Diezelfde democratie heeft er anders wel voor gezord dat ze een aantal dagen was gestopt met uitzettingen. Als dát kan, maakt 24 uur ook niet veel uit he.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Uitzetten van uitgeprocedeerde asielzoekers was het beleid. Dat is dus geen nieuwe beslissing die zij genomen heeft. Ze voert gewoon weer de wet uit die democratisch tot stand is gekomen.
Galgenmaalquote:Op woensdag 13 december 2006 18:13 schreef Toad het volgende:
Ze gaan eerst nog even uitgebreid eten.
Een uitgebreide Afrikaanse maaltijd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:21 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wou 't net vragen aan SCH, eten ze galgenmaal? Of iets eenvoudigs?
Als de ministers eruit zijn wat ze nu willen.. Als ze daarmee klaar zijn gaan we weer met popcorn naar de stream kijken van de 2e kamer..quote:Op woensdag 13 december 2006 18:35 schreef Ludacriss het volgende:
Pfff wat een gezeik allemaal op tv. Wanneer komt er nou reactie van het kabinet.
Dat had van mij inderdaad ook niet gehoeven. Maar een eventuele fout uit het verleden maak je niet goed door diezelfde fout in de toekomst ook te gaan maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dan had ze eerder ook niet mogen besluiten om de uitvoering aan te houden tot na het debat ...
Misschien duurt het wel tot morgen ofzo.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
Hoor nu toch ook weer dat het nog wel uren gaat duren omdat het kabinet er echt helemaal niet uitkomt
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:06 schreef SCH het volgende:
Het kabinet vertelt kort na half 8 wat hun standpunt is en dan wordt er een spoeddebat aangevraagd.
Is mijn laatste info.
Lays superchips western spareribquote:Op woensdag 13 december 2006 18:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als de ministers eruit zijn wat ze nu willen.. Als ze daarmee klaar zijn gaan we weer met popcorn naar de stream kijken van de 2e kamer..
Kan ik tenminste Law and Order afkijken.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Een uitgebreide Afrikaanse maaltijd.
Hoor nu toch ook weer dat het nog wel uren gaat duren omdat het kabinet er echt helemaal niet uitkomt
Lousewies van der Laan ook al op EenVandaag: ''Balkenende is bang voor Verdonk''quote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Pechthold is weer lekker aan het schoppen op radio 1..![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Lousewies van der Laan ook al op EenVandaag: ''Balkenende is bang voor Verdonk''![]()
Een dictatuur van de meerderheid nog welquote:Op woensdag 13 december 2006 18:56 schreef venomsnake het volgende:
Die belg is bang voor een dictatuur..![]()
Lousewies wie?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Lousewies van der Laan ook al op EenVandaag: ''Balkenende is bang voor Verdonk''![]()
Wat een dwaze reacties van Lousewies inzage deze kwestie. Echt walgelijk tekenend voor haar falen als D66-er.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef Bagheera het volgende:
[..]
jaja, het gaat helemaal mis in dit land, vanavond rollen de tanks door de straten...quote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef Justah het volgende:
[..]
Een dictatuur van de meerderheid nog wel
Een falende D66'er is dat geen pleonasme?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat een dwaze reacties van Lousewies inzage deze kwestie. Echt walgelijk tekenend voor haar falen als D66-er.
nog steeds? die partij die al die zetels is verloren vanwege haar of nietquote:
Sorry maar ze heeft gewoon gelijk. Balkenende IS gewoon bang voor Verdonk. Hij heeft de regie ALWEER niet in handen. Dat is in elke crisis zo. Slecht premier dus.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:00 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat een dwaze reacties van Lousewies inzage deze kwestie. Echt walgelijk tekenend voor haar falen als D66-er.
Het beleid van D66 als sociaal-liberalen vond ik niet slecht. De regie bij de partij wel. Wat een schertsvertoning. Maar het is nog net geen pleonasme.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef Justah het volgende:
[..]
Een falende D66'er is dat geen pleonasme?
Vond je het leuk???quote:Op woensdag 13 december 2006 18:45 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, Pechthold is weer lekker aan het schoppen op radio 1..![]()
![]()
Ze zit niet meer in de Kamer. Had voor de verkiezingen al aangegeven uit de politiek te stappen.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef kawotski het volgende:
nog steeds? die partij die al die zetels is verloren vanwege haar of niet
Die geef ik je danquote:Op woensdag 13 december 2006 19:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Het beleid van D66 als sociaal-liberalen vond ik niet slecht. De regie bij de partij wel. Wat een schertsvertoning. Maar het is nog net geen pleonasme.
Hoe houd je in deze kwestie de regie in handen? Dit is allereerst een unieke situatie en als de VVD terugwerkt, wat moet je als leider dan doen om de zaken bij elkaar te houden? Ze gaf geen alternatief.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:02 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Sorry maar ze heeft gewoon gelijk. Balkenende IS gewoon bang voor Verdonk. Hij heeft de regie ALWEER niet in handen. Dat is in elke crisis zo. Slecht premier dus.
Ah, je komt op visite..quote:
Bos was al bang voor Verdonk, Balkenende is niet veel sterker. Alleen Rutte niet, maar die staat achter Rita.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
En slechts dom volk denkt zo in poppetjes. Bang voor Verdonk, laat me niet lachen.
Ik bedoel natuurlijk dat hij bang is voor haar populariteit onder bepaalde groepen kiezers. Net als de VVD zelf ook bang voor haar is, om dezelfde reden.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:04 schreef WeirdMicky het volgende:
Bang voor Verdonk, laat me niet lachen.
En je komt tot deze conclusies naar aanleiding van welke - objectieve - bronnen als ik vragen mag?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat hij bang is voor haar populariteit onder bepaalde groepen kiezers. Net als de VVD zelf ook bang voor haar is, om dezelfde reden.
JPB trekt zijn eigen plan niet, is volkomen afhankelijk van de VVD, die weer volkomen afhankelijk is van Verdonk op immigratie-intergratie gebied en Zalm op financien. Die twee hebben het beleid de afgelopen 4 jaar bepaald. Ik vind dat bizar, dat twee mensen zoveel macht hebben en een kabinet kunnen gijzelen.
Ben benieuwd..quote:CDA-ministers
Tijdens een schorsing van het crisisberaad zeiden ingewijden dat de CDA-ministers bereid zouden zijn de Tweede Kamer tegemoet te komen in het conflict. Volgens deze bronnen zullen de CDA-ministers hoe dan ook aanblijven.
Maar de kans bestaat wel dat VVD-minister Rita Verdonk (Vreemdelingenzaken) het CDA-compromis niet voor haar rekening kan nemen en aftreedt. In dat geval zouden de andere VVD-ministers haar kunnen volgen.
Beleidswijziging
De CDA-bewindslieden zouden zinnen op een "inhoudelijke beleidswijziging'' om de Kamer tegemoet te komen, aldus een ingewijde. Waaruit die bestaat is onduidelijk. Het CDA streeft ernaar de relatie met de Kamer te herstellen.
De sfeer in het kabinet was volgens bronnen niet te best. "Er zijn wel eens gezelliger ministerraden geweest", zei een betrokkene woensdag tijdens de schorsing.
Eigenlijk is het geen Verdonk show als het steeds met name de linkse partijen zijn die met Verdonk zelf problemen hebben en daardoor van alles proberen om haar onderuit te trappen.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:47 schreef Monidique het volgende:
De Verdonk-show gaat maar door.
-NRCquote:Op woensdag 13 december 2006 19:15 schreef WeirdMicky het volgende:
En je komt tot deze conclusies naar aanleiding van welke - objectieve - bronnen als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |