abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44388051
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klopt, een belangrijke drijfveer om naar Nederland te komen is het gunstige economische klimaat, velen hopen daarvan een graantje mee te pikken, en gelijk hebben ze natuurlijk. Maar deze mensen zijn gewoon immigranten en geen asielzoekers. Asielzoekers zijn mensen die uit hun land moeten vluchten omdat ze anders vermoord of gemarteld worden, ik denk dat deze groep behoorlijk in de minderheid is. Het probleem zit hem er voor een deel in dat veel immigranten misbruik willen maken van de asielwetgeving, dit omdat deze gunstiger is.
een generaal pardon zorgt er in die zin wel voor dat er meer mensen komen. Zie croatie, zie spanje ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:36:29 #102
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44388148
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

een generaal pardon zorgt er in die zin wel voor dat er meer mensen komen. Zie croatie, zie spanje ..
Het is toch een pardon regeling voor de mensen die voor 2001 binnenkwamen?
lege ton
pi_44388180
quote:

[..]

Ah.. dan komen ze met bootjes van Afrika via de Noordzee naar Nederland? Nederland kun je absoluut niet met Spanje vergelijken. Bovendien heeft Spanje alle illegalen een paspoort gegeven als ik me niet vergis.
pi_44388280
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Ah.. dan komen ze met bootjes van Afrika via de Noordzee naar Nederland? Nederland kun je absoluut niet met Spanje vergelijken. Bovendien heeft Spanje alle illegalen een paspoort gegeven als ik me niet vergis.
volgens mij niet alle, maar wel een paar honderd duizend ja. Maar dat weet ik niet zeker.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 13 december 2006 @ 12:48:47 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_44388514
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:36 schreef nonzz het volgende:

[..]

Het is toch een pardon regeling voor de mensen die voor 2001 binnenkwamen?
dat dus ja.. een regeling voor mensen die onder de oude wetgeving zijn binnengekomen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_44388591
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef Chewie het volgende:
De ochtend begint bij mijn weten altijd al om 0:00/12:00 AM dus ja dan is 12:15 AM de vroege ochtend
Volgens mij is het; nacht 0u-6u, ochtend 6u-12u, middag 12u-18u, avond 18u-24u.
pi_44388780
quote:
Volgens sommige bronnen wordt binnen de coalitie ook overwogen om de motie van afkeuring tegen Verdonk als 'onuitvoerbaar' ter zijde te schuiven, waarna het kabinet gewoon zou blijven zitten.
Schiet mij maar lek hoor, maar errrr......wélke coaltie? Die zijn ze toch nog aan het vormen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:55:33 #108
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_44388799
Ik vind het ook een kul argument van Verdonk dat ze demissionair is en er daarom niet meer over zou kunnen beslissen. Ze besilst er ook niet over, de kamer wil het. Ik vind het juist van de zotte dat een demissionair kabinet de wens van de kamer negeert. Als je als kabinet al niet meer zoveel te vertellen hebt moet je in mijn ogen juist meer naar de stem van de kamer luisteren en minder aan je eigen standpunten blijven vasthangen.
lege ton
pi_44388957
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Schiet mij maar lek hoor, maar errrr......wélke coaltie? Die zijn ze toch nog aan het vormen?
Precies. Er zit in feite alleen maar een clubje die de zaken nog even draaiende houdt. Dus de linkse oppositie in de Tweede Kamer moet gewoon eens rustig aan doen.
pi_44389264
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

sja je weet dat je mij met dit woord op de kast krijgt en dat is je dus ook weer gelukt. Wat ben jij een misselijk persoon, een beetje met je volgevreten Hollandse pens mensen waar je niets vanaf weet gelukszoekers noemen.

Kijk, Genverbrander, ze lacht naar je, met haar mooie bruine ogen!
pi_44389583
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

sja je weet dat je mij met dit woord op de kast krijgt en dat is je dus ook weer gelukt. Wat ben jij een misselijk persoon, een beetje met je volgevreten Hollandse pens mensen waar je niets vanaf weet gelukszoekers noemen.
Er zijn twee asielzoekerscentra bij mij in de buurt. Het gros van de donkergetinte mannen uit Afrika dat hier naartoe komt en in deze centra wordt geplaatst loopt binnen enkele dagen rond in Karl Kani kleding, met vette Nikes eronder. Die komen hier om te rappen, niet om geweld te ontvluchten.

Echt kansarme mensen kunnen Nederland nooit bereiken. Denk eens na.
pi_44389829
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

Er zijn twee asielzoekerscentra bij mij in de buurt. Het gros van de donkergetinte mannen uit Afrika dat hier naartoe komt en in deze centra wordt geplaatst loopt binnen enkele dagen rond in Karl Kani kleding, met vette Nikes eronder. Die komen hier om te rappen, niet om geweld te ontvluchten.

Echt kansarme mensen kunnen Nederland nooit bereiken. Denk eens na.
het heeft geen zin om die linkse ( insert random shit woord ) te overtuigen.
Maar je hebt volledig gelijk!!
pi_44389871
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:18 schreef Disorder het volgende:

[..]

....................
pi_44390044
quote:

[..]

Kroatie ???????? Hier kun je zien hoe belachelijk de argumenten zijn die gebruikt worden door mensen die de feiten niet kennen.

Hier een artikel over Kroatie eerste asielzoeker .........16 november jl.

ZAGREB, Croatia, November 16 (UNHCR) – The UN refugee agency welcomed today a decision by Croatian authorities to grant someone asylum for the first time since the country's independence 15 years ago.

On Wednesday, the Ministry of Interior announced that an asylum claim by a 27-year-old woman from a country in eastern Africa had been accepted. The recognition of her refugee status was based on religious grounds and the fact that she could have been subjected to genital mutilation if returned to her country of origin. The woman's identity has not been revealed to protect her privacy.

"With the first-ever recognition of a refugee, Croatia has made an important step towards a fully functioning asylum system, in line with the 1951 Refugee Convention and European standards and practices," said the UNHCR representative in Croatia, Jean-Claude Concolato.

The decision was announced by Assistant Interior Minister Zarko Katic during a workshop for journalists on asylum issues organised jointly by UNHCR, the Ministry of Interior and the Croatian Law Centre, a UNHCR partner which provides free legal aid to asylum seekers. The workshop took place at a reception centre for asylum seekers in Kutina, some 70 kms east of Zagreb.

Since 2004, when the Croatian asylum law entered into force, 382 people have asked for asylum in Croatia but this was the first time that an application was successful. UNHCR hopes that this first recognition of a refugee will pave the way for the implementation of good practices of granting asylum to persons in need of international protection in Croatia.

The next important task will be to assist the recognised refugee in integrating into Croatian society, said Goranka Lalic of the Croatian Law Centre.

According to official statistics, there were 186 asylum applications in Croatia last year. The majority of them were lodged by nationals of Bangladesh, Serbia and Montenegro, India, the former Yugoslav Republic of Macedonia and Moldova.

[ Bericht 76% gewijzigd door druze_eddy op 13-12-2006 13:59:13 ]
pi_44390920
Ben benieuwd hoe dit nu af gaat lopen, kan niet wachten op het vervolgn van deze heerlijke politieke soap!
pi_44391395
Gadverdamme, die Rutte is ook echt een gore huichelaar..Luister anders even naar Radio 1.
Het is zo'n draaikont hij had bij de D66 moeten gaan zitten.

En ik wil niet dit ik wil niet dat, en maar niks durven zeggen.
--------------------
De man van Radio 1 geeft even het punt aan waar de VVD mee zit, "de VVD is gegijzeld door mevr. verdonk." En Rutte draait er weer lekker omheen.
--------------------
En Wouter krijgt de schuld

En zoals het nu lijkt is Rita niet gestart met het uitzetten van asielzoekers.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 14:22:18 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_44391611
Rutte is al 20 minuten in een interview op Radio-1 Wouter Bos de schuld aan het geven

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_44391617
En Rutte blijft maar huilen dat wouter het BELEID heeft gewijzgd terwijl het enkel om een tijdelijke voorziening is gevraagd.
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 14:22:52 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_44391631
Maxime Verhagen laat ie buiten schot de laffaard.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 13 december 2006 @ 14:23:29 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_44391653
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef Justah het volgende:
En Rutte blijft maar huilen dat wouter het BELEID heeft gewijzgd terwijl het enkel om een tijdelijke voorziening is gevraagd.
Zeg ik. Echt tenenkrommend

pi_44391662
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef Justah het volgende:
De pardonregeling was geen beleid hoor. En de motie kwam van Bos vorige week. Dus wat klopt er nu precies niet aan wat Rutte zegt?
pi_44391675
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:22 schreef tong80 het volgende:
Rutte is al 20 minuten in een interview op Radio-1 Wouter Bos de schuld aan het geven

Inderdaad al 20 minuten aan het huilen over Wouter en aan het draaikonten als iemand van D66
pi_44391730
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:23 schreef X. het volgende:

[..]

De pardonregeling was geen beleid hoor. En de motie kwam van Bos vorige week. Dus wat klopt er nu precies niet aan wat Rutte zegt?
De motie van gisteravond betrof enkel een vraag tot uitstel van de uitzetting van asielzoekers. Rutte zegt van uitstel komt afstel dus dat is een beleidswijziging en dat is dus grote bullshit.
pi_44391732
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef Justah het volgende:
Gadverdamme, die Rutte is ook echt een gore huichelaar..Luister anders even naar Radio 1.
Het is zo'n draaikont hij had bij de D66 moeten gaan zitten.

En ik wil niet dit ik wil niet dat, en maar niks durven zeggen.
--------------------
De man van Radio 1 geeft even het punt aan waar de VVD mee zit, "de VVD is gegijzeld door mevr. verdonk." En Rutte draait er weer lekker omheen.
--------------------
En Wouter krijgt de schuld

En zoals het nu lijkt is Rita niet gestart met het uitzetten van asielzoekers.
Dat was een tenenkrommend gesprek idd.
Wouter dit Wouter dat.. Bah.

Ik krijg steeds meer het idee dat ze uit zijn op nieuwe verkiezingen en dat dit de eerste ''campange stunt'' is ofzo..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44391790
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:25 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat was een tenenkrommend gesprek idd.
Wouter dit Wouter dat.. Bah.

Ik krijg steeds meer het idee dat ze uit zijn op nieuwe verkiezingen en dat dit de eerste ''campange stunt'' is ofzo..
Rutte schopt richting de opositie maar hij is vergeten dat hij er zelf straks ook bij zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')