Neen. Schlotje.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, dit topic mag toch wel?Ik meen het
Waarom nu?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen ga ik beginnen met semi gezond te leven
Vandaar dat ik nu wil schransen![]()
Iemand goede ideeen?![]()
Ik wil lekker vet voedsel![]()
Alvast bedankt![]()
waarom open je het niet in Lifestyle dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mên, dit topic mag toch wel?Ik meen het
Ik ken alleen TRU, Klaagbaak, GC en ONZquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
waarom open je het niet in Lifestyle dan?
Veeel palingen roken. En vooral je ramen en deuren goed open hebben staan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Morgen ga ik beginnen met semi gezond te leven
Vandaar dat ik nu wil schransen![]()
Iemand goede ideeen?![]()
Ik wil lekker vet voedsel![]()
Alvast bedankt![]()
dat ookquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef cerror het volgende:
Bier. Altijd bier. Immer bier. Overal bier.
Hou toch opquote:Op woensdag 13 december 2006 00:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Veeel palingen roken. En vooral je ramen en deuren goed open hebben staan.
Ik vraag jullie niet over gezond etenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:53 schreef opgebaarde het volgende:
Drink 80 liter water per dag, erg gezond
Ik zal hier maar geen eerlijk antwoord op gevenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik vraag jullie niet over gezond eten![]()
Ik wil suggestief voor vet slecht maar lekker eten
Ik houd daar niet meer vanquote:Op woensdag 13 december 2006 00:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Heb je geen eigen frituurpan?
Tofuballetjes!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Vegetarier!
Het suggestief is sperma. Heel veel sperma. Liters sperma.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wil suggestief voor vet slecht maar lekker eten
Jaja, ik bedoelde suggestiesquote:Op woensdag 13 december 2006 00:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Het suggestief is sperma. Heel veel sperma. Liters sperma.
![]()
Vegetarier.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Checken of er nog een pizzaria/shoarma tent open is
Je hebt toch vegetarische pizza's en vegetarisch eten bij een shoarmatent?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:59 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Vegetarier.
En pizza heb ik wel in de vriezer
Ja, ik zeg dusl pizza heb ik welquote:Op woensdag 13 december 2006 01:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je hebt toch vegetarische pizza's en vegetarisch eten bij een shoarmatent?
Eet anders een vetbolletje (die ze nu altijd ophangen voor de vogels, makkelijk stelen dus).
Deden ze tijdens WWII anders welquote:Op woensdag 13 december 2006 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik zeg dusl pizza heb ik wel
Ja, ik ga vetbollen eten
Das bijna een eeuw geleden manquote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deden ze tijdens WWII anders wel![]()
Soort van Bier & Frituur.....quote:Op woensdag 13 december 2006 01:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar da wel met vet lekker voedsel suggesties En snel, anders wordt het te laat
Ja maarquote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef remlof het volgende:
[..]
gedraag je nu maar en blijf effe van die 'nieuw topic' knop af...
Ja, dat wordt mijn levenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:07 schreef glasbak het volgende:
uuuhm... weet niets vet.. heb dat al maanden niet meer gehad.
Ik kom om in de rijst hier
Ja, maar die mensen leven nu dus nog steeds.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Das bijna een eeuw geleden man
Tulpebollen gvd !!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 01:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deden ze tijdens WWII anders wel![]()
Ik wil nu geen gezondquote:Op woensdag 13 december 2006 01:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ja, maar die mensen leven nu dus nog steeds.
Dus het is ook nog eens gezond!
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat? Verkeerde bolletje geslikt?![]()
Neuj.....ik had de goeie !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat? Verkeerde bolletje geslikt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |