abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44543264
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef Slee-3r het volgende:

[..]

Hier word je gebeld als je rijbewijs er ligt, vind ik toch wel redelijker. Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je na 5 dagen elke dag gaat vragen of je rijbewijs er ligt. Ik heb wel wat beters te doen
Dan mag je hopen dat ze ook echt bellen als het ding er ligt...Leuk hoor, dat soort regelingen, maar ik denk niet dat het ze heel veel kan schelen of je nou een dagje later gebeld wordt. Dus dan zou ik alsnog zelf gaan bellen. Ik zou op dat moment echt niets beters te doen hebben, kwestie van prioriteiten!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44543535
je kunt er wel vanuit gaan dat hij er na 5 dagen is en na 4 dagen issie er soms ook al wel ( zoals bij mij) Dus als je op dag 4 telefoontje pleegt en hij is er nog niet kun je hem volgende dag waarschijnlijk wel ophalen, dus zoveel moeite is 1 telefoontje toch niet lijkt me?
pi_44543691
Ik heb trouwens morgen mijn theorie-examen...
En kom er net achter dat ik geen pasfoto's meer heb.
Dat wordt dus rennen om er alsnog een te laten maken...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 18 december 2006 @ 17:38:10 #104
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_44543834
En vergeet je Sofinummert (Burger Servicenummer) niet!
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_44543905
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:38 schreef matthendriks het volgende:
En vergeet je Sofinummert (Burger Servicenummer) niet!
Staat ook op je IDkaart
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_44544598
aangemeld voor rijlessen ze bellen binnen 4 dagen weer

mooi rijweer ook
pi_44544751
Pfff die cd van Vekabest is echt vreselijk...de vragen!

iemand zegt ''ik rijd altijd te hard, omdat ik weinig tijd heb.'' Wat vindt u van dit argument?
a. Hier zit wel wat in
b. Dit is geen goed argument

Well, duh...

Op welk punt moet uw inhaalmanoeuvre volledig zijn afgerond?
a. op een enkelbaansweg ruim voor het begin van een onoverzichtelijke bocht
b. op een enkelbaansweg, ruim voor een, aan de linkerkant gelegen, parkeerstrook met geparkeerde voertuigen

Ehm...allebei?
(antwoord is volgens hun trouwens b, in beide gevallen )

Ik hou het verder maar bij ANWB en Vespa.. dat slaat tenminste nog ergens op.
  maandag 18 december 2006 @ 22:44:01 #108
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_44555252
Dat soort vragen krijg je bij je theorie dus ook echt niet Ik heb de vragen van verjo ge-oefend en dat kwam wel overeen met het theorie-examen.
To infinity…and beyond!
pi_44565091
Nou, vandaag 2 uurtjes les gehad, ging erg goed. Morgen heb ik een half uurtje les voor het examen in plaats van een uur, zodat ik nog een beetje scherp blijf. Ik ga weer vol goede moed op voor mijn derde examen. Mijn zenuwen heb ik gelukkig dit keer goed onder controle. .
pi_44565223
23 jan TTT, en daarom mag ik nog ff doorlessen in de kerstvakantie waarin hij bijna niet rijdt.
pi_44572287
Morgen eindelijk dat pasje ophalen
Heb allemaal dingen opgespaard die ik normaal met de fiets moest doen, maar dus nu ff met de auto
pi_44572761
Vandaag de koopovereenkomst van m'n nieuwe auto getekend

Kortweg een maand terug rijbewijs gehaald en nu dan de auto. Heb nog wel een brommer maar die gaat niet geheel standaard maar met het nieuwe rijbewijs zit de brommer er ook bij. Dus op een (lege) weg hier in de buurt waar geen huizen ed naast liggen en je er 60 mag ga je daar met je brommer dus al meteen 20 km/h te hard. Ik zou het zonde vinden om daar punten voor te krijgen (of verdwijnen, net hoe je het bekijkt).
pi_44573165
Theorie gehaald!
0 fouten
(ben er zelfs niet ingestonken bij de vraag 'hoe hard mag je hier' (autoweg buiten de bebouwde kom), waarbij een auto met aanhangwagen op de foto stond. Ik hoorde iedereen toch echt op 3 knopjes drukken )
pi_44573385
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:58 schreef Alcarin het volgende:
Theorie gehaald!
0 fouten
(ben er zelfs niet ingestonken bij de vraag 'hoe hard mag je hier' (autoweg buiten de bebouwde kom), waarbij een auto met aanhangwagen op de foto stond. Ik hoorde iedereen toch echt op 3 knopjes drukken )
Gefeliciteerd

Nu nog ffies dat andere examentje
pi_44573552
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaagd!
Het was mijn vierde poging al, dus het werd eens tijd ook!

Ik ben zo blij!
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_44574253
"Bij het voorsorteren moet u drie handelingen uitvoeren, te weten: voorsorteren, kijken en richting aangeven. Is dat juist?"

Eens of oneens?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_44574265
Pff, nou, ik heb m'n rijbewijs..
En nu staat er bij de gemeente 'Rijnwoude' en bij woonplaats 'Hazerswoude Rijndijk'
Gatver, ben er nu toch opeens wat minder blij met m'n rijbewijs..
Stel me vast heeel erg aan, maar ik moet me nog even over de slechte associaties van m'n oude woonplaats heen zetten. Gelukkig wonen m'n katten er nog..
I will take the sun in my mouth
pi_44574278
Congrats aan alle mensen die geslaagd zijn trouwens.
- Beverly Sills
pi_44574280
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
"Bij het voorsorteren moet u drie handelingen uitvoeren, te weten: voorsorteren, kijken en richting aangeven. Is dat juist?"

Eens of oneens?
gaat het om de volgorde?
dan ben ik het er niet mee eens.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_44574342
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:30 schreef simmu het volgende:

[..]

gaat het om de volgorde?
dan ben ik het er niet mee eens.
Ja, dat is dus helemaal niet duidelijk.

Letterlijk staat er dat er drie handelingen zijn die je uit moet voeren, en dat is correct. Echter, de volgorde is verkeerd, maar dat wordt helemaal niet gevraagd. Dit soort vragen slaan echt nergens op.
- Beverly Sills
pi_44574346
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:

Eens of oneens?
Tis maar net hoe je het opvat. Je moet sowieso eerst altijd kijken in je spiegels e.d. voordat je voorsorteert. Kijken is sowieso heel belangrijk, bij wat dan ook...
pi_44574390
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:32 schreef Rick_Dokkum het volgende:

[..]

Tis maar net hoe je het opvat. Je moet sowieso eerst altijd kijken in je spiegels e.d. voordat je voorsorteert. Kijken is sowieso heel belangrijk, bij wat dan ook...
Uiteraard, maar ik vind gewoon dat ze die vragen ondubbelzinnig moeten stellen. Dit is gewoon net hoe je het interpreteert.
- Beverly Sills
pi_44574444
Het lijkt mij een volgorde vraag. Ik bedoel, je kijkt toch altijd eerst? En de 3 dingen staan ook niet op alfabetische volgorde ofzo. Hij zou dus fout moeten zijn. Maja, wat voor methode gebruik je? Klinkt behoorlijk vaag. Straks leren ze je allemaal verkeerde dingen.
pi_44574457
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef Sukilove het volgende:
Ik ben geslaaaaaaaaaaaaagd!
Het was mijn vierde poging al, dus het werd eens tijd ook!

Ik ben zo blij!
Feli

Die Suki?
pi_44574955
gefeliciteerd sukilove
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')