Gerookte Schotse zalmfilet met whiskyquote:Op dinsdag 12 december 2006 10:58 schreef beelz het volgende:
Wij gaan de gerookte zalm met whiskey proberen
Klopt. Dat zelfde boekje staat ook online. Links op http://www.ah.nl/kerst/ op de folder klikken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:13 schreef Matness het volgende:
volgens mij zit in de allerhande een boekje met al die feest toppers trouwens
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:05 schreef golfer het volgende:
Hier ook die maaltijdsalade met eendenborst al gegeten. Was prima te doen, saus iets aan de te zoete kant.
Verder gaan we binnenkort alvast wat zaken inslaan, waaronder de rosbief in armagnac-saus, de zalm met whisky en de scholfiletrolletjes.
In blokjes of op brood?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:18 schreef beelz het volgende:
OMG De Westfriese Truffelkaas is meesterlijk
Nee hoor, een beetje slimmerd heeft dat een maand geleden al gedaanquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:25 schreef highway101 het volgende:
Een beetje slimmerd koopt nu wat vlees met 35% korting, en gooit het in de diepvries. Goedkoop erg luxe eten.
Beetje lastig dat deze producten er toen alleen nog niet waren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee hoor, een beetje slimmerd heeft dat een maand geleden al gedaan
ik ben die slimmerd dit jaar niet, alleen![]()
Deze producten specifiek niet nee. In Duitsland is het assortiment sowieso altijd groter en eerder toegespitst op de vreetmaand.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Beetje lastig dat deze producten er toen alleen nog niet waren.
In Nederland hebben we zoiets als Sinterklaas. Alles wat met Kerst te maken heeft komt pas na 5 december hier.quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Deze producten specifiek niet nee. In Duitsland is het assortiment sowieso altijd groter en eerder toegespitst op de vreetmaand.
Veelal ja, daarom tuffen wij dan even naar onze symphatieke oosterburenquote:Op dinsdag 12 december 2006 18:02 schreef blrrrt het volgende:
[..]
In Nederland hebben we zoiets als Sinterklaas. Alles wat met Kerst te maken heeft komt pas na 5 december hier.
vond ik ook. De fondant is heel klein trouwens, de saus erbij is zoet en erg vloeibaar. Misschien creme fraiche erbij?quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef kabouter.muts het volgende:
De pure chocoladefondants (dessert) zijn lekker, alleen de vanilleroomsaus is te dun en heeft veels te weinig die echte vanillesmaak.
Zelf de saus opleuken zou helpen en dan heb je een lekker dessert.
Klopt! Sorbetijs van AH is echt de bom!quote:Op donderdag 14 december 2006 09:05 schreef Vork het volgende:
Ik heb 'm zo even niet in de folder kunnen vinden, maar een AH Excellent product dat alleen rond de feestdagen wordt verkocht en goddelijk lekker is is de Champagne sorbetijs. Sowieso is de sorbetijs van Albert Heijn erg lekker en ideaal voor mensen met weet ik veel wat voor allergieën dan ook. Ik geloof 1,89 voor 500 ml, 20 cent duurder dan de norale sorbetijs, en 3x zo lekker (minimaal).
Vooral de citroenversiequote:Op donderdag 14 december 2006 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Klopt! Sorbetijs van AH is echt de bom!![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Vooral de citroenversie
Ik eet me elke zomer klem in die zooi
Heb ik net besteldquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef kabouter.muts het volgende:
De pure chocoladefondants (dessert) zijn lekker, alleen de vanilleroomsaus is te dun en heeft veels te weinig die echte vanillesmaak.
Sorry, maar ik vind het niet eens echt duur, die toetjes waar je het over hebt zijn onder andere ook bedoeld als toetje bij de kerst, dan is 7 euro voor 6 toetjes niet echt prijzig. Als je het zelf maakt ben je duurder uit. Ik snap dat het voor jou best duur is, maar er zijn ook mensen die 3000 euro per maand verdienen en ook weleens iets anders willen dan vla.quote:Op dinsdag 12 december 2006 12:22 schreef boemboem het volgende:
gesponsord door AH ofzo?
ik heb deze producten nog niet geprobeerd en zal dat waarschijnlijk ook niet doen... ben zelf AH medewerker (vrij kleine winkel) en verbaas me vaak over wat klanten willen uitgeven met vb kerst... zo ook afgelopen dinsdag, kwamen er per zes verpakte toetjes in, bij elkaar 300gram! voor ¤ 6.99. Binnen een half uur waren er al twee verkocht en vroeg ik me samen met mijn collega af: who the hell is that stupid? (gaat om het Italiaans Dessert op pagina 15).
maargoed, misschien ben ik maar een te eenvoudige jongen die het nut van al die dure, exclusieve gerechtjes niet snapt
Ik vind de toetjes inderdaad ook niet extreem duur. Bestel eens in een restaurant een toetje, dan ben je al snel hetzelfde bedrag kwijt voor 1 dessert.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het niet eens echt duur, die toetjes waar je het over hebt zijn onder andere ook bedoeld als toetje bij de kerst, dan is 7 euro voor 6 toetjes niet echt prijzig. Als je het zelf maakt ben je duurder uit. Ik snap dat het voor jou best duur is, maar er zijn ook mensen die 3000 euro per maand verdienen en ook weleens iets anders willen dan vla.
die champagnetaart lijkt me trouwens echt heerlijk, ding is alleen 10 euro nu, en als die niet in de aanbieding is, is die 14 euro
en gooi je dat nu allemaal in je vriezer zo lang?quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef golfer het volgende:
Alvast wat spullen ingeslagen:
Ja, voor zover de houdbaarheidsdatum niet t/m de kerst is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:42 schreef computergirl het volgende:
en gooi je dat nu allemaal in je vriezer zo lang?
Ik vond de structuur wat matigquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:04 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik vind de structuur wel redelijk, maar de buitenkant heeft een soort harde membraan ofzo... Die is niet echt lekker. Verder wel een leuk toetje, maar maak liever iets zelfquote:
te duur voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:24 schreef Aenarion het volgende:
[..]
Ik vind de structuur wel redelijk, maar de buitenkant heeft een soort harde membraan ofzo... Die is niet echt lekker. Verder wel een leuk toetje, maar maak liever iets zelf
Ja dat laagje stoorde mij ook.quote:
Dat lukt bij mij juist heel goed?quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef Heufje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar hoe kregen jullie die chcoladefondants uit het cupje waar ze in zaten? Heb het geprobeerd zoals op het doosje stond, maar kreeg ze er niet fatsoenlijk uitgedrukt!
Het was super Een echte aanrader mensenquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Vanavond de tortellini in zalm en kreeftsaus proberen. Ben benieuwd..
die zag er lekker uit iddquote:Op maandag 18 december 2006 18:17 schreef Miasan het volgende:
Misschien niet echt iets voor bij een kerstdiner, maar ik heb de AH feestdagen excellent muesli geprobeert. Met toffeesmaak en allerlei soorten hele noten, erg lekker.
Ik heb 'm gekochtquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was super Een echte aanrader mensen.
Ik heb 'm ook gekocht en ga het morgen eten...Het is trouwens een 'compleet warm voorgerecht voor 2 personen', maar mooi dat ik 'm niet deel. Ik maak er mijn hoofdgerecht van!quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was super Een echte aanrader mensen.
Had ik ook gedaan met de paddestoelen versie. Best te eten, niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekocht en ga het morgen eten...Het is trouwens een 'compleet warm voorgerecht voor 2 personen', maar mooi dat ik 'm niet deel. Ik maak er mijn hoofdgerecht van!![]()
Ik heb zelf eens in een creatieve bui een zalm met whiskygerecht gemaakt. Brute combinatiequote:Op zondag 17 december 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan om de gerookte zalm, besprenkeld met malt whisky alvast even te proeven.
Heerlijk!![]()
Ik ben het wat te tortellini betreft helemaal met je eens. Het is erg flauw en smakeloos. Het viel echt heel erg tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef NoSigar het volgende:
Ik vond zie zalmtortelinni met kreeftsaus niet echt bijzonder, samkeloze rommel. Ik zou eigenlijk iedereen afraden om die AH excellent spullen te kopen, aangezien het meeste gewoon rommel is: te zoet, te zout, te smakeloos.
Je hebt die in glazen (de Italiaanse serie van 6 glazen in een doosje of losse glazen met een luxe chocolademousse of tiramisu, daarnaast nog de chocoladefondant en dan nog luxe chocoladecake met warme saus, gaat ook per stuk geloof ik).quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef NoSigar het volgende:
Ja, die heb ik nog niet gehad. Ik zal eens kijken als ik zin heb. Vorig jaar heb ik wel van die glazen met tirmasu gekocht, dat was wel redelijke supermarkt-tiramisu.
De meeste toetjes vond ik nogal groot geloof ik: meteen een soort hele taart, nietwaar?
Ja, idd erg belangrijk anders verpest je je magnetronquote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef blrrrt het volgende:
Belangrijke mededeling over de AH Excellent verse sauzen
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=417848
Vanavond deze excellentjes verorberd.quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef QTPi het volgende:
Kreeg hier vandaag de feestelijke bonusfolder binnen en mijn oog viel op:
Ovenschaaltje gevuld met gratin van rivierkreeftjesòf trio van bospaddenstoelen...
![]()
Tortellini met zal en kreeftensaus..![]()
Duo van zeewolf en zalm![]()
Is er iemand die iets van deze gerechten al geprobeerd heeft?? PDL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |