Neen. Schlotje.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, dit topic mag toch wel?Ik meen het
Waarom nu?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen ga ik beginnen met semi gezond te leven
Vandaar dat ik nu wil schransen![]()
Iemand goede ideeen?![]()
Ik wil lekker vet voedsel![]()
Alvast bedankt![]()
waarom open je het niet in Lifestyle dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, dit topic mag toch wel?Ik meen het
Ik ken alleen TRU, Klaagbaak, GC en ONZquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom open je het niet in Lifestyle dan?
Veeel palingen roken. En vooral je ramen en deuren goed open hebben staan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen ga ik beginnen met semi gezond te leven
Vandaar dat ik nu wil schransen![]()
Iemand goede ideeen?![]()
Ik wil lekker vet voedsel![]()
Alvast bedankt![]()
dat ookquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
Bier. Altijd bier. Immer bier. Overal bier.
Hou toch opquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veeel palingen roken. En vooral je ramen en deuren goed open hebben staan.
Ik vraag jullie niet over gezond etenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
Drink 80 liter water per dag, erg gezond
Ik zal hier maar geen eerlijk antwoord op gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vraag jullie niet over gezond eten![]()
Ik wil suggestief voor vet slecht maar lekker eten
Ik houd daar niet meer vanquote:Op woensdag 13 december 2006 00:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heb je geen eigen frituurpan?
Tofuballetjes!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Vegetarier!
Het suggestief is sperma. Heel veel sperma. Liters sperma.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil suggestief voor vet slecht maar lekker eten
Jaja, ik bedoelde suggestiesquote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Het suggestief is sperma. Heel veel sperma. Liters sperma.
![]()
Vegetarier.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Checken of er nog een pizzaria/shoarma tent open is
Je hebt toch vegetarische pizza's en vegetarisch eten bij een shoarmatent?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vegetarier.
En pizza heb ik wel in de vriezer
Ja, ik zeg dusl pizza heb ik welquote:Op woensdag 13 december 2006 01:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je hebt toch vegetarische pizza's en vegetarisch eten bij een shoarmatent?
Eet anders een vetbolletje (die ze nu altijd ophangen voor de vogels, makkelijk stelen dus).
Deden ze tijdens WWII anders welquote:Op woensdag 13 december 2006 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dusl pizza heb ik wel
Ja, ik ga vetbollen eten
Das bijna een eeuw geleden manquote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deden ze tijdens WWII anders wel![]()
Soort van Bier & Frituur.....quote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar da wel met vet lekker voedsel suggesties En snel, anders wordt het te laat
Ja maarquote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
gedraag je nu maar en blijf effe van die 'nieuw topic' knop af...
Ja, dat wordt mijn levenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:07 schreef glasbak het volgende:
uuuhm... weet niets vet.. heb dat al maanden niet meer gehad.
Ik kom om in de rijst hier
Ja, maar die mensen leven nu dus nog steeds.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das bijna een eeuw geleden man
Tulpebollen gvd !!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deden ze tijdens WWII anders wel![]()
Ik wil nu geen gezondquote:Op woensdag 13 december 2006 01:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen leven nu dus nog steeds.
Dus het is ook nog eens gezond!
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat? Verkeerde bolletje geslikt?![]()
Neuj.....ik had de goeie !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat? Verkeerde bolletje geslikt?![]()
Dat is niet ongezondquote:
Dat mag!quote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Mag ik hier de groeten doen
Echt wel. Veeeel koolhydratenquote:
Ja !...de groetenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
nee dat mag niet, scheer je wegquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan mijn konijn.quote:
Junkfood wannabeequote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt wel. Veeeel koolhydratenMet veeel geraspte kaas
kap daar 's mee !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt wel. Veeeel koolhydratenMet veeel geraspte kaas
Ja jullie komen ook niet echt met goede suggesties hèquote:
Met Bertolli sausquote:Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
kap daar 's mee !Ik begin honger te krijgen...
![]()
![]()
Dat zeg ik !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
QB en BD met z'n 2en in 1 keuken.. dat wordt neu gezellig
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
QB en BD met z'n 2en in 1 keuken.. dat wordt neu gezellig
Ja.. ergens anders zocht ze al een broekpaling.. Denk dat ze maar een BD als vervanging heeft genomen:Pquote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?
Kut, net geen foto's i m'n fobo..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?
óf het was een vluggertje, óf ze wonen toch niet in één huisquote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja.. ergens anders zocht ze al een broekpaling.. Denk dat ze maar een BD als vervanging heeft genomen:P
of zal BD haar nemen ?
