Dan heb je me lekker op het verkeerde padje gebracht ,want je had het namelijk over een Van der.....quote:
-schaamt zich diepquote:Op woensdag 20 december 2006 21:44 schreef fanneke het volgende:
Carrol O'Connor
Net niet goed...quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Ole het volgende:
Ok.. Iets van meathead of zo?
Ellen ten Dammequote:Op woensdag 20 december 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Wie speelde het retenjong in de Bruine dinges de meest mislukte serie van Jiskefet ?)
Dat is discutabel, ik meen dat Tineke de Nooij als eerste een soort van middagmagazine introduceerde: "In 1974 begint Tineke op de televisie. Na wat regisseer- en presenteerwerk, komt zij in 1982 als presentatrice in beeld met haar programma 'Tineke'. Dit wordt een groot succes. Hierin lanceert zij ook de carrières van andere collega's. Zo maakt Peter Jan Rens furore als Meneer Kaktus en Gordon mag er zijn eerste nummer ter gehore brengen. Met eerstgenoemde boort zij een nieuwe doelgroep aan; de jeugd. Tineke is de eerste die een magazine-achtige talkshow op de middag brengt. Dit is niet de enige primeur die zij kent met haar televisiewerk. In 1987 maakt zij ontbijt-tv voor de zaterdagochtend." Bronquote:Op donderdag 21 december 2006 09:43 schreef Ole het volgende:
Hoe heette het eerste middagprogramma op tv en wie presenteerde het.
-dus niet kinderprogramma, maar meer magazine, op de late middag
Ik denk dat je gelijk hebt suko !quote:Op donderdag 21 december 2006 10:53 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is discutabel, ik meen dat Tineke de Nooij als eerste een soort van middagmagazine introduceerde: "In 1974 begint Tineke op de televisie. Na wat regisseer- en presenteerwerk, komt zij in 1982 als presentatrice in beeld met haar programma 'Tineke'. Dit wordt een groot succes. Hierin lanceert zij ook de carrières van andere collega's. Zo maakt Peter Jan Rens furore als Meneer Kaktus en Gordon mag er zijn eerste nummer ter gehore brengen. Met eerstgenoemde boort zij een nieuwe doelgroep aan; de jeugd. Tineke is de eerste die een magazine-achtige talkshow op de middag brengt. Dit is niet de enige primeur die zij kent met haar televisiewerk. In 1987 maakt zij ontbijt-tv voor de zaterdagochtend." Bron
Dan moet jij weten waar Max voor staat.quote:
Jij hebt weer gelijk hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 13:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Dan moet jij weten waar Max voor staat.Maar neuh, ik weet wel dat Tineke als eerste een middagmagazine op tv lanceerde en via google kwam ik op Max uit.
Zo is dat meidje.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij hebt weer gelijk hoorDaar zorg jij wel voor
![]()
Ja, meidje dat was Simone Wiegelquote:Op donderdag 21 december 2006 19:47 schreef Suko het volgende:
[..]
Zo is dat meidje.Nu we het toch over AVRO's Service Salon hebben, we vergeten er nog eentje bij de presentators, naast Catherine Keijl, Amanda Spoel en Tineke de Groot, wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |