"Kom, we gaan naar de kroeg. Wat denkt dat parlement nou, dat ze macht hebben?"quote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef reconnect het volgende:
wat zeggen Verdonk en Balkenende daar tegen elkaar
hehequote:Op woensdag 13 december 2006 00:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
"Kom, we gaan naar de kroeg. Wat denkt dat parlement nou, dat ze macht hebben?"
Ik ook niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, ik wist niet dat Thieme zo'n dikke kont had
Ik vond 'r niet sterk overkomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Oh nee? Ik vond dat ze het uitstekend deed.Wat deed ze dan niet goed?
Vond ik ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:28 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Oh nee? Ik vond dat ze het uitstekend deed.![]()
ik vond het positief dat het niet over dieren gingquote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef Argento het volgende:
Grappig. Ben ik de enige die het betoog van Thieme tenenkrommend slecht vond. Leek wel een middelbare school opstel.
Het hangt af van je verwachtingspatroon....quote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef Argento het volgende:
Grappig. Ben ik de enige die het betoog van Thieme tenenkrommend slecht vond. Leek wel een middelbare school opstel.
Het ging over zielige mensen en dat het niet eerlijk is dat een minister niet naar de pijpen van de Kamer danst.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:29 schreef Joesse het volgende:
[..]
ik vond het positief dat het niet over dieren ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |