Ik dacht misschien het tellen van het geld voor het Dorp.quote:
Ole heb ff gegoogled: was in 62, het zou nog ruim 6 jaar duren voor dat mijn ouders mij fabriceerdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:54 schreef Ole het volgende:
Er staat nog een vraag open! Ga hem even 'halen
dit plaatje van suko:
[..]
Ik dacht misschien het tellen van het geld voor het Dorp.
Maar het is voor onze tijd suko![]()
Slimme meid, maar het is helemaal goedquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:13 schreef Elounda het volgende:
Het glas is halfvol!
Dank je voor deze uitleg Suko!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:56 schreef Suko het volgende:
Ik zal nog ff melden dat Open Het Dorp uit '62 inderdaad goed was. Die lucifersdoosjes waarop ik doelde was een oproep van Mies Bouwman, iedereen deed wat geld in dat doosje en bracht dit naar winkels of postkantoor die speciaal voor die actie 's avonds geopend waren. TV-geschiedenis.
De eerste grote liefdadigheidsactie op de Nederlandse TV. Samen met de initiatiefnemer dokter A. Klapwijk presenteerde ze Open het Dorp. Het doel was geld in te zamelen voor de bouw van een gehandicaptendorp in Arnhem. Gedurende een 23 uur durende televisieuitzending werd 16,4 miljoen gulden (7,5 miljoen euro) ingezameld, een bedrag dat later opliep tot ruim 50 miljoen (23 miljoen euro). Dit waren voor die tijd spectaculair hoge bedragen.
Leen Jongewaard als tovenaarsleerling?quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:19 schreef Suko het volgende:
Nog maar een ouwetje, kinder/jeugdserie, noem de titel van die serie en de hoofdrolspeler (echte naam):
[afbeelding]
Reken ik goed, de complete titel is Flip, de tovernaarsleerling.quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Leen Jongewaard als tovenaarsleerling?
Dat staat nergens hoor, dat het moet, komt gewoon zo uit, verder niet zeuren moidje...quote:
Ja, dat wel maar dat deden wij eerst ook nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Ole het volgende:
dat is wel zo leuk, maar moet niet hoor!
Ik kan veel tegen jou zeggenquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:41 schreef Suko het volgende:
[..]
[..]
Dat staat nergens hoor, dat het moet, komt gewoon zo uit, verder niet zeuren moidje...![]()
wijquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar dat deden wij eerst ook nietEn trouwens waar moet ik de oude foto's opzoeken
![]()
quote:
vind het leuker als diegene die het antwoord goed heeft, een nieuwe plaatstquote:
Familie van Falkenhagen ?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Rudi Falkenburg
hahahahaquote:Op woensdag 13 december 2006 23:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sj*t het is Rudi Falkenhagen![]()
![]()
Goodmorning Ole, volgens mij ook, maar wacht nog ffe op de officiële bevestiging van Haaibaaikequote:Op donderdag 14 december 2006 07:12 schreef Ole het volgende:
En dat bloemetjesgordijn was denk ik wel goed.
Het was mijn vraag hoor, maar heel af en toe stel ik een vraag waarvan ik eigenlijk het antwoord niet weetquote:Op donderdag 14 december 2006 07:17 schreef Elounda het volgende:
[..]
Goodmorning Ole, volgens mij ook, maar wacht nog ffe op de officiële bevestiging van Haaibaaike![]()
OMG: I am really a muts!quote:Op donderdag 14 december 2006 08:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Het was mijn vraag hoor, maar heel af en toe stel ik een vraag waarvan ik eigenlijk het antwoord niet weet![]()
![]()
Geef niks, Elounda was ook mijn foutjequote:Op donderdag 14 december 2006 06:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
hahahaha![]()
inderdaad! En ik nog zeggen dat het goed is....zat ik ffe te maffen zeker!
![]()
Ik had moeten zeggen: nee Haaibaaike: bijna goed![]()
Nee, Hintje: hij heeft een heel apart lachje....quote:Op donderdag 14 december 2006 09:23 schreef Ole het volgende:
Die van Miami vice misschien? (geen idee...)
Ik dacht Eddie Murphy. Maar die hit heette 'My Girl Wants To Party All The Time.'quote:Op donderdag 14 december 2006 08:49 schreef Elounda het volgende:
In de jaren 80 had een Amerikaanse acteur een bescheiden hitje met de single: my girl want's to party all night long...
Wie is deze acteur?
En dat is goed fanneke.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:04 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik dacht Eddie Murphy. Maar die hit heette 'My Girl Wants To Party All The Time.'
Bedoel je die misschien?
En ik heb die CD gewoon hier...quote:Op donderdag 14 december 2006 12:07 schreef Elounda het volgende:
[..]
En dat is goed fanneke.![]()
![]()
O ja party all the time! En dat werd mega veel keren herhaald: My girl want's to party all the time, party all the time, party all the tiiiimmmme... My girl want's to etc.
Ik stel geen vragen meer want ik gooi alles door elkaar.![]()
Dat komt door die "gezellige" kerstdrukte op kantoor......![]()
![]()
![]()
![]()
No Shit!!!!quote:
met nog meer liedjes erop.....quote:
(Off Topic: OMG......Kewl!!!)quote:
offtopic: heb ook nog oa een CD van Bruce Willisquote:
Stel er een mooie vraag over, we zitten tenslotte in een Kwis nietwaar?quote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef Patch het volgende:
[..]
offtopic: heb ook nog oa een CD van Bruce Willis
Volgens mij gewoon Bruce Willis, en had hij een hit met "under the boardwalk"quote:Op donderdag 14 december 2006 13:22 schreef Patch het volgende:
Wat was/is Bruce Willis's artiestennaam als zanger?
hit is correctquote:Op donderdag 14 december 2006 13:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon Bruce Willis, en had hij een hit met "under the boardwalk"![]()
Heb mijn hulplijn ffe gebeld, die zegt Bruno ...quote:
Bruno = correctquote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Elounda het volgende:
[..]
Heb mijn hulplijn ffe gebeld, die zegt Bruno ...
(= mijn broer, die heeft ook een collectie typische LP's)
Gelukkig, anders slaap ik vannacht niet en inderdaad, het komt weer terug, dat "Hey Bruno!"quote:Op donderdag 14 december 2006 13:35 schreef Patch het volgende:
[..]
Bruno = correct
dat hoor je ook aan het begin van 'under the boardwalk': "Hey Bruno!"
Ik mocht daar niet naar kijken van mijn oudersquote:Op donderdag 14 december 2006 17:27 schreef tong80 het volgende:
Wie presenteerde in de jaren 70 het sexuele-voorlichtingsprogramma 'Open en bloot' ?
Ik had toen al een eigen tv op m'n kamer.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:32 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik mocht daar niet naar kijken van mijn ouders![]()
: maar volgens mij was het Joop van Tijn.
Ja dat was voor mij toen nog niet weggelegd. Nog ff te jong.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had toen al een eigen tv op m'n kamer.
Nonstop Nonsensquote:Op donderdag 14 december 2006 17:50 schreef tong80 het volgende:
Hoe heette het satiriese Duitse programma waar veel bloot in te zien was, met Ingrid Steeger als blonde vamp ?
Dat mag welquote:Op vrijdag 15 december 2006 04:27 schreef Ole het volgende:
Mocht geen plaatjes posten van Haaibaaike
Haaibaaike is echt geen haaibaai hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 04:27 schreef Ole het volgende:
Mocht geen plaatjes posten van Haaibaaike
Nu welquote:
sorry.. was fout van ma.Zal weer aardig zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Haaibaaike is echt geen haaibaai hoor![]()
![]()
OK.quote:
Het Lagerhuisquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef tong80 het volgende:
Door welk programma werd Henk Bres een BNer ?
Ik zit te wachtenquote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:32 schreef fanneke het volgende:
Zaai
Aktuelle Sportstudioquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:19 schreef tong80 het volgende:
In welk programma mogen studiogasten door een paar gaten schieten ?
Gijp?quote:
Dan heb je me lekker op het verkeerde padje gebracht ,want je had het namelijk over een Van der.....quote:
-schaamt zich diepquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef fanneke het volgende:
Carrol O'Connor
Net niet goed...quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Ole het volgende:
Ok.. Iets van meathead of zo?
Ellen ten Dammequote:Op woensdag 20 december 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde het retenjong in de Bruine dinges de meest mislukte serie van Jiskefet ?)
Dat is discutabel, ik meen dat Tineke de Nooij als eerste een soort van middagmagazine introduceerde: "In 1974 begint Tineke op de televisie. Na wat regisseer- en presenteerwerk, komt zij in 1982 als presentatrice in beeld met haar programma 'Tineke'. Dit wordt een groot succes. Hierin lanceert zij ook de carrières van andere collega's. Zo maakt Peter Jan Rens furore als Meneer Kaktus en Gordon mag er zijn eerste nummer ter gehore brengen. Met eerstgenoemde boort zij een nieuwe doelgroep aan; de jeugd. Tineke is de eerste die een magazine-achtige talkshow op de middag brengt. Dit is niet de enige primeur die zij kent met haar televisiewerk. In 1987 maakt zij ontbijt-tv voor de zaterdagochtend." Bronquote:Op donderdag 21 december 2006 09:43 schreef Ole het volgende:
Hoe heette het eerste middagprogramma op tv en wie presenteerde het.
-dus niet kinderprogramma, maar meer magazine, op de late middag
Ik denk dat je gelijk hebt suko !quote:Op donderdag 21 december 2006 10:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is discutabel, ik meen dat Tineke de Nooij als eerste een soort van middagmagazine introduceerde: "In 1974 begint Tineke op de televisie. Na wat regisseer- en presenteerwerk, komt zij in 1982 als presentatrice in beeld met haar programma 'Tineke'. Dit wordt een groot succes. Hierin lanceert zij ook de carrières van andere collega's. Zo maakt Peter Jan Rens furore als Meneer Kaktus en Gordon mag er zijn eerste nummer ter gehore brengen. Met eerstgenoemde boort zij een nieuwe doelgroep aan; de jeugd. Tineke is de eerste die een magazine-achtige talkshow op de middag brengt. Dit is niet de enige primeur die zij kent met haar televisiewerk. In 1987 maakt zij ontbijt-tv voor de zaterdagochtend." Bron
Dan moet jij weten waar Max voor staat.quote:
Jij hebt weer gelijk hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Dan moet jij weten waar Max voor staat.Maar neuh, ik weet wel dat Tineke als eerste een middagmagazine op tv lanceerde en via google kwam ik op Max uit.
Zo is dat meidje.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt weer gelijk hoorDaar zorg jij wel voor
![]()
Ja, meidje dat was Simone Wiegelquote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Zo is dat meidje.Nu we het toch over AVRO's Service Salon hebben, we vergeten er nog eentje bij de presentators, naast Catherine Keijl, Amanda Spoel en Tineke de Groot, wie?
Maar er was wel een man! (sorry, heb gespiektquote:
Meidje, je wordt al leuker...even oud? Ik ben veel ouder, tel kwijt, ergo dus wijzer!quote:Op donderdag 21 december 2006 20:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, meidje dat was Simone WiegelHad jij niet gedacht hé
dat ik het nog weet.
Wij zijn van de zelfde leeftijd![]()
Vertel!quote:Op donderdag 21 december 2006 21:09 schreef Ole het volgende:
De tuinman is goed!
ik weet inmiddels welke man, maar had gespiekt!
Moeten we niet eerst Haaibaaike een kans geven?quote:
edwin ruttenquote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Zo is dat meidje.Nu we het toch over AVRO's Service Salon hebben, we vergeten er nog eentje bij de presentators, naast Catherine Keijl, Amanda Spoel en Tineke de Groot, wie?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:04 schreef Ole het volgende:
OT maar weer!
Hoe noemde Edwin Rutten zijn muzikanten bij Ome Willem?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:24 schreef tong80 het volgende:
Kut type dan nioet van die lange zinnen Tong
Haaibaai bemoei me niet met mijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:26 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
Zie je wel dat jij ook wel eens een fout maakt
![]()
Ja zijn voornaam is typisch Kerstquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:33 schreef Ole het volgende:
Maar OT:
Je bedoelt die clowns bij Ome WilleM?
Die August?
Harry Bannink ?quote:
Dat heeft ze nu dan wel: Adelheid over haar relatie:“Ik heb nu vier jaar een relatie met regisseur en toneelspeler Titus Muizelaar. Sinds kort zitten we in de situatie dat hij in Antwerpen woont en werkt en eigenlijk vinden we dat allebei uitdagend, nieuw, anders. Ik vind het verlangen zo lekker, laat lieve berichtjes achter op zijn antwoordapparaat en stuur kaarten.” bronquote:
Correct.quote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef Ole het volgende:
Titus Tiel Groenewegen ?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:46 schreef Ole het volgende:
Jan Rot?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:47 schreef Ole het volgende:
Die uitvinder, Willie Wortel?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:50 schreef Ole het volgende:
kwek?
voor zover ik weet is die er niet....quote:Op woensdag 27 december 2006 20:52 schreef Ole het volgende:
Opa Duck
Howard the Duck is niet van Disney en is nooit nederlands nagesynchroniseerdquote:Op woensdag 27 december 2006 20:55 schreef Ole het volgende:
Houward Duck?
quote:Op woensdag 27 december 2006 20:59 schreef Ole het volgende:
Mijn ducks zijn een beetje op Patch, op katrien na dan
quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:36 schreef Ole het volgende:
Was er niet ook een piloot?
quote:Op woensdag 27 december 2006 21:57 schreef Ole het volgende:
Turbo Mc Kwek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |