wow, dat is wel heel relaxed. Ik heb 21 december een feest, dus ga proberen vrij te nemen vanaf 22 dan, maar moet wel gewoon 2 januari weer beginnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef Zosk het volgende:
ik heb vanaf 22 december vrij. mag weer beginnen op 7 januari![]()
Op mijn vorige stage deden ze soms moeilijk over mijn (prive)surfgedrag.. maar goed, hier zijn ze niet zo moeilijk..quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef Stranger het volgende:
Ik ken wel een paar fokkers die echt problemen hebben gekregen op hun werk/stage omdat ze hier te vaak postten. Nou ja, mij maakt het allemaal niet zoveel uit en mijn begeleider ook niet denk ik
me2quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef Zosk het volgende:
ik heb vanaf 22 december vrij. mag weer beginnen op 7 januari![]()
Bij mij andersomquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:08 schreef SvenM het volgende:
Ik moet tot volgende week vrijdag, dan ga ik naar duitsland een weeken ik ben dan tot dinsdag vrij
Hier gaan ze gewoon dicht, geen eens vrije dagen voor nodigquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet nog niet wat in de kerstperiode gaat gebeuren.. toch maar eens is nagaan vragen
quote:
gefeliquote:
Bij ons gaat het om dagen.. nooit iemand gehoord over minimum aantal urenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:22 schreef HansU het volgende:
[..]
23 december vrij tot en met 2 januari. Meer vrij lukt niet, anders maak ik te weinig uren.
jij bent al lang geregistreerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat ik vandaag over de 39000 ben gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |