Dat is niet ongezondquote:
Dat mag!quote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Mag ik hier de groeten doen
Echt wel. Veeeel koolhydratenquote:
Ja !...de groetenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
nee dat mag niet, scheer je wegquote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef JediMindTricks het volgende:
Ik wil graag de groeten doen aan mijn konijn.quote:
Junkfood wannabeequote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt wel. Veeeel koolhydratenMet veeel geraspte kaas
kap daar 's mee !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Echt wel. Veeeel koolhydratenMet veeel geraspte kaas
Ja jullie komen ook niet echt met goede suggesties hèquote:
Met Bertolli sausquote:Op woensdag 13 december 2006 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
kap daar 's mee !Ik begin honger te krijgen...
![]()
![]()
Dat zeg ik !quote:Op woensdag 13 december 2006 01:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
QB en BD met z'n 2en in 1 keuken.. dat wordt neu gezellig
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:22 schreef glasbak het volgende:
[..]
QB en BD met z'n 2en in 1 keuken.. dat wordt neu gezellig
Ja.. ergens anders zocht ze al een broekpaling.. Denk dat ze maar een BD als vervanging heeft genomen:Pquote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?
Kut, net geen foto's i m'n fobo..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:24 schreef spliffy het volgende:
[..]
Ze wilde iets "vets" en verdwijnt met BD?
óf het was een vluggertje, óf ze wonen toch niet in één huisquote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ja.. ergens anders zocht ze al een broekpaling.. Denk dat ze maar een BD als vervanging heeft genomen:P
of zal BD haar nemen ?
Ik heb geen id.. voor mij te ver weg om het te controlerenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:28 schreef spliffy het volgende:
[..]
óf het was een vluggertje, óf ze wonen toch niet in één huis![]()
Pastaquote:
Men.. die saus is er allang al volgens mij..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef spliffy het volgende:
[..]
Pastamet saus: ik gok op 15 minuutjes
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:34 schreef JediMindTricks het volgende:teh tiz eoh fo rotinom n'm tiu reek nee gon ej mok ,kabsalG
Dat wel, maar QB heb ik nog niet geraakt...quote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef glasbak het volgende:
[..]
Heb jij uberhaupt al wel geschoten dan?
Kut.. Daar schiet je dan ook inderdaad niets mee opquote:Op woensdag 13 december 2006 01:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat wel, maar QB heb ik nog niet geraakt...![]()
Nee...quote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef glasbak het volgende:
[..]
Kut.. Daar schiet je dan ook inderdaad niets mee op
Hoe ging dat ene zinnetje ook alweer ? 'resultaten uit het verleden bieden geen garantie op succes' ofzo ?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...Ze zeggen altijd "niet geschoten is altijd mis", maar wel schieten bied dus ook geen garantie...
![]()
Was lekker hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 01:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
Men.. die saus is er allang al volgens mij..
wellusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Zaten jullie allemaal zo op me te wachte, ben ik terug, geen reactie
Ja mn pasta hèquote:Op woensdag 13 december 2006 01:55 schreef glasbak het volgende:
[..]
vtel vtel..
niet zo snel, ik schrijf mee![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |