abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 01:13:13 #201
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_45362219
Waar is deel 1 van dit topic?
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_45362361
tvptje
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 15 januari 2007 @ 01:36:57 #203
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45362495
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:13 schreef ACT-F het volgende:
Nog aan het slapen
Confidence through competence
  maandag 15 januari 2007 @ 01:40:40 #204
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_45362529
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nog aan het slapen
Straks, maar eerst een kopje warme melk
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 15 januari 2007 @ 01:41:31 #205
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45362539
Ik meld me morgen hier om half 9.
Zyggie.
pi_45362815
Ik moet dus al om half 8 er uit maar ben klaar wakker nu, m'n ritme is helemaal omgedraaid. Maar heb m'n telefoon met wekker op bureau gelegd zodat ik uit bed moet om 'm uit te zetten, en m'n wekkerradio gaat 'n half uur later vrij hard, dus als 't me nou lukt om dan gewoon op te staan, ben ik morgenavond tenminste moe.
pi_45362847
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:44 schreef skippy22 het volgende:
Heb er ook altijd moeite mee Slaap dan vaak slecht Toen ik nog veel blowde was het helemaal erg Ik zet m,n wekker vaak aan de andere kant van m,n slaapkamertje Doe ik dat niet dan pets ik hem zo uit en ga weer verder
Dan loop ik naar de andere kant en druk ik hem uit en ga ik weer terug naar bed
pi_45363178
Ik wil eens proberen een stroboscoop aan mijn wekker te koppelen. En het geluid naar de surroundset te sturen.

Maar de grootste truc is om de wekker niet te ver van te voren af te laten gaan, Anders denk ik dat ik nog wel even kan slapen/liggen en zet ik de wekker dus uit en slaap door de volgende wekkers heen.
  maandag 15 januari 2007 @ 03:30:28 #209
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_45363277
Nu ook weer: vrijdag op zaterdag om 6 uur gaan slapen (drunk), zaterdag om 12 op, ik denk nou ik zal wel moe wezen dus vroeg slapen, maar helaas. Ik lag er denk ik om 1 in en sliep om drie, dus was ik vandaag pas om 2 wakker, en kan ik nu niet slapen.

Het is gewoon zo ontzettend kut. Ik zou bijna gaan verlangen naar een 9 tot 5 baantje, ipv dat geneuzel in de horeca.
pi_45363692
Ik ben wakker! En nog redelijk fit ook. En half tien is een klasgenoot bij me, om me op te halen om naar school te gaan. Ruim op tijd wakker dacht ik zo.
  maandag 15 januari 2007 @ 08:06:50 #211
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45363994
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:13 schreef ACT-F het volgende:
Hier
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_45364356
Ik was vanmorgen exact op tijd, keertje niet te laat.

Toch nog anderhalf uur over gedaan om in slaap te komen, met een slaappil, maar goed, was zondag ook best lang blijven liggen.
  maandag 15 januari 2007 @ 10:52:03 #213
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_45366487
Ik heb zo af en toe dit topic gevolgd, want ook ik heb dezelfde problemen. Heb er ook een paar uitgeprobeerd, maar nog niets heeft voor mij gewerkt.

Echter vannacht heb ik iets anders geprobeerd wat wel werkte, misschien voor jullie ook.

De truc is namelijk om jezelf uit bed te krijgen, en jezelf dan lang genoeg bezig te houden totdat je een beetje wakker word en beseft dat je wakker moet blijven.

Wat ik gedaan heb is de avond van tevoren een natte handdoek gepakt, die op een plank neergelegd en die plank vervolgens neergelegd op de plek waarop ik normaal mijn voeten neerzet als ik uit mn bed kom. Ook heb ik de wekker ingesteld met keiharde muziek, en die aan de andere kant van de kamer neergezet.

Het gevolg hiervan was dat ik 's ochtends mn bed wel uit moest en dus met mn voeten op de natte handdoek uit bed sprong. Met als gevolg dat ik meteen wakker was

Ik hoop dat deze (rare) oplossing jullie kan helpen, enige nadeel is wel dat het wat voorbereiding kost, en ik nog niet weet of ik op lange termijn niet gewoon automatisch ergens anders mn bed uitstap, maar tot nu toe heeft het gewerkt
pi_45368623
Die natte handddoek ga ik woensdag proberen, in combinatie met de wekker aan de andere kant van mijn kamer!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 15 januari 2007 @ 12:51:23 #215
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45369651
iemand tips om zeg maar wakker te blijven? want als ik wakker wordt, dan lig ik in bed en na 10 sec slaap in dan meteen weer.. als ik dan meteen eruit ga ben ik dood de hele dag, maar als ik dan half uurtje nog blijf liggen ben ik gewoon wel wakker.. dus ik moet wel ff blijven liggen maar niet slapen
pi_45369916
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om zeg maar wakker te blijven? want als ik wakker wordt, dan lig ik in bed en na 10 sec slaap in dan meteen weer.. als ik dan meteen eruit ga ben ik dood de hele dag, maar als ik dan half uurtje nog blijf liggen ben ik gewoon wel wakker.. dus ik moet wel ff blijven liggen maar niet slapen
Ik zet 's morgens de tv aan... Dan hoor ik het nieuws en dan langzaam piept er een oog open, en even later de tweede, want dan wil ik toch beeld bij het geluid zien.

Verder ga ik sindskort iedere dag muv het weekend op dezelfde tijd mijn bed uit. Wekker om 800 uur en eruit om 0820 (Ja, ik heb ideale werktijden) Dat helpt enorm! Ik wilde in het verleden nog wel eens een half langer liggen als het kon of de wekker uit stellen. Niet meer doen dus. Als ik nu dan wat te vroeg ben, dan pak ik maar een kop koffie of internetten ofzo.

In het weekend zorg ik ervoor dat ik er om half tien, maximaal 10 uur er naast sta. Anders is alsnog mijn ritme kapot. Toch te moe? Dan een siesta van max 20 min.

Nou besef ik dat ik best laat mijn bed uit kom, maar ik weet zeker dat alles jullie ook vaste tijden aanhouden dat er verbetering optreedt!!
pi_45370118
Dat vaste tijden helpt bij mij in ieder geval niks sta nu al bijna een jaar elke werkdag om half 8 op. Dan haasten en dan net op tijd of net te laat op werk.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:34:24 #218
123170 alors
zlata1234
pi_45389763
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef fs180 het volgende:
Ik heb dat ook ja, ik doe mn bedlamp aan, dat helpt wel enigzins. Mijn ogen krijg ik soms echt niet open he, das echt zooo kut he, dan kun je gewoon niet wakker worden.

Ik heb dit (niet wakker kunne worden) dus ook altijd, kan 's avonds moeilijk in slaap komen en 's morgens niet wakker te krijgen. Ik heb ook gemerkt dat het nauwelijks helpt als ik eerder op bed ga, dus ja..
Ik zet mn telefoon als wekker, en als ik echt heel vroeg moet, dan zet ik de irritantste ringtone erop en smijt ik em een eind weg en moet ik wel van bed om em uit te zetten.

Wat ik ook vaak heb is dat mn moeder me roept en dat ik dan halfwakker ben, maar ook nog een soort van droom, dan antwoord ik gewoon terug in mn droom, maar in het echt slaap ik gewoon door en zijn we een halfuur verder..
know'm sayin?
word? word.
pi_45390842
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef jd1982 het volgende:
Dat vaste tijden helpt bij mij in ieder geval niks sta nu al bijna een jaar elke werkdag om half 8 op. Dan haasten en dan net op tijd of net te laat op werk.
sta eens om 7:15 op

godver nieuw werk, moet 5:40 op !!

Ben benieuwd hoe dat morgen afloopt, moet nl een uur treinen en kwartiertje met de bus...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45390968
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

sta eens om 7:15 op

godver nieuw werk, moet 5:40 op !!

Ben benieuwd hoe dat morgen afloopt, moet nl een uur treinen en kwartiertje met de bus...
Moet je op 'n eindstation van de trein eruit? Dan zou je namelijk gewoon nog even kunnen dommelen/slapen! Veel succes en natuurlijk plezier met je nieuwe baan!!
pi_45396246
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Moet je op 'n eindstation van de trein eruit? Dan zou je namelijk gewoon nog even kunnen dommelen/slapen! Veel succes en natuurlijk plezier met je nieuwe baan!!
nee helaas geen eindstation

en ben er toch iets later uitgegaan dan gewenst..

maar ik haal het wel
maar helaas weer haasten
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45396312
Ik ga juist zo nog even mn bed in voor een uur of anderhalf, twee Ging om 11 uur slapen, werd om 1 uur wakker, slapen lukte niet meer en ben om half 4 mn kranenwijk gaan doen.
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  dinsdag 16 januari 2007 @ 06:41:42 #223
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45396315
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb dat ook ja, ik doe mn bedlamp aan, dat helpt wel enigzins. Mijn ogen krijg ik soms echt niet open he, das echt zooo kut he, dan kun je gewoon niet wakker worden.

Ik heb dit (niet wakker kunne worden) dus ook altijd, kan 's avonds moeilijk in slaap komen en 's morgens niet wakker te krijgen. Ik heb ook gemerkt dat het nauwelijks helpt als ik eerder op bed ga, dus ja..
Ik zet mn telefoon als wekker, en als ik echt heel vroeg moet, dan zet ik de irritantste ringtone erop en smijt ik em een eind weg en moet ik wel van bed om em uit te zetten.

Wat ik ook vaak heb is dat mn moeder me roept en dat ik dan halfwakker ben, maar ook nog een soort van droom, dan antwoord ik gewoon terug in mn droom, maar in het echt slaap ik gewoon door en zijn we een halfuur verder..
allemaal al beken den niet werkend
pi_45402095
Mijn slaappillen werken na de 3e dag ook al niet echt meer, doe er alsnog 2 uur over voordat ik slaap MET slaappillen

Heb echt de neiging om er 2 te nemen, maar goed, dat doe ik toch maar even niet...

En dan nog die dromen over moorden en bloed in mijn badkamer, exen, oude scholen waar ik op heb gezeten waarin ik gevangen zit, een auto die niet starten wil terwijl er een groep randdebielen met knuppels aankomt... nee... echt fijn slapen is het ook niet met slaappillen...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:08:23 #225
22956 Theuno
Illusions...
pi_45408556
Ik heb ook last van het vaak slecht in slaap kunnen komen, slecht slapen, wakker worden snachts en dan 's ochtends dus niet meer uit bed kunnen.
Ik probeer heel erg te matigen op koffie/thee, en dit 's avonds helemaal niet meer te drinken. Ook rustig aan met suiker etc in de avond. In elk geval geen Mars en snickers etc meer, want dat geeft je nieuwe energie waarmee je niet aan slapen toekomt.

Mijn grote probleem is echter als ik te vroeg wakker word, dan val ik eigenlijk niet in slaap tot de wekker gaat. Maar als deze dan gaat denk ik, oohhh.. kan nog wel een keer "snoozen". En toen was het een uur later voor ik uit bed kwam, en viel elke keer prima in slaap na mijn wekker een ram gegeven te hebben.
Morgen iets later de wekker zetten, of gewoon opstaan als ik wakker ben. Kan toch al om half 8 beginnen met werken, ben ik ook eerder klaar
... life is like a big obstacle...
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:09:29 #226
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45408598
Ik ben er nu iedere dag een half uur aan het afhalen. Dus steeds een half uur vroeger opstaan, ik moet zeggen dat ik hoog heb ingezet: 12 uur.
Zyggie.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:22:56 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45414994
Carpe diem

Pluk de dag en ga de uitdaging aan!!!! Zie iedere dag als feest en zie iedere dag als fris en nieuw. Kijk anders tegen het leven aan en je zult zien dat je lachend opstaat vol energie. Zie het als een tour het leven. Zie het als concert of als festival.

Doe net alsof je opstaat bij lowlands, pinkpop of mystery land.

Zie het als wonder in dat de dag zoveels nieuws kan bieden.

Vat de dag bij de hoorns en kijk de dag met beide ogen aan.

Het gaat dus om de instelling waarmee je opstaat
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:03:10 #228
123170 alors
zlata1234
pi_45416399
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Carpe diem

Pluk de dag en ga de uitdaging aan!!!! Zie iedere dag als feest en zie iedere dag als fris en nieuw. Kijk anders tegen het leven aan en je zult zien dat je lachend opstaat vol energie. Zie het als een tour het leven. Zie het als concert of als festival.

Doe net alsof je opstaat bij lowlands, pinkpop of mystery land.

Zie het als wonder in dat de dag zoveels nieuws kan bieden.

Vat de dag bij de hoorns en kijk de dag met beide ogen aan.

Het gaat dus om de instelling waarmee je opstaat
Ja heerlijk lekker weer naar school, kutopleiding
Lekker nog een hele berg verslagen maken
Volgende week toetsweek Helemaal dolletjes!!
Lekker een halfuur wachten op het station, alleen, gezellig!
Lekker wandelen met windkracht 7 en regen

Sorry, maar ik kan er gewoon weinig beters van maken. Het enige wat ik leuk is aan mijn dag is, is het thuiskomen.
Ik ben echt niet per se negatief ingesteld ofzo, maar het is gewoon de realiteit.
know'm sayin?
word? word.
pi_45434770
Inderdaad, heb hetzelfde, vroeger stond ik enorm vroeg op schaatsen, met lego spelen, computer spelletjes, maar tegenwoordig... nee...

Het is allemaal spiegies.

Btw... ik hou niet van concerten of festivals heb verder ook helemaal niks waar ik naar uitkijk behalve mijn nieuwe bed misschien...
pi_45435032
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:

En dan nog die dromen over moorden en bloed in mijn badkamer, exen, oude scholen waar ik op heb gezeten waarin ik gevangen zit, een auto die niet starten wil terwijl er een groep randdebielen met knuppels aankomt... nee... echt fijn slapen is het ook niet met slaappillen...
nee, idd. heb 't ook eens gehad met een slaappil, dat ik droomde dat een geest me op de borst sprong en me allemaal elektrische schokken gaf. het leek superecht en ik ben er eigenlijk nog niet zeker van dat ik droomde.
pi_45435513
Pff en als het moet lukt het wel... Vandaag ook had om 8.30 tentamen. 4 uur toch maar gestopt met leren (lekker kansloos idd) en mn wekker ging om 6 uur, maar was er uiteindelijk om 6.45 uit.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_45436465
Ik gebruik nu sinds zondag slaappillen, ben vanmorgen wakker geworden van de wekker, voor het eerst in 8 maand ziek gebeld. Ben weer in slaap gevallen tot 12uur. Ben nu redelijk fit, vanavond 11uur er weer in!
pi_45450860
tvp, heb er ook erg last van
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_45453050
Minder blowen de avond ervoor
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
pi_45453169
TVP
pi_45459022
tvp , ik zou nu eigenlijk in bed moeten liggen om te werken aan mijn ritme
In de horeca werken doet ook niet veel goeds voor je
[=[_]=]
[+[_]::]
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:21:10 #237
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_45473418
oke mijn idee van een extra wekker 3 uur van te voren had wel een beetje nut maar niet echt veel. Maar verder niet echt een aanraden omdat het slapen behoorlijk verkloot. Was eigenlijk ook wel te verwachten...

Ik kreeg via msn een linkje naar een heel interessant artikel. http://www.stevepavlina.c(...)your-alarm-goes-off/
(Gekregen van een fokster die me op msn had toegevoegd ik weet niet wat haar fok naam is)

Erg intresant artikel het idee is dat je door oefening je onderbewustzijn kan aanleren iets te doen als de wekker gaat. Zeg maar niet dat de wekker gaat en je denkt ik ga opstaan en dingen doen. Maar dat je zonder echt na te denken een vaste actie onderneemt (opstaan en je kleren aandoen bijvoorbeeld)

Volgens mij is het hetzelfde idee als dat je totaal gewend bent aan de deurklink van je woonkamer. Verplaats je de deurklink blijf je een tijdje misgrijpen omdat je niet nadenkt bij de handeling maar het meer een onderbewuste handeling is.

Ik weet niet of het echt werkt maar het lijkt me geen totale onzin. Ik ga er zelf wel ff mee experimenteren.

Wat zijn jullie gedachtes over deze theorie?
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:25:52 #238
55709 Stereotomy
pi_45473636
Ik vind hem wat overdreven. Maar het is goed om een ochtenritueel te hebben. Het eerste wat ik doe is mijn computer aanzetten.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:13:29 #239
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45475672
Hoog tjakka-gehalte, maar wellicht in pure vorm te gebruiken.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:37:48 #240
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45476746
dit weer is wel ideaal slaapweer

(ok dus voor opstaan iets minder.. mjah... er rijden toch zowat geen bussen en treinen meer)
pi_45482288
Mensen... ik heb voor het eerst sinds maanden weer een enorme positieve adhd aanval :| helemaal wild, zo lang niet geweest, merk dat ik dus wel beter slaap!

Woehoe, woeiiii... nog wel moeilijk eruit komen, maar slaappillen FTW!!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:06:28 #242
55709 Stereotomy
pi_45482815
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:15:20 #243
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45483113
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind hem wat overdreven. Maar het is goed om een ochtenritueel te hebben. Het eerste wat ik doe is mijn computer aanzetten.
muziek erbij en ik wordt wel wakker
  donderdag 18 januari 2007 @ 20:04:09 #244
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_45485305
Damn ik ga dit topic even lezen. Ik heb 2 wekkers aan de andere kant van mijn kamer, die om de 3 minuten gaan, en ik moet ze zelf uitdrukken. Ze beginnen om 7.10 (en 7.13 dus) en ik lig meestal nog tot 8.10 in bed, terwijl ik om 8.30 moet vertrekken.
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
pi_45486942
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:01 schreef jd1982 het volgende:
Ik gebruik nu sinds zondag slaappillen, ben vanmorgen wakker geworden van de wekker, voor het eerst in 8 maand ziek gebeld. Ben weer in slaap gevallen tot 12uur. Ben nu redelijk fit, vanavond 11uur er weer in!
Temazepam zeker?
Mijn dokter schreef me 10 temazepammetjes voor toen ik klaagde over slaapproblemen. Leuk dat ik er minstens 2 nodig heb om fatsoenlijk in slaap te komen en dat ik 's nachts nog steeds regelmatig wakker word. Heb zelf maar weer wat diazepam besteld op het internet, dat werkt wel voor mij.
pi_45491966
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:21 schreef borbit het volgende:
oke mijn idee van een extra wekker 3 uur van te voren had wel een beetje nut maar niet echt veel. Maar verder niet echt een aanraden omdat het slapen behoorlijk verkloot. Was eigenlijk ook wel te verwachten...

Ik kreeg via msn een linkje naar een heel interessant artikel. http://www.stevepavlina.c(...)your-alarm-goes-off/
(Gekregen van een fokster die me op msn had toegevoegd ik weet niet wat haar fok naam is)

Erg intresant artikel het idee is dat je door oefening je onderbewustzijn kan aanleren iets te doen als de wekker gaat. Zeg maar niet dat de wekker gaat en je denkt ik ga opstaan en dingen doen. Maar dat je zonder echt na te denken een vaste actie onderneemt (opstaan en je kleren aandoen bijvoorbeeld)

Volgens mij is het hetzelfde idee als dat je totaal gewend bent aan de deurklink van je woonkamer. Verplaats je de deurklink blijf je een tijdje misgrijpen omdat je niet nadenkt bij de handeling maar het meer een onderbewuste handeling is.

Ik weet niet of het echt werkt maar het lijkt me geen totale onzin. Ik ga er zelf wel ff mee experimenteren.

Wat zijn jullie gedachtes over deze theorie?
Volgens mij klopt dit wel , vroeger had ik een periode dat ik wel op kon staan , en mijn eerste handeling was uit bed strompelen een handoek uit de kast pakken de douche aan zetten en er dan 5 min in half slaap onder staan , dan werd ik een beetje wakker , nu kan dat niet meer dankzij de 4 huisgenoten waarbij ik sochtends voor de douche in de rij moet staan
Maar het werkt wel , maar waar haal je de dicipline vandaan om met zon handeling te beginnen , het probleem is bij mij immers dat ik mijn bed niet uit kom omdat mijn onderbewuste handeling de wekker uitzetten is ...
[=[_]=]
pi_45492055
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

Temazepam zeker?
Mijn dokter schreef me 10 temazepammetjes voor toen ik klaagde over slaapproblemen. Leuk dat ik er minstens 2 nodig heb om fatsoenlijk in slaap te komen en dat ik 's nachts nog steeds regelmatig wakker word. Heb zelf maar weer wat diazepam besteld op het internet, dat werkt wel voor mij.
Waar bestel jij diazepam op internet?? die dingen hoor je op recept te krijgen dacht ik ?
Ik neem nu weer (proberend met regelmaat) melatonine op recept , werkt in het begin ook altijd aardig , jammer dat je er steeds meer moet nemen wel..
[=[_]=]
pi_45498128
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:41 schreef 16meter het volgende:

[..]

Temazepam zeker?
Idd Temazepam, terwijl hij zei dat ik Diazepam zou krijgen
  vrijdag 19 januari 2007 @ 09:42:03 #249
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45498981
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef jd1982 het volgende:

[..]

Idd Temazepam, terwijl hij zei dat ik Diazepam zou krijgen
Dus terug naar de dokter. Succes.
pi_45503300
Mwoh ze helpen wel, slaap niet diep en aan 1 stuk door, maar wil liefst niet TE zwaar spul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')