Dan mag je hopen dat ze ook echt bellen als het ding er ligt...Leuk hoor, dat soort regelingen, maar ik denk niet dat het ze heel veel kan schelen of je nou een dagje later gebeld wordt. Dus dan zou ik alsnog zelf gaan bellen. Ik zou op dat moment echt niets beters te doen hebben, kwestie van prioriteiten!quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Hier word je gebeld als je rijbewijs er ligt, vind ik toch wel redelijker. Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je na 5 dagen elke dag gaat vragen of je rijbewijs er ligt. Ik heb wel wat beters te doen
Staat ook op je IDkaartquote:Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef matthendriks het volgende:
En vergeet je Sofinummert (Burger Servicenummer) niet!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef Alcarin het volgende:
Theorie gehaald!![]()
0 fouten![]()
(ben er zelfs niet ingestonken bij de vraag 'hoe hard mag je hier' (autoweg buiten de bebouwde kom), waarbij een auto met aanhangwagen op de foto stond. Ik hoorde iedereen toch echt op 3 knopjes drukken)
gaat het om de volgorde?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
"Bij het voorsorteren moet u drie handelingen uitvoeren, te weten: voorsorteren, kijken en richting aangeven. Is dat juist?"
Eens of oneens?
Ja, dat is dus helemaal niet duidelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:30 schreef simmu het volgende:
[..]
gaat het om de volgorde?
dan ben ik het er niet mee eens.
Tis maar net hoe je het opvat. Je moet sowieso eerst altijd kijken in je spiegels e.d. voordat je voorsorteert. Kijken is sowieso heel belangrijk, bij wat dan ook...quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
"Bij het voorsorteren moet u drie handelingen uitvoeren, te weten: voorsorteren, kijken en richting aangeven. Is dat juist?"
Eens of oneens?
Uiteraard, maar ik vind gewoon dat ze die vragen ondubbelzinnig moeten stellen. Dit is gewoon net hoe je het interpreteert.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:
[..]
Tis maar net hoe je het opvat. Je moet sowieso eerst altijd kijken in je spiegels e.d. voordat je voorsorteert. Kijken is sowieso heel belangrijk, bij wat dan ook...
Feliquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaagd!
Het was mijn vierde poging al, dus het werd eens tijd ook!
Ik ben zo blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |