muziek erbij en ik wordt wel wakkerquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind hem wat overdreven. Maar het is goed om een ochtenritueel te hebben. Het eerste wat ik doe is mijn computer aanzetten.
Temazepam zeker?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Ik gebruik nu sinds zondag slaappillen, ben vanmorgen wakker geworden van de wekker, voor het eerst in 8 maand ziek gebeld. Ben weer in slaap gevallen tot 12uur. Ben nu redelijk fit, vanavond 11uur er weer in!
Volgens mij klopt dit wel , vroeger had ik een periode dat ik wel op kon staan , en mijn eerste handeling was uit bed strompelen een handoek uit de kast pakken de douche aan zetten en er dan 5 min in half slaap onder staan , dan werd ik een beetje wakker , nu kan dat niet meer dankzij de 4 huisgenoten waarbij ik sochtends voor de douche in de rij moet staanquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef borbit het volgende:
oke mijn idee van een extra wekker 3 uur van te voren had wel een beetje nut maar niet echt veel. Maar verder niet echt een aanraden omdat het slapen behoorlijk verkloot. Was eigenlijk ook wel te verwachten...
Ik kreeg via msn een linkje naar een heel interessant artikel. http://www.stevepavlina.c(...)your-alarm-goes-off/
(Gekregen van een fokster die me op msn had toegevoegd ik weet niet wat haar fok naam is)
Erg intresant artikel het idee is dat je door oefening je onderbewustzijn kan aanleren iets te doen als de wekker gaat. Zeg maar niet dat de wekker gaat en je denkt ik ga opstaan en dingen doen. Maar dat je zonder echt na te denken een vaste actie onderneemt (opstaan en je kleren aandoen bijvoorbeeld)
Volgens mij is het hetzelfde idee als dat je totaal gewend bent aan de deurklink van je woonkamer. Verplaats je de deurklink blijf je een tijdje misgrijpen omdat je niet nadenkt bij de handeling maar het meer een onderbewuste handeling is.
Ik weet niet of het echt werkt maar het lijkt me geen totale onzin. Ik ga er zelf wel ff mee experimenteren.
Wat zijn jullie gedachtes over deze theorie?
Waar bestel jij diazepam op internet?? die dingen hoor je op recept te krijgen dacht ik ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Temazepam zeker?
Mijn dokter schreef me 10 temazepammetjes voor toen ik klaagde over slaapproblemen. Leuk dat ik er minstens 2 nodig heb om fatsoenlijk in slaap te komen en dat ik 's nachts nog steeds regelmatig wakker word. Heb zelf maar weer wat diazepam besteld op het internet, dat werkt wel voor mij.
Idd Temazepam, terwijl hij zei dat ik Diazepam zou krijgenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Temazepam zeker?
Mijn dokter schreef me 10 temazepammetjes voor toen ik klaagde over slaapproblemen. Leuk dat ik er minstens 2 nodig heb om fatsoenlijk in slaap te komen en dat ik 's nachts nog steeds regelmatig wakker word. Heb zelf maar weer wat diazepam besteld op het internet, dat werkt wel voor mij.
Dus terug naar de dokter. Succes.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Idd Temazepam, terwijl hij zei dat ik Diazepam zou krijgen
Nouja, dat had ik ook. Met temazepam sliep ik binnen no-time, maar na een paar uur werd ik wakker, om vervolgens een paar uur te liggen piekeren en niet meer in slaap te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef jd1982 het volgende:
Mwoh ze helpen wel, slaap niet diep en aan 1 stuk door, maar wil liefst niet TE zwaar spul
Niet iedereen is werkschuw tuig dat als hoofdbezigheid heeft zijn of haar versgebrakken brood opeten tijdens het ontbijt in de middagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Christine het volgende:
Oja, wat ook fijn is: de broodbakmachine instellen met de timer! Zodoende wordt je om 9 uur (ofzo) wakker door de geur van versgebakken brood en krijg je direct honger. Zodat je niet weer in slaap valt, maar gelijk op wilt staan om van het goddelijke brood te proeven.
Alsnog blijf ik dan wel tot 12 uur liggen, maar in principe werkt het..
Benzodiazepinen dienen wel voorzichtig gebruikt te worden, ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:09 schreef Godshand het volgende:
hey jullie slaappil freaks..
vergeet niet dat e slaappillen verslavend zijn en TIJDELIJK effect hebben... (dit geldt voor de middelen die eindigen op -pam)
dus probeer weer snel zonder ermee
suc6
Dat kan kloppen, dat heeft een verklaring bij blowen. Wanneer je stoned naar bed gaat heeft je lichaam ongeveer drie uur nodig om weer in nuchtere toestand te raken. Pas dan beginnen je lichaam en geest uit te rusten. Ik ken het, en het is zo gay. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan echt niet slapen als ik niet geblowd heb. Dus ik heb het er voorover.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef shifto het volgende:
en dat ging weg toen je stopte met blowen? ik heb ook wel eens dan slaap ik 7 uur ofzow en als ik wakker word is het alsof ik 1 sec sliep, zeg maar ogen dicht ogen open met 7 uur ertussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |