Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..quote:Op woensdag 13 december 2006 02:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar...maar...maar, je kijkt er zo zuur bij !![]()
Dat zou wel goed voor m'n ego zijn....quote:Op woensdag 13 december 2006 02:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..![]()
Wat ben jij een sukkelquote:Op woensdag 13 december 2006 02:54 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een hint.. dat ze het wel leuk vind, maar dat het jammer genoeg niet van haar is..![]()
Mja.. ze wilde zelf samen met jou naar de keuken voor die pasta.. dat zegt toch al genoeg ?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat zou wel goed voor m'n ego zijn....![]()
Je ziet 't maar weer...ik ben er te lang uit...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:56 schreef glasbak het volgende:
[..]
Mja.. ze wilde zelf samen met jou naar de keuken voor die pasta.. dat zegt toch al genoeg ?
oh.. dus je bekent het ook nog ?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad, ik ken je dan wel neit eens, en heb maar een paar posts met je gewisseld op Fok; Maar men, wat wil ik jou graag. Ik wil jou met heel mn hart. Ik zie mijn ongeboren kinderen in jouw ogen. Vandaar mn sarcastische post. Jij hebt een kind van een ander, dat hoort ONS kind te zijn!
Ben d'r ff stil van...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Inderdaad, ik ken je dan wel neit eens, en heb maar een paar posts met je gewisseld op Fok; Maar men, wat wil ik jou graag. Ik wil jou met heel mn hart. Ik zie mijn ongeboren kinderen in jouw ogen. Vandaar mn sarcastische post. Jij hebt een kind van een ander, dat hoort ONS kind te zijn!
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:59 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ben d'r ff stil van...
* BeeDee checkt nog eens of vriendin diep slaapt![]()
Jij bent gewoon het verlengstuk in haar leven..quote:Op woensdag 13 december 2006 03:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben trouwens onverwachtte overeenkomsten in ons nick...'t is gewoon eng.![]()
![]()
Of niet danquote:Op woensdag 13 december 2006 03:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
We hebben trouwens onverwachtte overeenkomsten in ons nick...'t is gewoon eng.![]()
![]()
Alles wijst erop...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Of niet danMeant to be natuurlijk.
Je moet talkshowhost worden...gaat je goed af..quote:Op woensdag 13 december 2006 03:04 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jij bent gewoon het verlengstuk in haar leven..lol
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet talkshowhost worden...gaat je goed af..![]()
![]()
Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensen
Ja, daar noem je d'r ook gelijk één zeg !quote:Op woensdag 13 december 2006 03:09 schreef glasbak het volgende:
[..]
Zeg.. wil je mij niet in een lijn trekken met R. Jensen
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..quote:
Jensenquote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, daar noem je d'r ook gelijk één zeg !![]()
Gelijk heb jequote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..
Jensen roelt veel meer dan ik
Ik dacht meer de Oprah kant op....quote:Op woensdag 13 december 2006 03:12 schreef glasbak het volgende:
[..]
Jensen is goed, maar dat wil niet zeggen dat ik me hem wil laten vergelijken..
Jensen roelt veel meer dan ik
Ik ben niet zo dik.. en al helemaal niet zwartquote:Op woensdag 13 december 2006 03:13 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik dacht meer de Oprah kant op....![]()
Je avatar leidt me nog steeds heel erg af....ik ben niet toerekeningsvatbaar...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:14 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik.. en al helemaal niet zwart
Let dan ook eens een keer op!quote:Op woensdag 13 december 2006 03:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je avatar leidt me nog steeds heel erg af....ik ben niet toerekeningsvatbaar...![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben geen wijf, ik ben een lief meisje
Van mij krijg je vooralsnog het voordeel van de twijfel...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Ik ben geen wijf, ik ben een lief meisje
Tis ook nooit goed hequote:Op woensdag 13 december 2006 03:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zie je....nou zie ik weer een lekkere bips...Kap daar eens mee !
Of...of toch niet ! :
![]()
![]()
Ga jij nou maar naar je vrouwtjequote:Op woensdag 13 december 2006 03:27 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Van mij krijg je vooralsnog het voordeel van de twijfel...![]()
![]()
![]()
Ah boo you whorequote:Op woensdag 13 december 2006 03:28 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nah.. heb ik net m'n avatar weer gewijzigd, gaat ie naar bed
spelbreker
quote:Op woensdag 13 december 2006 03:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]Jongens die een FoBo gaan aanmaken
Je hebt gelijk...quote:Op woensdag 13 december 2006 03:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar je vrouwtje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |