quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:36 schreef ijsmeis het volgende:
Geen idee! Hij was/is ook al niet in de B&H-SC.
ookquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:37 schreef PieterBas het volgende:
Misschien last van zijn hand?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:40 schreef NrSiX het volgende:
Ijsmeis check F&Fneed ur opinion..
Zosk laat ons in de steek
"Laatste bezoek: 5 seconden geleden. "
Hier weten ze het namelijk ook al.. maar goed.. ik heb dan ook momenteel niet veel te doen.. vanaf morgen kan ik het niet meer echt maken dat ik zo veel post.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er op zijn stage achter gekomen dat ie constant zit te posten (gebeurt vaker dan je denkt trouwens).
nee joh, mijn begeleider zit er soms gewoon bijquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Misschien zijn ze er op zijn stage achter gekomen dat ie constant zit te posten (gebeurt vaker dan je denkt trouwens).
23:45quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:53 schreef NrSiX het volgende:
Goedemorgen Zosk.. hoelaat ben je naar bed gegaan?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
ben ik ff blij dat ik tussen geitenwollensokken zit die niet snappen wat internet is
hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef Rianne84 het volgende:
maar goed, als ik bij collega's binnenloop staat er meestal ook patience op hun scherm(op de stagiaire pc's hebben ze de spelletjes eraf gehaald
)
Zoquote:
haha, ik ben wel eens om 23:00 's avonds wakker gewordenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:03 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zoen dan zo lang uitslapen.. ach jah stage vermoeid ons allen. laten we in staking gaan
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |