begrijpelijk!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:25 schreef Aoristus het volgende:
Marianne Thieme met plankenkoorts
Gelukkig komt er straks een retestabiele nieuwe regering.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat nou als alle VVD-ministers ermee kappen? Neemt CDA dan alles over tot er een nieuw kabinet is? Nederland is politiek gezien wel een extreem zooitje hoor de laatste tijd.
Ja de formatie gaat lekkerquote:Op woensdag 13 december 2006 00:25 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Mwah. Zo spannend is het allemaal niet hoor. Het had ook keurig bij de formatie geregeld kunnen worden. Opgeblazen is de term die mij te binnen schiet. Beetje pompeuze bedoening.
daarna ook nog wel eigenlijkquote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Thieme zegt iets verstandigs. Dat valt niet tegen. Althans tot de term 'barmhartigheid' en zo.
jah hequote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, ik wist niet dat Thieme zo'n dikke kont had
natuurlijk bemest hèquote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus, ik wist niet dat Thieme zo'n dikke kont had
Oh nee? Ik vond dat ze het uitstekend deed.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:27 schreef Lyrebird het volgende:
Thieme is pretty! Maar geen politica.
Dat wordt dan de 4e regering op rij die waarschijnlijk gaat vallen dan. Lekker bezig Nederlandquote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gelukkig komt er straks een retestabiele nieuwe regering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |