Iederen man hoort verstand van techniek te hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, kan ook, hoor. Ik heb er geen verstand van.
Cor Witsche is Pipo de Clown hè.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Cor? Ik spelde Richard uit, want het sloeg op hem, en niet op zijn broertje Rob.
[..]
Nou ja wat is 10 jaar, mijn vriendin is ruim 11 jaar jonger, dat voel je niet hoor.quote:Dat lijkt me wel ja.
[..]
In januari word ik 45, pre-middelbaar dus.quote:Ik heb het wel eens uitgerekend. Je bent 45, plusminus een, nietwaar?
Dat hoor je instinctief te wetenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:55 schreef Monidique het volgende:
Niet van alle techniek. En het is iets waar ik nog nooit over nagedacht heb.
Daarom stelde jij het vragend, nietwaarquote:
Vreemd nieuws. Ik las ook iets over de verschuivingen bij de VVD, Kamp zou op vreemdelingenzaken komen, Verdonk op cultuur en jeugdcriminaliteitquote:Geen debat over mislukte gesprekken met SP
ANP
DEN HAAG - Ondanks de wens van GroenLinks en D66 houdt de Tweede Kamer geen debat met informateur Rein Jan Hoekstra over de mislukte gesprekken tussen CDA, PvdA en SP over de vorming van een nieuw kabinet.
De meeste partijen gaven aan er geen behoefte aan te hebben Hoekstra nu te storen in zijn verkenning naar een stabiele meerderheidscoalitie.
Maandag maakte de informateur bekend de gesprekken met CDA, PvdA en SP te staken, omdat CDA-leider Jan Peter Balkenende en SP-voorman Jan Marijnissen er geen heil in zagen te proberen hun inhoudelijke verschillen te overbruggen.
GroenLinks wil juist opheldering waarom er al zo snel geconcludeerd is dat CDA en SP niet samen in een kabinet zouden kunnen. PvdA en SP verzetten zich niet tegen een debat.
Jah, omdat het instinct geen ultieme zekerheid biedt.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Daarom stelde jij het vragend, nietwaar?
Kwats, het rolletje doorspoelen doet ze ook.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Rolletjes ja. Toestel doet niks anders dan licht door een lens laten.
Een strop om je op te knopen met de donkere dagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist m'n kerstpakket gekregen. Een onbreekbare, goedsnijdende strop. Is dat niet leuk voor de kerstdagen?
neequote:
Neem Sigme ook maar mee hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cor Witsche is Pipo de Clown hè.
[..]
Nou ja wat is 10 jaar, mijn vriendin is ruim 11 jaar jonger, dat voel je niet hoor.. Als oudere dan.
[..]
In januari word ik 45, pre-middelbaar dus..
Okee weg nu, eerst de kleine zoeken.
Volgens mij kan dat ook helemaal niet daar GL dan een partij of de informateur ter verantwoording zou roepen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Aoristus het volgende:
Geen debat over mislukte gesprekken met SP
ANP
DEN HAAG - Ondanks de wens van GroenLinks en D66 houdt de Tweede Kamer geen debat met informateur Rein Jan Hoekstra over de mislukte gesprekken tussen CDA, PvdA en SP over de vorming van een nieuw kabinet.
Wehehequote:
Ik vind het eigenlijk, op een zieke, ironische wijze, wel grappig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Autodidact het volgende:
Wat een passie voor "het leven" als het om foetussen gaat he. Stel je voor, dat we de reïncarnatie van Jezus aborteren.
Dat zou een mooi spaghettimonster opleveren denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Autodidact het volgende:
Wat een passie voor "het leven" als het om foetussen gaat he. Stel je voor, dat we de reïncarnatie van Jezus aborteren.
Ja, dat zou gaaf zijn.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:03 schreef Napalm het volgende:
[..]
Een strop om je op te knopen met de donkere dagen?
wel van hoog springen; het breken is sneller dan het stikkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Anderhalve meter metalen koord met lus. Ideaal!
In dat geval is het een bezig kereltje: http://nu.nl/news/914498/(...)jgen_stem_in_VN.htmlquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef Monidique het volgende:
Of je zou de antichrist maar aborteren en dan blijft Jezus gewoon een werkloze uitkeringstrekker. Misschien is dat al het geval.
Joh, het is dun, sterk metaal, dat snijdt. Als je te hoog springt word je onthoofd (vandaar maar 1,5 m, denk ik). Voor het betere breekwerk moet je dikker soepel touw nemen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
wel van hoog springen; het breken is sneller dan het stikken
dat is ook snelquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, het is dun, sterk metaal, dat snijdt. Als je te hoog springt word je onthoofd (vandaar maar 1,5 m, denk ik). Voor het betere breekwerk moet je dikker soepel touw nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |