Is dat die brie met truffel? Die heb ik ook nog liggen nl.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:45 schreef Dronaement het volgende:
Gisteren heb ik truffelkaas gekocht en die smaakt echt heerlijk. Sterke, overheersende truffelsmaak
Jup, moet je ff goed doorlezen dit topic! (het was overigens niet te vreten...)quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft iemand de echte boter met vleugje Remy Martin XO al geprobeerd?
Hmm, ik had gewoon een stuk jonge kaas met best flinke stukken truffel er in verwerktquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Is dat die brie met truffel? Die heb ik ook nog liggen nl.![]()
Behalve dat het appels met peren vergelijken is zoals je zelf hierboven zegt, lijkt me dit gewoon niet waar.quote:Op zondag 24 december 2006 10:30 schreef Vork het volgende:
maar soms zitten er ook echt lekkere dingen tussen, die een kwalitatief "betere" of duurdere bij een speciaalzaak of restaurant nog maar eens moet zien te overtreffen.
Dat is het.quote:Sterke marketing ook.
In missie van Albert Heijn staat o.a. 'Het bijzondere bereikbaar maken'. Ze willen dus het lekkere eten dat voor veel geld bij de dure traiteurs en slagers ligt bereikbaar maken voor de mensen met een mindere beurs in de supermarkt.quote:Op zondag 24 december 2006 00:56 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Voor de geen kwaliteit kennende consument!
Viel me ook al op. Dat is dus markteting.quote:Wat ik alleen nooit begrijp is dat al die produkten in de reclame zijn. Zo van "van 3,99 voor 2,99". Moet je dan als consument denken: oooh, 1 euro korting en dùs koop ik het!Maar ze hebben al die dingen normaal nooit, dus hoe kan het dan afgeprijsd zijn? Alsof ooit iemand er de 'normale' prijs voor heeft betaald.
Exclusief eten is voor iedereen bereikbaar. Zelfs Lidl presenteerde dit jaar een prachtige kerstfolder met de heerlijkste dingen.quote:Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In missie van Albert Heijn staat o.a. 'Het bijzondere bereikbaar maken'. Ze willen dus het lekkere eten dat voor veel geld bij de dure traiteurs en slagers ligt bereikbaar maken voor de mensen met een mindere beurs in de supermarkt.
Soms wel, soms niet. Ook de kwaliteit binnen de andere sectoren kan behoorlijk verschillen. Maar het is wel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt.quote:Op zondag 24 december 2006 10:42 schreef NoSigar het volgende:
Behalve dat het appels met peren vergelijken is zoals je zelf hierboven zegt, lijkt me dit gewoon niet waar.
Hehehe, ik ben ook van die brigadequote:Op zondag 24 december 2006 00:51 schreef Nouk82 het volgende:
...
ik ben idd zo'n 35% korting shopper, ideaal!
...
Lang leve exellent!
Nou, het is wel zo dat een 'van ... voor' prijsvermelding nauwelijks extra investeringen met zich meebrengt en er is altijd een groep mensen waarbij er op die wijze de aandacht wordt getrokken (kijk maar om je heen een topic vol met mensen die het op z'n minst zijn opgevallenquote:Op zondag 24 december 2006 12:57 schreef NoSigar het volgende:
Het is wel een hele doorzichtige aktie, zo erg dat ik maar denk dat er iets heel dieps achterzit dat ik niet kan bevatten.
Is er een marketing-expert die weet (door onderzoek oid) dat dit misschien onbewust toch tot kopen aanzet?
De paarse glimmende uithangbordjes deden het voor mij veel beter hoorquote:Op zondag 24 december 2006 16:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, het is wel zo dat een 'van ... voor' prijsvermelding nauwelijks extra investeringen met zich meebrengt en er is altijd een groep mensen waarbij er op die wijze de aandacht wordt getrokken (kijk maar om je heen een topic vol met mensen die het op z'n minst zijn opgevallen). Daardoor zien wel meer mensen je product liggen. Je kunt je vast ook wel voorstellen dat de meeste producten uit een supermarkt niet worden gezien. Een beetje Albert Heijn heeft bijvoorbeeld 20000 verschillende producten in het assortiment, waar de gemiddelde bezoeker er maar een klein deel van zien en een nog kleiner deel van koopt en wat de consument niet ziet, wordt ook niet gekocht. Het effect van dergelijke trucs hoeft niet een direct oorzaak-gevolg te zijn. Zeker met nieuwe of andere producten is het gewoon belangrijk om gezien te worden binnen de supermarkt en een bord met een zinloze prijsactie is daarvoor wel een hulpmiddel.
Ingevroren tot gisteren, en rustig in de koelkast laten ontdooien, daarna nog op kamertemperatuur laten komen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Alvast wat spullen ingeslagen: rosbief in armagnacsaus met morieljeboter, cantharellen-en kreeftensoep, gerookte zalm besprenkeld met whisky, kalkoenhaasjes met sinasappel/portsaus, scholrolletjes met een mousse van witte wijn en garnalen.
Wij eten ook de varkenshaas in katenspek, ben ook erg benieuwd.quote:Op maandag 25 december 2006 01:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
we hebben voor vandaag op het menu: varkenshaas in katenspek
en morgen oosterse kip (geen feestdagtopper, wel AH) dit omdat we kerst dit jaar niet zo heel uitgebreid vieren wel luxe wilde eten maar niet uitgebreid, vanavond laat mijn mening erover
Wij gaan dat eten met aardappel schijfjes en sla en doperwten.quote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Vava het volgende:
Ik heb vorige week de kalkoenhaas met sinaasappel-portsaus gegeten, dat smaakte erg goed! Ik had er witte rijst en stoomgroenten, ook zo'n AH Feestdagentopper, bij. De stoomgroenten vond ik niet zo bijzonder.
Ook erg lekker is de krokante muesli. Vanmorgen heb ik zo'n kaasbuideltje met geitenkaas gegeten, heerlijk!
Oh mooi, die eten we morgenquote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Vava het volgende:
Ik heb vorige week de kalkoenhaas met sinaasappel-portsaus gegeten, dat smaakte erg goed!
Hij was inderdaad wat penetrant. Ik vond ook die saus wat te doordrenkt door de kalkoenquote:Op maandag 25 december 2006 18:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh mooi, die eten we morgen
Ik hoorde van dit gerecht een review op de radio afgelopen week, en ze vonden de sinaasappelsaus erg penetrant, vooral de geur.
We eten er gepofte aardappels bij met cremefraiche toefjezz, en wat geroerbakte paksoi
We zien het wel morgenquote:Op maandag 25 december 2006 18:34 schreef Renesite het volgende:
Hij was inderdaad wat penetrant. Ik vond ook die saus wat te doordrenkt door de kalkoen
Nee lieve schatquote:Op maandag 25 december 2006 18:58 schreef tonks het volgende:
Bluezz die foto heb je gewoon van google
Dat doordrenkte vond ik juist erg lekker, de sterke smaak ookquote:Op maandag 25 december 2006 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij was inderdaad wat penetrant. Ik vond ook die saus wat te doordrenkt door de kalkoen
OT:quote:Op maandag 25 december 2006 20:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat doordrenkte vond ik juist erg lekker, de sterke smaak ook![]()
Heyquote:Op maandag 25 december 2006 20:58 schreef JacMar het volgende:
[..]
OT:Alles goed met jou Vava?
Die kalkoen met sinaasappel- portsaus moet ik ook maar eens proberen als het er nog is van de week![]()
![]()
Ik had ook een flesje cranberry-peperdressing en die was ook heerlijk! Morgen ga ik de mangodressing proberen![]()
Met mij alles ok, ik heb lekker vakantie nu! Dus ik ben wel een keer op MSN van de weekquote:Op maandag 25 december 2006 21:04 schreef Vava het volgende:
[..]
HeyZeker
met jou ook?
Die dressings heb ik ook gekocht, van elke smaak een flesje. Ik heb alleen de sinaasappel-peperdressing nog maar geprobeerd, viel ook niet tegen!
Die cranberry-peperdressing is wel lekker op paté denk ik!
Lekker! Ik moet de rest van de week gewoon werkenquote:Op maandag 25 december 2006 21:08 schreef JacMar het volgende:
[..]
Met mij alles ok, ik heb lekker vakantie nu! Dus ik ben wel een keer op MSN van de week![]()
Ik had de dressing gewoon door de sla gedaan (met rode ui, fetakaas, tomaatjes en croutons) en dat smaakte al heerlijk!![]()
die varkenshaas vond ik persoonlijk verdomd lekker, mijn moeder en zusje ook,quote:Op maandag 25 december 2006 01:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
we hebben voor vandaag op het menu: varkenshaas in katenspek
en morgen oosterse kip (geen feestdagtopper, wel AH) dit omdat we kerst dit jaar niet zo heel uitgebreid vieren wel luxe wilde eten maar niet uitgebreid, vanavond laat mijn mening erover
Het was ok.quote:Op maandag 25 december 2006 16:25 schreef golfer het volgende:
Vanavond gaan we de aardappel-kastanjepuree proberen samen met de scholfiletrolletjes met garnaaltjes in witte wijnsaus.
Nee vooral dat kwakkie puree vonden we nogal ehm, onsmakelijk eruit zienquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:45 schreef tonks het volgende:
Ziet er ook niet zo geweldig uit bluezz
Dat ziet er ook maar vaag uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja brrr
De kalkoenhaasjes gaan nu de oven in
[afbeelding]
Het was nogal machtig dat sausje.quote:Op dinsdag 26 december 2006 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ziet er ook maar vaag uit.![]()
Die ging wel hoor, maar die kastanjepuree was matigquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:33 schreef Renesite het volgende:
Die scholfilet leek mij juist lekker
de chinees weet het zelfs nog beter te presenterenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:31 schreef Bluezz het volgende:
Ja brrr
De kalkoenhaasjes gaan nu de oven in
[afbeelding]
Ah kijk je hebt de overbodige kleffe saus weggelaten en er zelf iets van gemaakt.quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:22 schreef Bluezz het volgende:
Het smaakte goed.
De sinaasappeloverheersing vond ik meevallen, had een lekkere smaak, vlees mals, de portsmaak hebben we niet kunnen ontdekken.
Erbij, gepofte aardappel met cremefraiche, daar had ik kruidenboterkruiden doorgeroerd
[afbeelding]
Kan wel iets uitgemaakt hebben, ik had geen zin om mijn oven op te warmen voor 1 zo'n ding dus ik heb hem in de combi-oven-magnetron gegooid (op 200 gr).quote:Op dinsdag 26 december 2006 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Ow wat jammer, het klinkt wel lekker namelijk
Is er iets met je oven mss?
Ehm... Isa...quote:Op maandag 25 december 2006 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Die roomboter met cognac was verrassend mierzoet!Maar bij het kijken op de verpakking zag ik al snel dat je dat in de winkel dus ook had kunnen bedenken: 46% suiker (!!) 45% boter 9% cognac
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |