Hierquote:Op maandag 15 januari 2007 01:13 schreef ACT-F het volgende:
Waar is deel 1 van dit topic?
Ik zet 's morgens de tv aan... Dan hoor ik het nieuws en dan langzaam piept er een oog open, en even later de tweede, want dan wil ik toch beeld bij het geluid zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om zeg maar wakker te blijven? want als ik wakker wordt, dan lig ik in bed en na 10 sec slaap in dan meteen weer.. als ik dan meteen eruit ga ben ik dood de hele dag, maar als ik dan half uurtje nog blijf liggen ben ik gewoon wel wakker.. dus ik moet wel ff blijven liggen maar niet slapen
Ik heb dat ook ja, ik doe mn bedlamp aan, dat helpt wel enigzins. Mijn ogen krijg ik soms echt niet open he, das echt zooo kut he, dan kun je gewoon niet wakker worden.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:51 schreef fs180 het volgende:
iemand tips om zeg maar wakker te blijven? want als ik wakker wordt, dan lig ik in bed en na 10 sec slaap in dan meteen weer.. als ik dan meteen eruit ga ben ik dood de hele dag, maar als ik dan half uurtje nog blijf liggen ben ik gewoon wel wakker.. dus ik moet wel ff blijven liggen maar niet slapen
sta eens om 7:15 opquote:Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef jd1982 het volgende:
Dat vaste tijden helpt bij mij in ieder geval niks sta nu al bijna een jaar elke werkdag om half 8 op. Dan haasten en dan net op tijd of net te laat op werk.
Moet je op 'n eindstation van de trein eruit? Dan zou je namelijk gewoon nog even kunnen dommelen/slapen!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
sta eens om 7:15 op
godver nieuw werk, moet 5:40 op!!
Ben benieuwd hoe dat morgen afloopt, moet nl een uur treinen en kwartiertje met de bus...
nee helaas geen eindstationquote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Moet je op 'n eindstation van de trein eruit? Dan zou je namelijk gewoon nog even kunnen dommelen/slapen!Veel succes en natuurlijk plezier met je nieuwe baan!!
![]()
allemaal al beken den niet werkendquote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja, ik doe mn bedlamp aan, dat helpt wel enigzins. Mijn ogen krijg ik soms echt niet open he, das echt zooo kut he, dan kun je gewoon niet wakker worden.
Ik heb dit (niet wakker kunne worden) dus ook altijd, kan 's avonds moeilijk in slaap komen en 's morgens niet wakker te krijgen. Ik heb ook gemerkt dat het nauwelijks helpt als ik eerder op bed ga, dus ja..
Ik zet mn telefoon als wekker, en als ik echt heel vroeg moet, dan zet ik de irritantste ringtone erop en smijt ik em een eind weg en moet ik wel van bed om em uit te zetten.
Wat ik ook vaak heb is dat mn moeder me roept en dat ik dan halfwakker ben, maar ook nog een soort van droom, dan antwoord ik gewoon terug in mn droom, maar in het echt slaap ik gewoon door en zijn we een halfuur verder..![]()
Ja heerlijk lekker weer naar school, kutopleidingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Carpe diem
Pluk de dag en ga de uitdaging aan!!!! Zie iedere dag als feest en zie iedere dag als fris en nieuw. Kijk anders tegen het leven aan en je zult zien dat je lachend opstaat vol energie. Zie het als een tour het leven. Zie het als concert of als festival.
Doe net alsof je opstaat bij lowlands, pinkpop of mystery land.
Zie het als wonder in dat de dag zoveels nieuws kan bieden.
Vat de dag bij de hoorns en kijk de dag met beide ogen aan.
Het gaat dus om de instelling waarmee je opstaat
nee, idd. heb 't ook eens gehad met een slaappil, dat ik droomde dat een geest me op de borst sprong en me allemaal elektrische schokken gaf. het leek superecht en ik ben er eigenlijk nog niet zeker van dat ik droomde.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:27 schreef jd1982 het volgende:
En dan nog die dromen over moorden en bloed in mijn badkamer, exen, oude scholen waar ik op heb gezeten waarin ik gevangen zit, een auto die niet starten wil terwijl er een groep randdebielen met knuppels aankomt... nee... echt fijn slapen is het ook niet met slaappillen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |