 2 minuten lopen.. de c1000 is op 15 minuten rijden met de auto..quote:Op woensdag 13 december 2006 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier is ook alles op loopafstand.
Centrum klein kwartierjte
Station ongeveer 10 minuten
Werk ongeveer 8 minuten
C1000 ca 5 minuten
ja hier en in real-life, ieder mens is uniekquote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
`
zijn er daar meer van dan![]()
Ben ik niet meer uniek?![]()
Ik heb in elk geval meer dan in m'n handen passen tot m'n beschikkingquote:Op woensdag 13 december 2006 16:13 schreef Bjoro het volgende:
NEDERLANDSE VROUWEN KRIJGEN GROTERE BORSTEN
Wat is er in hemelsnaam met de technische vaardigheden van onze jeugd gebeurd?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
M'n versnellingen eraf halen en er daarna weer netjes op monteren krijg ik niet voormekaar. Zelfs de fietsenmaker zei dat het erg veel werk was en dat ik de fiets pas een dag later terug kon krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam met de technische vaardigheden van onze jeugd gebeurd?
heb je gelijk inquote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja hier en in real-life, ieder mens is uniek
je avatar is er ook heel lelijk van gewordenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef maril het volgende:
Hoi, brn nu weer online ,mijn internet is echt aan het klooien, en voor het eerdst sinds jaren kom ik er achter dat @home sucks, ben beniuewd waaneer ik er weer afdonder ,
![]()
afijn ff genieten zolang het duurt.![]()
Die muts past wel bij Marts kleding smaakquote:Op woensdag 13 december 2006 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je avatar is er ook heel lelijk van geworden
is het wel een muts? lijkt meer alsof er een half plaatje op is geplakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die muts past wel bij Marts kleding smaak
Nu je het zegt, mijn zusje zou gisteren naar Den Haag gaan ivm. de voetbalwet. Eerst bij 1 of ander rechteninstituut praten over de concept-wet die ze hebben gemaakt, en daarna zouden ze naar de Tweede Kamer gaan, maar waarvoor was niet bekendquote:Op woensdag 13 december 2006 22:12 schreef golfer het volgende:
Alweer een paar uur terug van een middagje Den Haag, waar ik het espressoapparaat heb opgehaald.
We hebben er meteen een uitje van gemakt. Even op het binnenhof apies (ministers die in vergadering waren en wachtende kamerleden) bekeken en bij grand café Dudok even wat gedronken en gegeten.
T is inderdaad mislukt ff veranderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is het wel een muts? lijkt meer alsof er een half plaatje op is geplakt.
die zag er wel leuk uit in de trailersquote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Even nog een film bekijken die vandaag pas in Nederland in premiere is gegaan: Deja Vu met Denzel Washington.
doorsnee film uit america gok ikquote:Op woensdag 13 december 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
Even nog een film bekijken die vandaag pas in Nederland in premiere is gegaan: Deja Vu met Denzel Washington.
ja tegen een groepje semiprofs, dat mag ook wel 0-3quote:
watje!quote:
iedereen draait zich een slag in de rondte, da's politiekquote:Op woensdag 13 december 2006 23:30 schreef rubbereend het volgende:
in wat voor een fucking bananenrepubliek leven wij?
Als de PvdA al draait dan draaien het CDA en de VVD zich een slag in de rondte
nu is er juist alle ruimte voor een nieuwe voetbalwet. Kan zo mee in de formatiequote:Op woensdag 13 december 2006 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
iedereen draait zich een slag in de rondte, da's politiekMaar wat SCH zegt, als het die uitzettingen tegenhoudt vind ik het wel best eigenlijk.
Maar die voetbalwet sneeuwt weer lekker onder zo.....
Heeee wij waren er ookquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef appelsientje het volgende:
goede avond
Net terug uit Den Haag... wezen eten daar... (met mijn werk)
Even een niet zo sportieve foto van Axel van even terug:quote:Op woensdag 13 december 2006 23:36 schreef Bjoro het volgende:
ff wat foto's van Maudje posten in het daarvoor bestemde topic en dan ga ik ook slapen
Waarom denk je dat de KNVB samen met de rechtenfaculteit van de VU (waaronder mijn zusje) nu opeens met een wetsvoorstel naar Den Haag komtquote:Op woensdag 13 december 2006 23:40 schreef rubbereend het volgende:
idd we hebben het GP
[..]
nu is er juist alle ruimte voor een nieuwe voetbalwet. Kan zo mee in de formatie
Heeft hiuj vna zn meoderquote:
ze willen hem toch pas volledig voorleggen aan de partijen in januari? Vooraf moet er natuurlijk met ambtenaren worden overlegd.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de KNVB samen met de rechtenfaculteit van de VU (waaronder mijn zusje) nu opeens met een wetsvoorstel naar Den Haag komt
Maar dat was dus gisteren, en dat sneeuwt dus weer onder bij dat crisis gebeuren.
met een superman-shirtquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Even een niet zo sportieve foto van Axel van even terug:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06503/DSC00116.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Juridisch is het wetsvoorstel goed dichtgetimmerd. Maar nu moet de politiek even warm gemaakt worden. Ik neem aan dat er al zat overleg is geweest met de topambtenaren, daar kan je het beste beginnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 23:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze willen hem toch pas volledig voorleggen aan de partijen in januari? Vooraf moet er natuurlijk met ambtenaren worden overlegd.
hij vindt het erg leuk om dingen te organiseren, dus eerst gaan alle flesjes uit het krat, die worden vervolgens netjes in b.v. een keukenkastje gestapeld (applaus) en daarna wordt het weer in de krat gestoptquote:Op woensdag 13 december 2006 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]Axel wil graag het bier dat in het Philipsstadion getapt wordt?
en gewoon niemand die ziet dat ik druk aan het stofzuigen wasquote:
Ik zie alleen maar een stofzuiger hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 23:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
en gewoon niemand die ziet dat ik druk aan het stofzuigen was
quote:Op woensdag 13 december 2006 23:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij vindt het erg leuk om dingen te organiseren, dus eerst gaan alle flesjes uit het krat, die worden vervolgens netjes in b.v. een keukenkastje gestapeld (applaus) en daarna wordt het weer in de krat gestopt
Maar hij moet het wel met Bavaria of Grolsch doen hier, daar moet hij maar aan wennen![]()
morgen ben je vrij? Juist nu morgen het stof zal neerdalen na deze clash?quote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef SCH het volgende:
Nou, wordt weer een latertje zo. Gelukkig morgen even geen vroege vergaderingen - Ritaloosch dagje!
nou, dat zal rap ophouden ben ik bang, het blijft een jongen natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
hopelijk ruitm hij over een jaar of 10 nog net zo graag op
quote:Op donderdag 14 december 2006 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, dat zal rap ophouden ben ik bang, het blijft een jongen natuurlijk
Overigens moet je vlaggetjes natuurlijk gewoon opeten:
[[url=http://xs110.xs.to/xs110/06504/DSC00123.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
zo'n kind moet wel een beetje fatsoenlijk etenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat zie ik daar achter dat lieve kind een pracht fornuizz
Eerste deel bekeken, morgenavond/nacht maar eens deel 2 bekijken. .quote:Op donderdag 14 december 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
Die film die ik nog even wilde zien kan waarschijnlijk niet opboksen, qua amusementswaarde, aan die soap net in parlementair Den Haag, maar ik ga alsnog een poging wagen.
Heb jij nog een lading Goldenpower voor me?quote:
Jij moet echt nog even wakker worden hè..quote:Op donderdag 14 december 2006 10:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Heb jij nog een lading Goldenpower voor me?
Inderfuckingdeed...quote:Op donderdag 14 december 2006 10:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij moet echt nog even wakker worden hè..
[afbeelding]
Als her maar niet die Euroshopper troep isquote:
of die van het kruitvatquote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als her maar niet die Euroshopper troep is![]()
Of die ligt Red-Bullquote:
je kan er bijna een DVD-box van makenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:06 schreef rubbereend het volgende:oi
over een klein half uurtje gaat het circus weer verder
dan kan PH er ook wat van zienquote:Op donderdag 14 december 2006 11:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
je kan er bijna een DVD-box van maken
Laat ik vandaag maar geen stream aanzetten, die leraar hier vind mij niet zo liefquote:
Joop den Uyl Trofee - Meest dogmatisch linkse user.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van SCH; hij heeft er weer een troffee bij Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!
vechten voor de goede zaakquote:Op donderdag 14 december 2006 11:43 schreef appelsientje het volgende:
Spannend, ben benieuwd wat links doet
Ik ben in z'n geheel ook niet verbaast om heel eerlijk te zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef rubbereend het volgende:
rondje op kosten van SCH; hij heeft er weer een troffee bij Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!
die zijn weer mooi voor op de schoorsteenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:31 schreef rubbereend het volgende:
Eens checken of dit je bekend voorkomt:quote:
daar zal het ze om te doen zijn, lijkt mijquote:Op donderdag 14 december 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Gaat ie dus eerst ff lekker vakantie houden en begint ie in Februari weer, maar dan gedetacheerd en dat nog tegen een hoger salaris ook. Enige is dat ie wat minder (goede) secondaire arbeidsvoorwaarden heeft en ze nu wel makkelijk van hem af kunnen. Maar ondertussen heeft hij een dikke koffer met geld en 7 weken vakantie....
eet je vanavond geen brood ofzo dan?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
We eten warm tussen de middag. Ik vind er niks aan, maar Justin moet op tijd zwemmen vanavond.
Heb ik vanavond om een uur of 8 weer honger.
Waarom niet gewoon om 8 uur nog een keer (flink) eten danquote:Op donderdag 14 december 2006 12:39 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
We eten warm tussen de middag. Ik vind er niks aan, maar Justin moet op tijd zwemmen vanavond.
Heb ik vanavond om een uur of 8 weer honger.
heb niet zoveel zin om 2x warm eten te maken en een broodeter ben ik nie.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon om 8 uur nog een keer (flink) eten dan?
Mijn vrouw wordt ook ge-outsourced idd per 1 januari, om vervolgens op 1 januari gewoon weer naar kantoor te gaan bij ING, alleen is ze daar dan niet meer in dienstquote:Op donderdag 14 december 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Eens checken of dit je bekend voorkomt:
ING is druk met outsourcen. Collega van m'n vrouw, al 26 jaar werkzaam daar, was boventallig en koos voor de oprotpremie per 1 Januari ipv nog max. 9 maanden doorwerken, geen oprotpremie en wel hulp bij werkzoeken, cursussen etc.
Enfin, logische keuze met z'n 26 dienstjaren, leuke oprotpremie natuurlijk.
Dus gisteren nam m'n vrouw afscheid van hem, het was z'n laatste werkdag.
"O, maar in februari ben ik er weer hoor" kreeg ze te horen.
Gaat ie dus eerst ff lekker vakantie houden en begint ie in Februari weer, maar dan gedetacheerd en dat nog tegen een hoger salaris ook. Enige is dat ie wat minder (goede) secondaire arbeidsvoorwaarden heeft en ze nu wel makkelijk van hem af kunnen. Maar ondertussen heeft hij een dikke koffer met geld en 7 weken vakantie....
Voor je vrouw een extra kerstbonus als ik het zo hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw wordt ook ge-outsourced idd per 1 januari, om vervolgens op 1 januari gewoon weer naar kantoor te gaan bij ING, alleen is ze daar dan niet meer in dienst
Heel pakket met compensatie meegekregen, en een stevig geldbedrag om de komende drie jaar dingen als winstdeling ,14de maand etc af te kopen.
Haar salaris blijft wel min of meer gelijk, maar ze krijgt weer meer vakantiedagen b.v.
Het lijkt mij toch sterk dat dit soort constructies voordeliger is voor ING, maar de directie zal er wel weer een flinke bonus mee verdienen.
Uiteraard. Maar wie maken er gebruik van? Vooral ouder personeel dus dikke afkoopsom. En de meeste zijn zo ervaren, die nemen ze weer terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar zal het ze om te doen zijn, lijkt mij
Hoe voelt ze zich eronder? Klinkt als een hoop voordelen, enige nadeel is dat je niet meer in vaste dienst bij ING bent. Maar goed, waar ben je dat nu nog wel, 'voor het leven'.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn vrouw wordt ook ge-outsourced idd per 1 januari, om vervolgens op 1 januari gewoon weer naar kantoor te gaan bij ING, alleen is ze daar dan niet meer in dienst
Heel pakket met compensatie meegekregen, en een stevig geldbedrag om de komende drie jaar dingen als winstdeling ,14de maand etc af te kopen.
Haar salaris blijft wel min of meer gelijk, maar ze krijgt weer meer vakantiedagen b.v.
Het lijkt mij toch sterk dat dit soort constructies voordeliger is voor ING, maar de directie zal er wel weer een flinke bonus mee verdienen.
maar in het jaarverslag kan weer netjes gezegd worden dat het concern flexibeler is geworden qua arbeidsplaatsen!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar wie maken er gebruik van? Vooral ouder personeel dus dikke afkoopsom. En de meeste zijn zo ervaren, die nemen ze weer terug.
Lijkt me dat je al die kosten echt niet zo even terugverdiend hebt.
Aan de ene kant is het rottig, je moet ook nog even zo voor de feestdagen even wat knopen doorhakken over bepaalde regelingen. En je komt bij een nieuwe werkgever, die niet dol is op deeltijdwerkers.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe voelt ze zich eronder? Klinkt als een hoop voordelen, enige nadeel is dat je niet meer in vaste dienst bij ING bent. Maar goed, waar ben je dat nu nog wel, 'voor het leven'.
de tijd zal het leren.....quote:
Verdraaid, dat is ook zo ja, die zouden vandaag komen.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:13 schreef DIGGER het volgende:
Vandaag wel kerstpakkettendag daaro, dus we worden vanavond met hetzelfde pakket blijgemaakt
Hebben ze eindelijk kloten, is het een grap...quote:Op donderdag 14 december 2006 15:14 schreef tong80 het volgende:
Een Belgische 1-april grap op 14 december.
Het hele land in rep en roerquote:Op donderdag 14 december 2006 15:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk kloten, is het een grap...
Ik heb hier een shirt van Lens, maar ik twijfel of ik hem vanavond aan doequote:
Moet er zoveel nog gedaan worden daar voor de feestdagen/31 decemberquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hier een shirt van Lens, maar ik twijfel of ik hem vanavond aan doe
Ik ben sinds kort begonnen met het aanschaffen/verzemlen van voetbalshirts (ga wel niet boven de 30 euro zitten). Daar zit nu ook een shirt van Lens tussen. Ik vind het gewoon een mooi shirt. (zwart uit-shirt van vorig seizoen, dacht ik, zonder sponsornaamquote:
Van PSV. Het thuisshirt van dit seizoen?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:03 schreef RayMania het volgende:
Heb je het rood-witte shirt al Bos (middelste baan rood)?
Zondequote:Op donderdag 14 december 2006 16:14 schreef Againzender het volgende:
Robert Long heeft dus inderdaad het weekeinde niet gehaald
Dat lezen ze vast wel in Hools...quote:Op donderdag 14 december 2006 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zonde
Rust in Vrede en sterkte voor manlief en de rest van de familie
Snel gegaan zegquote:Op donderdag 14 december 2006 16:14 schreef Againzender het volgende:
Robert Long heeft dus inderdaad het weekeinde niet gehaald
op ebay kun je er veel vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben sinds kort begonnen met het aanschaffen/verzemlen van voetbalshirts (ga wel niet boven de 30 euro zitten). Daar zit nu ook een shirt van Lens tussen. Ik vind het gewoon een mooi shirt. (zwart uit-shirt van vorig seizoen, dacht ik, zonder sponsornaam)
Veel tweede handse inderdaad, maar ik ga voor eerste hands shirts.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op ebay kun je er veel vinden![]()
Ja idd.. gisteren het bericht en nu overleden...quote:
Ik vind het walgelijk om naar Steve Davis te kijken. Dat super trage spel van hem altijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:36 schreef tong80 het volgende:
Leuk om Steve Davis nog steeds te zien snookeren. Staat al 25 jaar aan de top.
Ach, alles beter dan Ebdonquote:Op donderdag 14 december 2006 16:37 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind het walgelijk om naar Steve Davis te kijken. Dat super trage spel van hem altijd.
Geef mij maar O'Sullivan daar zit tenminste vaart achter.
Ik vind Ebdon en Stevis de minste spelers om naar te kijken en dan bedoel ik niet, hoe ze eruit zienquote:
Ik denk dat die persoon het wel gewoon goed bedoeld, maar dus helemaal verkeerd verwoordtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:14 schreef lookinforyou het volgende:
In een topic over het overlijden van Robert Long, las ik, RIP aan de nabestaanden![]()
ja dat snap ik ook wel.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon het wel gewoon goed bedoeld, maar dus helemaal verkeerd verwoordt
D'r zijn ook dagen dat de Fok! server(s) niet meewerkenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:20 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools
Vandaag nieuwe computer besteld. Hopelijk gaat fokken dan sneller.
Nee, dat is een 'leuk' ONZ grapje.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon het wel gewoon goed bedoeld, maar dus helemaal verkeerd verwoordt
Ik kom alleen in onzin als er een topic van me daar naartoe wordt verplaatst. Zo'n 5 keer per dag dus.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, dat is een 'leuk' ONZ grapje.
Dat is waarquote:Op donderdag 14 december 2006 17:24 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook wel.
Maar is nogal vreemd als je dat leest.
Topics die gaan over bierprijzen, precies wat ik zoek!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, ik zoek vrij veel naar kwaliteit. Al is Hools wel een soort ONZ.
Ach het leven is toch één grote ONZ.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:36 schreef VoreG het volgende:
Ik kom nooit in ONZ, ik zoek vrij veel naar kwaliteit. Al is Hools wel een soort ONZ.
het voordeel van HOOLS, biertjes zijn altijd op rekening van iemand andersquote:Op donderdag 14 december 2006 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Topics die gaan over bierprijzen, precies wat ik zoek!
Daar heb ik een site voor, hoef ik ONZ niet binnen te lopenquote:Op donderdag 14 december 2006 17:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Topics die gaan over bierprijzen, precies wat ik zoek!
Als ik bier nodig heb, koop ik bier.. Wel of niet in de aanbieding, die 3 E. maakt ook niet uit. Ik ga toch zeker niet zeulen met een kratquote:Op donderdag 14 december 2006 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heb ik een site voor, hoef ik ONZ niet binnen te lopen
goedkoopbier.nl
zo zie ik dat Brand bij Dirk goedkoper is dan Bav bij AHquote:Op donderdag 14 december 2006 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar heb ik een site voor, hoef ik ONZ niet binnen te lopen
goedkoopbier.nl
niet zeulen met een kratquote:Op donderdag 14 december 2006 17:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ik bier nodig heb, koop ik bier.. Wel of niet in de aanbieding, die 3 E. maakt ook niet uit. Ik ga toch zeker niet zeulen met een krat![]()
Slim inkopen en je zit altijd met bier en het is nog goedkoper ookquote:Op donderdag 14 december 2006 17:44 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Als ik bier nodig heb, koop ik bier.. Wel of niet in de aanbieding, die 3 E. maakt ook niet uit. Ik ga toch zeker niet zeulen met een krat![]()
je staat er toch gewoon in hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:50 schreef DeTolk het volgende:
Het is zover, ik ben uit de top500 gelazerd
quote:Op donderdag 14 december 2006 17:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Slim inkopen en je zit altijd met bier en het is nog goedkoper ook.
Brand is lekker, Juppie ookquote:Op donderdag 14 december 2006 18:07 schreef DarkShine het volgende:
Brand is ook goed te zuipen! Maar voor mij persoonlijk toch liever een lekker koel Jupke.
Die moet ik ook eens halen.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Brand is lekker, Juppie ook![]()
ik heb nu om uit te proberen gulpner wintervrund
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Borisz je bent pas 18.Je hoort gewoon Heineken te drinken.
Ga jij nu mmaar weer oud-bruin drinkenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:21 schreef tong80 het volgende:
Borisz je bent pas 18.Je hoort gewoon Heineken te drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |