wow, dat is wel heel relaxed. Ik heb 21 december een feest, dus ga proberen vrij te nemen vanaf 22 dan, maar moet wel gewoon 2 januari weer beginnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef Zosk het volgende:
ik heb vanaf 22 december vrij. mag weer beginnen op 7 januari![]()
Op mijn vorige stage deden ze soms moeilijk over mijn (prive)surfgedrag.. maar goed, hier zijn ze niet zo moeilijk..quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:54 schreef Stranger het volgende:
Ik ken wel een paar fokkers die echt problemen hebben gekregen op hun werk/stage omdat ze hier te vaak postten. Nou ja, mij maakt het allemaal niet zoveel uit en mijn begeleider ook niet denk ik
me2quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:06 schreef Zosk het volgende:
ik heb vanaf 22 december vrij. mag weer beginnen op 7 januari![]()
Bij mij andersomquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:08 schreef SvenM het volgende:
Ik moet tot volgende week vrijdag, dan ga ik naar duitsland een weeken ik ben dan tot dinsdag vrij
Hier gaan ze gewoon dicht, geen eens vrije dagen voor nodigquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Ik weet nog niet wat in de kerstperiode gaat gebeuren.. toch maar eens is nagaan vragen
quote:
gefeliquote:
Bij ons gaat het om dagen.. nooit iemand gehoord over minimum aantal urenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:22 schreef HansU het volgende:
[..]
23 december vrij tot en met 2 januari. Meer vrij lukt niet, anders maak ik te weinig uren.
jij bent al lang geregistreerdquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik zie dat ik vandaag over de 39000 ben gegaan
Hier ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Bij ons gaat het om dagen.. nooit iemand gehoord over minimum aantal uren![]()
90 dagen.. dat is alles wat er staat.
Da's niet zo goed. Voortaan je niet zoveel meer verslapen dan. En al helemaal geen vrije dagen meer!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:25 schreef Zosk het volgende:
ik haal mijn uren iig nooit, dat staat al vast![]()
Ik haal nu de 95 als het zo door gaat.. in principe wel mooi, want het bedrijf had als standaard 100 dagen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Denk dat FOK de boosdoener isquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:29 schreef HansU het volgende:
[..]
Da's niet zo goed. Voortaan je niet zoveel meer verslapen dan. En al helemaal geen vrije dagen meer!
Hier nog eenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:29 schreef Goover het volgende:
639 posts.. lag voor dit topic onder de 100 geloof ik...
Dat kan ook ...quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:30 schreef Zosk het volgende:
ik ben nog nooit meer te laat gekomen dan 10min. en dat was ook maar 1 keer dus dat valt wel mee. Maar het punt is dat ik op een basisschool stage loop en daarom veel vakanties heb![]()
Hoiquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:31 schreef kreischer2000 het volgende:
Vanaf 8 januari mag ik met ook 3 maanden om 9 uur 's ochtends melden
en wat mag je dan ga doen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:31 schreef kreischer2000 het volgende:
Vanaf 8 januari mag ik met ook 3 maanden om 9 uur 's ochtends melden
In mijn handleiding staat: "Je moet minimaal 33 dagen in het bedrijf werken (264 uur)."quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want ik heb geen flauw idee waar dat voor staatquote:
Het is nog het begin van de week, dan is er meestal nog flink wat werk te doenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:34 schreef Zosk het volgende:
gaat te langzaam voor mijn gevoel dit topic![]()
Ik moet onderzoek doen bij een onderzoeksgroep hier aan de universiteit. Heb komende week een afspraak met mijn stage begeleider waarover precies. Maar ik kijk er nu al tegenop, het leven is zo relaxt nu, lekker uitslapen en feesten. Bah ik heb er echt geen zin inquote:
nou bij mij nooitquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Het is nog het begin van de week, dan is er meestal nog flink wat werk te doen
Dat kennen we ja, die 1e stageweek heb je het idee dat je leven klaar is. Vooral als je in het weekend er ook nog is bij moet werken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:36 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik moet onderzoek doen bij een onderzoeksgroep hier aan de universiteit. Heb komende week een afspraak met mijn stage begeleider waarover precies. Maar ik kijk er nu al tegenop, het leven is zo relaxt nu, lekker uitslapen en feesten. Bah ik heb er echt geen zin in![]()
iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:37 schreef SvenM het volgende:
Spammen is gewoon een onderdeel van je stage
of savonds én in het weekendquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat kennen we ja, die 1e stageweek heb je het idee dat je leven klaar is. Vooral als je in het weekend er ook nog is bij moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |