Ja dat laagje stoorde mij ook.quote:
Dat lukt bij mij juist heel goed?quote:Op maandag 18 december 2006 13:14 schreef Heufje het volgende:
Misschien stomme vraag, maar hoe kregen jullie die chcoladefondants uit het cupje waar ze in zaten? Heb het geprobeerd zoals op het doosje stond, maar kreeg ze er niet fatsoenlijk uitgedrukt!
Het was super Een echte aanrader mensenquote:Op maandag 18 december 2006 16:28 schreef pussydeluxe het volgende:
Vanavond de tortellini in zalm en kreeftsaus proberen. Ben benieuwd..
die zag er lekker uit iddquote:Op maandag 18 december 2006 18:17 schreef Miasan het volgende:
Misschien niet echt iets voor bij een kerstdiner, maar ik heb de AH feestdagen excellent muesli geprobeert. Met toffeesmaak en allerlei soorten hele noten, erg lekker.
Ik heb 'm gekochtquote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was super Een echte aanrader mensen.
Ik heb 'm ook gekocht en ga het morgen eten...Het is trouwens een 'compleet warm voorgerecht voor 2 personen', maar mooi dat ik 'm niet deel. Ik maak er mijn hoofdgerecht van!quote:Op maandag 18 december 2006 20:40 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het was super Een echte aanrader mensen.
Had ik ook gedaan met de paddestoelen versie. Best te eten, niet echt bijzonderquote:Op dinsdag 19 december 2006 11:39 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook gekocht en ga het morgen eten...Het is trouwens een 'compleet warm voorgerecht voor 2 personen', maar mooi dat ik 'm niet deel. Ik maak er mijn hoofdgerecht van!![]()
Ik heb zelf eens in een creatieve bui een zalm met whiskygerecht gemaakt. Brute combinatiequote:Op zondag 17 december 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Kon de verleiding niet weerstaan om de gerookte zalm, besprenkeld met malt whisky alvast even te proeven.
Heerlijk!![]()
Ik ben het wat te tortellini betreft helemaal met je eens. Het is erg flauw en smakeloos. Het viel echt heel erg tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:22 schreef NoSigar het volgende:
Ik vond zie zalmtortelinni met kreeftsaus niet echt bijzonder, samkeloze rommel. Ik zou eigenlijk iedereen afraden om die AH excellent spullen te kopen, aangezien het meeste gewoon rommel is: te zoet, te zout, te smakeloos.
Je hebt die in glazen (de Italiaanse serie van 6 glazen in een doosje of losse glazen met een luxe chocolademousse of tiramisu, daarnaast nog de chocoladefondant en dan nog luxe chocoladecake met warme saus, gaat ook per stuk geloof ik).quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:59 schreef NoSigar het volgende:
Ja, die heb ik nog niet gehad. Ik zal eens kijken als ik zin heb. Vorig jaar heb ik wel van die glazen met tirmasu gekocht, dat was wel redelijke supermarkt-tiramisu.
De meeste toetjes vond ik nogal groot geloof ik: meteen een soort hele taart, nietwaar?
Ja, idd erg belangrijk anders verpest je je magnetronquote:Op maandag 18 december 2006 23:57 schreef blrrrt het volgende:
Belangrijke mededeling over de AH Excellent verse sauzen
http://www.ah.nl/albertheijn/persberichten/article.jsp?id=417848
Vanavond deze excellentjes verorberd.quote:Op maandag 18 december 2006 17:14 schreef QTPi het volgende:
Kreeg hier vandaag de feestelijke bonusfolder binnen en mijn oog viel op:
Ovenschaaltje gevuld met gratin van rivierkreeftjesòf trio van bospaddenstoelen...
![]()
Tortellini met zal en kreeftensaus..![]()
Duo van zeewolf en zalm![]()
Is er iemand die iets van deze gerechten al geprobeerd heeft?? PDL?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |