abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:53:40 #251
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_45503729
Als je niet slaapt, hoe moet je dan opstaan? Slaapstoornis misschien?? Slaappillen, iemand ervaring daarmee?
pi_45504189
Ehmmm lezen?
pi_45517557
hey jullie slaappil freaks..

vergeet niet dat e slaappillen verslavend zijn en TIJDELIJK effect hebben... (dit geldt voor de middelen die eindigen op -pam)

dus probeer weer snel zonder ermee

suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:25:35 #254
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45521729
Mijn tip om op te staan is koffie .
En gewoon geen activiteiten plannen in de ochtend, iedereen weet intussen dat ik vóór 12 uur 's ochtends niet aanspreekbaar ben. .

En blijf van de pammen af als het niet nodig is . Ze werken wel, maar zijn verslavend.
Hoewel ze mijn redding zijn geweest .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:27:08 #255
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45521788
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef jd1982 het volgende:
Mwoh ze helpen wel, slaap niet diep en aan 1 stuk door, maar wil liefst niet TE zwaar spul
Nouja, dat had ik ook. Met temazepam sliep ik binnen no-time, maar na een paar uur werd ik wakker, om vervolgens een paar uur te liggen piekeren en niet meer in slaap te komen . Hoewel, dat viel ook wel weer mee vergeleken met de slaaploosheid die ik ervoor had. Dus. .
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:28:21 #256
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45521832
Oja, wat ook fijn is: de broodbakmachine instellen met de timer! Zodoende wordt je om 9 uur (ofzo) wakker door de geur van versgebakken brood en krijg je direct honger. Zodat je niet weer in slaap valt, maar gelijk op wilt staan om van het goddelijke brood te proeven .
Alsnog blijf ik dan wel tot 12 uur liggen, maar in principe werkt het. .
pi_45552126
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Christine het volgende:
Oja, wat ook fijn is: de broodbakmachine instellen met de timer! Zodoende wordt je om 9 uur (ofzo) wakker door de geur van versgebakken brood en krijg je direct honger. Zodat je niet weer in slaap valt, maar gelijk op wilt staan om van het goddelijke brood te proeven .
Alsnog blijf ik dan wel tot 12 uur liggen, maar in principe werkt het. .
Niet iedereen is werkschuw tuig dat als hoofdbezigheid heeft zijn of haar versgebrakken brood opeten tijdens het ontbijt in de middag
  zondag 21 januari 2007 @ 12:01:50 #258
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_45554444
Nee, 's ochtends kan het ook .
pi_45559686
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:09 schreef Godshand het volgende:
hey jullie slaappil freaks..

vergeet niet dat e slaappillen verslavend zijn en TIJDELIJK effect hebben... (dit geldt voor de middelen die eindigen op -pam)

dus probeer weer snel zonder ermee

suc6
Benzodiazepinen dienen wel voorzichtig gebruikt te worden, ja.
Ik gebruik ze ook alleen als het nodig is, niet vaker dan 3x per week.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:34:26 #260
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45604593
en dat ging weg toen je stopte met blowen? ik heb ook wel eens dan slaap ik 7 uur ofzow en als ik wakker word is het alsof ik 1 sec sliep, zeg maar ogen dicht ogen open met 7 uur ertussen..
Thinking about thinking of you.
pi_45605683
Dat heb ik ook wel eens, en ik blow nooit.

De laatste tijd heb ik wel weer meer moeite met opstaan, helaas. Maar goed, bij mij is het gewoon een kwestie van discipline. Niet blijven snoozen, maar gewoon opstaan en meteen gaan douchen. Daarna ben ik altijd wel wakker.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_45613281
Ik ben gestopt met de pillen werd er enorm ziek van, ben nu 2 dagen gestopt, niet zo goed geslapen, maar voel me beter en fitter dan de afgelopen week...
pi_45777747
is deze tip ook al voorbij gekomen?

http://www.stevepavlina.c(...)your-alarm-goes-off/

ik vind het een hele goeie...
die vent heeft zn hersens gebruikt
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 29 januari 2007 @ 00:43:36 #264
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_45778605
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef shifto het volgende:
en dat ging weg toen je stopte met blowen? ik heb ook wel eens dan slaap ik 7 uur ofzow en als ik wakker word is het alsof ik 1 sec sliep, zeg maar ogen dicht ogen open met 7 uur ertussen..
Dat kan kloppen, dat heeft een verklaring bij blowen. Wanneer je stoned naar bed gaat heeft je lichaam ongeveer drie uur nodig om weer in nuchtere toestand te raken. Pas dan beginnen je lichaam en geest uit te rusten. Ik ken het, en het is zo gay. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan echt niet slapen als ik niet geblowd heb. Dus ik heb het er voorover.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 29 januari 2007 @ 00:49:27 #265
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45778715
Me2, zonder word ik niet "moe" ofzow.
  maandag 29 januari 2007 @ 00:53:46 #266
167052 marjo84
pi_45778775
Nja, ik word wel moe, maar het is zo druk in mijn hoofd, dat kan ik alleen maar stil krijgen door me flink lam te blowen. Maybe niet goed, maar het werkt voor mij. Liever dit dan pillen nemen ofzo.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 29 januari 2007 @ 00:56:15 #267
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45778819
Die pillen zijn gay en overrated. Laatst kon ik nauwelijks slapen dus gaven me ouders me slaappillen die niet werkte dus de dag erop diazepam, ook niks.. Pfff, jointje werkt wel altijd.
  maandag 29 januari 2007 @ 00:59:20 #268
167052 marjo84
pi_45778872
Idd. Zelfs toen ik zoveel pijn had dat ik twee oxazepam tegelijk kreeg, en twee uur later weer, zelfs toen werkte een goede joint nog beter. De huisarts stond met zn mond vol tanden! XD
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_45779371
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_45783588
Interessant topic: ervaringen gezocht van wekker met zonsopgang simulatie

De wekkers en alternatieven die hier genoemd worden, zijn volgens mij niet zo heel duur.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_45794139
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, en ik blow nooit.

De laatste tijd heb ik wel weer meer moeite met opstaan, helaas. Maar goed, bij mij is het gewoon een kwestie van discipline. Niet blijven snoozen, maar gewoon opstaan en meteen gaan douchen. Daarna ben ik altijd wel wakker.
leg eens uit hoe je dat doet.
alleen voor seks of veel geld ben ik te porren. de warmte van mijn bed en slaap is heilig.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_45795379
Blijven liggen en snoozen is idd verschrikkelijk, maar meestal doe ik het ook helaas. Het is oh zo makkelijk om het te doen en het voelt zo lekker maar je wordt er alleen maar slaperiger van. Het helpt ontzettend om direct je bed uit te springen en snel te beginnen met je dag.
Oh, and that's a bad miss!
pi_45795635
quote:
Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

leg eens uit hoe je dat doet.
alleen voor seks of veel geld ben ik te porren. de warmte van mijn bed en slaap is heilig.
Dan heb je dus gewoon geen discipline

(en kan je dus beter jammeren over gebrek aan discipline, dan jammeren over het "niet op kunnen staan")
  maandag 29 januari 2007 @ 17:40:18 #274
167052 marjo84
pi_45796129
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef jack4ya het volgende:

[..]

(en kan je dus beter jammeren over gebrek aan discipline, dan jammeren over het "niet op kunnen staan")
Volgens mij is er iemand met het verkeerde been uit bed gestapt...
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_45797134
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef jack4ya het volgende:

[..]

dan kun je iedereen in dit topic wel gebrek aan discipline verwijten.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:14:05 #276
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_45924231
Als je 's avonds niet eet zodat je 's ochtends honger krijgt, sta je makkelijker op.

Als je jezelf voor het slapen gaan vertelt dat morgen een goede/spannende/leuke dag wordt, sta je makkelijker op. Of als je jezelf inbeeldt hoe je actief en fit direct uit je bed springt.

Als je licht naar binnen laat komen zodat het 's ochtends geleidelijk licht wordt, sta je ook makkelijker op.

Als je een wekker koopt die uit elkaar knalt en een gigantische teringherrie maakt totdat je hem weer in elkaar zet, sta je makkelijker (maar niet fijner) op.

Waarschijnlijk zijn minstens 2 van de 4 al langsgeweest, maar je denkt toch niet dat ik al die troep ga zitten lezen!
of niet
pi_45933422
Gaat hier ook niet echt goed met het opstaan. Vandaag werd ik wakker toen de wekker afging en ik dacht nog bij mezelf ''vandaag is een belangrijke dag, opstaan dus!''. Helaas zei een andere gedachte ''blijf nog maar lekker een paar minuten liggen'' waar ik dus naar luisterde. Uiteindelijk werd ik pas om half 9 wakker, vet verslapen dus. Komt ook doordat het nog zo donker is `s ochtends, dan heb ik echt totaal geen zin om uit m`n bed te komen.
Tok.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:24:38 #278
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_45934094
En nu heb je je eigen bruiloft gemist?
Confidence through competence
pi_45937658
Ik heb nieuwe gordijnen gekocht, ze laten nog een beetje licht door, met volle maan wordt het niet echt donker in de slaapkamer, maar verder niet storend, werd vanmorgen om 10uur heerlijk wakker!

Denk dat het straks ook wel werkt als ik aan het werk ben en de zon gaat wat eerder op.
pi_45937870
9u opstaan, 10u opstaan, 8u opstaan en trots zijn op jezelf dat je eruit geraakt.
Hulde aan mensen die om 6u30 of vroeger eruit moeten en zichzelf gewoon eruit schoppen.
pi_46099577
Ik ben de laatste tijd savonds heel moe en val ook vrij snel in slaap (in ieder geval voor 12 uur!), hoe het precies komt weet ik niet.

Ook heb ik ipv nachtmerries ineens elke nacht prachtige dromen waarin alles uitkomt wat ik wens, zo mooi dat ik nu alweer zin heb om vanavond in slaap te vallen en eigenlijk het liefst niet eens wakker wil worden...
pi_46262100
Pff, ik moet geloof ik echt wennen aan het feit dat ik nu 3 dagen in de week stage loop en de overige 2 dagen naar school moet.
Vanochtend schrok ik om half 7 wakker, dit betekent dat ik te laat voor stage zou zijn maar juist op tijd voor school. Ik moest dus naar school vandaag, maar door een of andere kortsluiting in mijn hersenen, dacht ik de hele tijd dat ik te laat zou komen. Als ik naar school moet, moet ik om 10 over half 8 van huis vertrekken. Ik was dus in de waan dat het al 10 over half 8 was, hoe dit kwam weet ik niet, want ik had toch eerst gezien dat het half 7 was toen ik uit m`n bed sprong.
Gevolg: ik vanochtend met een super slaperige kop de deur uit, om er vervolgens in de bus achter te komen dat het pas 7 uur was in plaats van 8 uur.
Tok.
pi_46266420
Ik moest voor het eerst in weken weer voor 7 uur sochtens op staan..

dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_46269243
Die prachtige dromen zijn ook weg, val nu wel in slaap voor 12uur maar wordt elke ochtend ziek wakker, elke ochtend is opeens alsof ik uit ben geweest, alsof ik brak ben, ben chag en pas na 11:00 aanspreekbaar op mn werk
pi_46275684
lol Het werkt ook om vrienden te vragen of ze je op willen bellen op je huisfoon sochtens als zij wel naar school gaan
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_46277880
Heb geen huisfoon
pi_46280903
Ik heb dit probleem ook in mindere mate, heb wel een ernstigere vorm gehad. Wat mij en anderen met mij enorm hielp is afspreken met iemand anders 's ochtends vroeg. Zoek een paar studiemaatjes met wie je 's ochtends om 9 uur in de uni bieb afspreekt.
"If you tell the truth, you don't have to remember anything"
pi_46280979
tvp... ik ben ook zo'n lamzak
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  woensdag 14 februari 2007 @ 00:36:43 #289
55709 Stereotomy
pi_46284117
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef TheDruid het volgende:
Zoek een paar studiemaatjes met wie je 's ochtends om 9 uur in de uni bieb afspreekt.
Die zijn om bekende redenen mijn vrienden niet meer.

woensdag 14 februari 2007 @ 00:46:31 #290
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_46284377
pfff opstaan is ook altijd een drama
alleen voor school kom ik mn bed uit en werk en echt toffe activiteiten maar normaal kom ik niet voor 11 uur er uit
happen naar de baas
pi_46406493
elke morgen 530 eruit en het beste is gewoon direct op te springen en meteen een plens water tegen de kop te pleren. en savonds op tijd naar bed wil ook vaak nog wel eens helpen
pi_46407149
Ja, hallo, ik heb wéér een zooi slowchat verwijderd. Ik heb ook het idee dat de meeste tips wel gegeven zijn, in deze twee delen. Van mijn part hoeft er als deze vol zit ook geen nieuw deel te komen.
pi_46412062
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, hallo, ik heb wéér een zooi slowchat verwijderd. Ik heb ook het idee dat de meeste tips wel gegeven zijn, in deze twee delen. Van mijn part hoeft er als deze vol zit ook geen nieuw deel te komen.
er zijn nooit genoeg tips .. om makkelijker op te staan...........
  zaterdag 17 februari 2007 @ 22:49:05 #294
55709 Stereotomy
pi_46412561
Daarbij helpt het lezen van ervaringen ook. Aan de hand daarvan heb ik mijn bed heringericht, nieuwe spullen gekocht etc. en het gaat steeds beter.

Naar mijn mening ben jij een beetje overactief aan het modden. Niemand heeft er last van in dit topic, sterker nog, de algemene tendens is dat het gewardeerd wordt. Behalve jij, en jij bent nou net degene zonder slaap- en opstaan problemen.

Niet lullig bedoeld, maar leef je je eens in en zie dat de mensen die in dit topic komen een blijk van herkenning laten zien en de verhalen hier door te discussieren om kunnen zetten naar eigen hulp.
pi_46413798
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Daarbij helpt het lezen van ervaringen ook. Aan de hand daarvan heb ik mijn bed heringericht, nieuwe spullen gekocht etc. en het gaat steeds beter.

Naar mijn mening ben jij een beetje overactief aan het modden. Niemand heeft er last van in dit topic, sterker nog, de algemene tendens is dat het gewardeerd wordt. Behalve jij, en jij bent nou net degene zonder slaap- en opstaan problemen.

Niet lullig bedoeld, maar leef je je eens in en zie dat de mensen die in dit topic komen een blijk van herkenning laten zien en de verhalen hier door te discussieren om kunnen zetten naar eigen hulp.
Eens. Het is al heel wat dat er andere mensen zijn die je ervaringen delen. Dan maak je er ervaringen van ipv tips in de tt. En wat is er mis met een topic waar mensen wat aan hebben zonder dat het aan de klaarblijkelijke topicregels voldoet.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_46414245
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:

Lieverd, ik heb al 5 jaar lang slaapproblemen, die variëren tot ruim 60 uur lang niet in slaap kunnen vallen tot 18 uur per dag slapen . Problemen om op te staan zijn hier dus dagelijkste kost .

Maar ik heb al zó vaak moeten zeggen dat een slowchat voor mensen die slapproblemen hebben niet gewenst is en nu net wéér berichtjes als in 'hihi ik kan nu niet slapen' of 'ik ga nu naar bed' moeten verwijderen. Dat zijn geen ervaringen, geen persoonlijke verhalen, geen tips, maar slowchat.

Verdere reacties hierop kunnen in: R&P Feedback
pi_46414322
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
'hihi ik kan nu niet slapen' of 'ik ga nu naar bed' moeten verwijderen.
Ja ok daar heb je een punt. Das wel een beetje zielig.
  zondag 18 februari 2007 @ 00:04:18 #298
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_46414344
wat een vreselijk topic
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 18 februari 2007 @ 00:05:37 #299
55709 Stereotomy
pi_46414392
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:03 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Ja ok daar heb je een punt.
Ja eens. Maar om daardoor ook nog eens autoritair te zeggen dat een deel 3 straks niet nodig is, pak je mijns inziens de verkeerden aan.
pi_46414531
quote:
Op zondag 18 februari 2007 00:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja eens. Maar om daardoor ook nog eens autoritair te zeggen dat een deel 3 straks niet nodig is, pak je mijns inziens de verkeerden aan.
Ja ok daar heb je een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')