Ik heb geen id.. voor mij te ver weg om het te controlerenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef spliffy het volgende:
[..]
óf het was een vluggertje, óf ze wonen toch niet in één huis![]()
Pastaquote:
Men.. die saus is er allang al volgens mij..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef spliffy het volgende:
[..]
Pastamet saus: ik gok op 15 minuutjes
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef JediMindTricks het volgende:teh tiz eoh fo rotinom n'm tiu reek nee gon ej mok ,kabsalG
Dat wel, maar QB heb ik nog niet geraakt...quote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt al wel geschoten dan?
Kut.. Daar schiet je dan ook inderdaad niets mee opquote:Op woensdag 13 december 2006 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat wel, maar QB heb ik nog niet geraakt...![]()
Nee...quote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Kut.. Daar schiet je dan ook inderdaad niets mee op
Hoe ging dat ene zinnetje ook alweer ? 'resultaten uit het verleden bieden geen garantie op succes' ofzo ?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...Ze zeggen altijd "niet geschoten is altijd mis", maar wel schieten bied dus ook geen garantie...
![]()
Was lekker hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 01:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
Men.. die saus is er allang al volgens mij..
wellusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zaten jullie allemaal zo op me te wachte, ben ik terug, geen reactie
Ja mn pasta hèquote:Op woensdag 13 december 2006 01:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
vtel vtel..
niet zo snel, ik schrijf mee![]()
De pasta was heerlijk, vet veel gegetenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, als de pasta niet goed is...wat moet je dan ?...![]()
En nu neucken toch ?!quote:Op woensdag 13 december 2006 02:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
De pasta was heerlijk, vet veel gegeten
Ik weet niet eens hoe lelijk je bentquote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En nu neucken toch ?!Anders ga ik nu slapen !
![]()
http://fotoboek.fok.nl/BeeDeequote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lelijk je bent
Dat wil je ook niet weten....quote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe lelijk je bent
Ze doet het ook nogquote:Op woensdag 13 december 2006 02:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BeeDee
damn newbies
Ja, daar wordt je niet wijzer van...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:08 schreef glasbak het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/BeeDee
damn newbies
Dat had ik een half uur geleden al gedaanquote:Op woensdag 13 december 2006 02:10 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ze doet het ook nog![]()
Laatste Voyeur Queen_Bee
ja, klootviool.. doe dr dan wat an, dan had je nu liggen neukenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je niet wijzer van...![]()
![]()
surequote:Op woensdag 13 december 2006 02:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat had ik een half uur geleden al gedaan
Ja, ik ben bekend met FoBos.quote:
Als ie net zo vaag als je jouwe wordt, schiet ze d'r ook niets mee op !quote:Op woensdag 13 december 2006 02:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
ja, klootviool.. doe dr dan wat an, dan had je nu liggen neuken
Staat ook nergens dat je hem na moet doenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ie net zo vaag als je jouwe wordt, schiet ze d'r ook niets mee op !Ouwe !!!!
![]()
druiloor ?....ik zoek wel ff wat op....quote:Op woensdag 13 december 2006 02:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik ben bekend met FoBos.
En die andere druiloor, plaats een foto
Dat is liefkozend bedoelt natuurlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 02:18 schreef BeeDee het volgende:
[..]
druiloor ?....ik zoek wel ff wat op....![]()
Ik ben lief !quote:Op woensdag 13 december 2006 02:20 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat is liefkozend bedoelt natuurlijk![]()
ikquote:Op woensdag 13 december 2006 02:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als ie net zo vaag als je jouwe wordt, schiet ze d'r ook niets mee op !Ouwe !!!!
![]()
Zit jij in Thailand ofzow ?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:41 schreef glasbak het volgende:
ik ben al een tijdje wakker.. ik ga echt m'n bed niet in nu...
tis gvd 9 uur s'ochtends man (en vrouw)
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je hebt toch niet in m'n fobo gekeken hè ?!!![]()
Hoe noem je datquote:Op woensdag 13 december 2006 02:44 schreef Queen_Bee het volgende:
Ah, eindelijk een foto
En glasbak jij hebt je reacitie
Ik ben te lief vadnaag
Ja, ik heb geen zin om mn typfouten eruit te halen, sue mequote:
Leukquote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja...een heel lief meisje van 3 inmiddels...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om mn typfouten eruit te halen, sue me
Krijtg je lekket nier en gier noh wat tupfutem voot joyquote:
Je neemt me in de zeik hequote:Op woensdag 13 december 2006 02:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Krijtg je lekket nier en gier noh wat tupfutem voot joy
Ik zwaaide toch lief....ter compensatie ?...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:47 schreef glasbak het volgende:
oh.. en ik ben geen wijf en al helemaal geen zeikwijf
Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..quote:Op woensdag 13 december 2006 02:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar...maar...maar, je kijkt er zo zuur bij !![]()
Dat zou wel goed voor m'n ego zijn....quote:Op woensdag 13 december 2006 02:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..![]()
Wat ben jij een sukkelquote:Op woensdag 13 december 2006 02:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..![]()
Mja.. ze wilde zelf samen met jou naar de keuken voor die pasta.. dat zegt toch al genoeg ?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zou wel goed voor m'n ego zijn....![]()
Je ziet 't maar weer...ik ben er te lang uit...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:56 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja.. ze wilde zelf samen met jou naar de keuken voor die pasta.. dat zegt toch al genoeg ?
oh.. dus je bekent het ook nog ?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad, ik ken je dan wel neit eens, en heb maar een paar posts met je gewisseld op Fok; Maar men, wat wil ik jou graag. Ik wil jou met heel mn hart. Ik zie mijn ongeboren kinderen in jouw ogen. Vandaar mn sarcastische post. Jij hebt een kind van een ander, dat hoort ONS kind te zijn!
Ben d'r ff stil van...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad, ik ken je dan wel neit eens, en heb maar een paar posts met je gewisseld op Fok; Maar men, wat wil ik jou graag. Ik wil jou met heel mn hart. Ik zie mijn ongeboren kinderen in jouw ogen. Vandaar mn sarcastische post. Jij hebt een kind van een ander, dat hoort ONS kind te zijn!
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben d'r ff stil van...
* BeeDee checkt nog eens of vriendin diep slaapt![]()
Jij bent gewoon het verlengstuk in haar leven..quote:Op woensdag 13 december 2006 03:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben trouwens onverwachtte overeenkomsten in ons nick...'t is gewoon eng.![]()
![]()
Of niet danquote:Op woensdag 13 december 2006 03:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben trouwens onverwachtte overeenkomsten in ons nick...'t is gewoon eng.![]()
![]()
Alles wijst erop...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of niet danMeant to be natuurlijk.
Je moet talkshowhost worden...gaat je goed af..quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het verlengstuk in haar leven..lol
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet talkshowhost worden...gaat je goed af..![]()
![]()
Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensen
Ja, daar noem je d'r ook gelijk één zeg !quote:Op woensdag 13 december 2006 03:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensen
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..quote:
Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, daar noem je d'r ook gelijk één zeg !![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..
Jensen roelt veel meer dan ik
Ik dacht meer de Oprah kant op....quote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..
Jensen roelt veel meer dan ik
Ik ben niet zo dik.. en al helemaal niet zwartquote:Op woensdag 13 december 2006 03:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik dacht meer de Oprah kant op....![]()
Je avatar leidt me nog steeds heel erg af....ik ben niet toerekeningsvatbaar...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik.. en al helemaal niet zwart
Let dan ook eens een keer op!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je avatar leidt me nog steeds heel erg af....ik ben niet toerekeningsvatbaar...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben geen wijf, ik ben een lief meisje
Van mij krijg je vooralsnog het voordeel van de twijfel...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben geen wijf, ik ben een lief meisje
Tis ook nooit goed hequote:Op woensdag 13 december 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zie je....nou zie ik weer een lekkere bips...Kap daar eens mee !
Of...of toch niet ! :
![]()
![]()
Ga jij nou maar naar je vrouwtjequote:Op woensdag 13 december 2006 03:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Van mij krijg je vooralsnog het voordeel van de twijfel...![]()
![]()
![]()
Ah boo you whorequote:Op woensdag 13 december 2006 03:28 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nah.. heb ik net m'n avatar weer gewijzigd, gaat ie naar bed
spelbreker
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jongens die een FoBo gaan aanmaken
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je vrouwtje![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]Jongens die geen FoBo nodig hebben
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
; Jongens die mij niet willen laten zien hoe ze eruit zien
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Lieve meisjes die zichzelf betasten bij het zien van mijn foto
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:33 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Lieve meisjes die zichzelf betasten bij het zien van mijn foto
![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:34 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jongens die mij hun foto laten zien zodat ze denken dat ik mezelf betast bij het zien van de foto
![]()
Dit zegt voldoendequote:Relatie Met mijzelf.
Seksualiteit Hetero
neuken dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zit hier gewoon lief te zijn
Lieve meisjes doen dat niet zo.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:36 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
neuken dan?![]()
je moet toch gezonder leven dus...
en als men het lief vraagtquote:Op woensdag 13 december 2006 03:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Lieve meisjes doen dat niet zo.
Dus?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:37 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Het komt uit je fotoboek.
Relatie: Met mijzelf.![]()
![]()
![]()
Dat is mijn punt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 03:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jij maakt echt geen kans bij mij hoor
Remlof heeft me hier naar toe gestuurd hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 03:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssstttt !!!!!!!!!! Remlof slaapt...![]()
Ik hoef er nou niet meer mee aan te komen schat ik...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:41 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik niet, jij wel?
En JMT blijf es uit mn FoBo![]()
Ja maar ik kan niet terug reageren en dan is het irritantquote:Op woensdag 13 december 2006 03:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd hoor![]()
Oh...dan is dit zeker geen lapo !quote:Op woensdag 13 december 2006 03:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Remlof heeft me hier naar toe gestuurd hoor![]()
Had je maar je vriendin boven Fok moeten verkiezenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik hoef er nou niet meer mee aan te komen schat ik...![]()
oh mijn neukende God, die n00bRetardsquote:Op woensdag 13 december 2006 03:42 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik heb al gereageerd hoor![]()
Ahhh gut..quote:Op woensdag 13 december 2006 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet terug reageren en dan is het irritant
Houwe zo!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ssssssssssssssssstttt !!!!!!!!!! Remlof slaapt...![]()
Dat was voor twaalven...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Had je maar je vriendin boven Fok moeten verkiezen
Daar is ok geen foto van jequote:Op woensdag 13 december 2006 03:44 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ahhh gut...
Je mag me altijd PM-en hoor.
moet je maar gezond eten, en geen lange ... nja laat maarquote:
Lange?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:46 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
moet je maar gezond eten, en geen lange ... nja laat maar
Das heul jouw hoofd nietquote:Op woensdag 13 december 2006 03:48 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn hoofd![]()
Alsjeblieft... GA TOCHquote:Op woensdag 13 december 2006 03:48 schreef glasbak het volgende:
zeg.. ik zit er over na te denken om er eens vandoor te gaan..
zal ik wel of zal ik niet ?
Eigenlijk niet....maar het is wel fok!king laat...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:48 schreef glasbak het volgende:
zeg.. ik zit er over na te denken om er eens vandoor te gaan..
zal ik wel of zal ik niet ?
Deeltjequote:Op woensdag 13 december 2006 03:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Dalijk zit mn topic vol, then what?
maak jij een nieuwe aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 03:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Dalijk zit mn topic vol, then what?
quote:
Ik vind van wel...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:51 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
maak jij een nieuwe aan.
[..]
mag niet
Die sla-haaapt !!!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Deel 2 vind ik wel een goed idee, Remlof wat midner denk
schijt an hebbe.. die ligt toch te pittequote:Op woensdag 13 december 2006 03:52 schreef Queen_Bee het volgende:
Deel 2 vind ik wel een goed idee, Remlof wat midner denk
Tegen de tijd dat Remlof wakker is, zitten we al op deeltje 4quote:Op woensdag 13 december 2006 03:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar, die wrdt wel wakkeher
Of een andere Mod
NEE NEE NEE.. GEEN MAIKUUUUUL HIER PLS...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:54 schreef MaddoxX het volgende:
Hendig sjiek posten
Joa mer heer is mien beste vriendz0r :dquote:Op woensdag 13 december 2006 03:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
NEE NEE NEE.. GEEN MAIKUUUUUL HIER PLS...
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja maar, die wrdt wel wakkeher
Of een andere Mod
Ma'am YES Ma'am !quote:Op woensdag 13 december 2006 03:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hou es op JMT
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:56 schreef glasbak het volgende:
we hebben een
q
![]()
u
![]()
e
![]()
e
![]()
n
![]()
_
![]()
b
![]()
e
![]()
b
![]()
Of zo
Queenbeb?quote:Op woensdag 13 december 2006 03:56 schreef glasbak het volgende:
we hebben een
q
![]()
u
![]()
e
![]()
e
![]()
n
![]()
_
![]()
b
![]()
e
![]()
b
![]()
Of zo
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:58 schreef glasbak het volgende:
[..]
IK verbeter mijn fouten tenminste nog
1..... Ik maak geen nieuwe trouwens !quote:Op woensdag 13 december 2006 03:59 schreef glasbak het volgende:
hoeveel nog ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |