Nah vooruit, omdat jij het bent.quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef tong80 het volgende:
Ik gaf later een hintje.
Cruijff is een sportman, daarna zou ik voetballer zeggen.
quote:Op maandag 11 december 2006 13:24 schreef tong80 het volgende:
Zegt me weinig meer. Raar, want ik ben een grote fan van Wim T. Schippers.
Wel een leuke vraag. Doe er nog maar zo één
Nou.. dat bedoel ikquote:Op maandag 11 december 2006 16:30 schreef tong80 het volgende:
De stratenmaker op zee show, en daarna JJ de Bom. Hoezo ?
J.J. De Bom, voorheen De Kindervriend. Joost Prinsen speelde de titelrol, een melancholieke, wat pafferige speelgoedwinkelier die liever balletdanser was geworden. Zijn lijfspreuk was dan ook: "Was het maar sluitingstijd!" Aart Staartjes was de sympatieke postbode Hein Gatje, die steeds de door kinderen ingezonden brieven bezorgde. En Wieteke van Dort tenslotte was Titia Konijn, een gepassioneerde dame, met uitroepen als: "Maar Jan, dat is toch juist het mooiste wat er kan bestaan: verrrrliefffdheid!"quote:
Zeker. En alles leek altijd wel mis (in puin) te gaan. De titel van de show is van een verzonnen karakter maar de echte (achter)naam van dit personage is een bevestigingsmiddel...quote:Op maandag 11 december 2006 22:19 schreef Ole het volgende:
Plaatje zegt me niets. Wel een Nederlandse serie?
Nee, meer om iets mee vast te maken, meestal van hennep.quote:Op maandag 11 december 2006 23:31 schreef Ole het volgende:
Iets met plak? Lijm?
Ga verder, je komt er wel hoor...quote:Op maandag 11 december 2006 23:51 schreef Ole het volgende:
touw!
Nee, ik lees het morgen wel, de exacte naam dus van die show, bedacht door Wim T. Schippers en ook Gied Jaspers.quote:Op maandag 11 december 2006 23:56 schreef Ole het volgende:
Is het Doris?
Juistem en nu nog de naam van die show.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Harry Touw
Yes!quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:54 schreef Elounda het volgende:
Fred Haché Show? (Gokje)
Het Goeiste Gokjequote:
Misschien het tellen van het geld voor het Dorp, gepresenteerd door Mies Bouwman?quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:19 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
Wat zie je hier en uit welk jaar?
Als dat het is: dat kon ik niet weten, want toen was ik nog (net) niet geboren. Was in '65 of zo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:49 schreef Ole het volgende:
[..]
Misschien het tellen van het geld voor het Dorp, gepresenteerd door Mies Bouwman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |