Nouja, dat had ik ook. Met temazepam sliep ik binnen no-time, maar na een paar uur werd ik wakker, om vervolgens een paar uur te liggen piekeren en niet meer in slaap te komenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef jd1982 het volgende:
Mwoh ze helpen wel, slaap niet diep en aan 1 stuk door, maar wil liefst niet TE zwaar spul
Niet iedereen is werkschuw tuig dat als hoofdbezigheid heeft zijn of haar versgebrakken brood opeten tijdens het ontbijt in de middagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef Christine het volgende:
Oja, wat ook fijn is: de broodbakmachine instellen met de timer! Zodoende wordt je om 9 uur (ofzo) wakker door de geur van versgebakken brood en krijg je direct honger. Zodat je niet weer in slaap valt, maar gelijk op wilt staan om van het goddelijke brood te proeven.
Alsnog blijf ik dan wel tot 12 uur liggen, maar in principe werkt het..
Benzodiazepinen dienen wel voorzichtig gebruikt te worden, ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:09 schreef Godshand het volgende:
hey jullie slaappil freaks..
vergeet niet dat e slaappillen verslavend zijn en TIJDELIJK effect hebben... (dit geldt voor de middelen die eindigen op -pam)
dus probeer weer snel zonder ermee
suc6
Dat kan kloppen, dat heeft een verklaring bij blowen. Wanneer je stoned naar bed gaat heeft je lichaam ongeveer drie uur nodig om weer in nuchtere toestand te raken. Pas dan beginnen je lichaam en geest uit te rusten. Ik ken het, en het is zo gay. Maar eerlijk is eerlijk, ik kan echt niet slapen als ik niet geblowd heb. Dus ik heb het er voorover.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:34 schreef shifto het volgende:
en dat ging weg toen je stopte met blowen? ik heb ook wel eens dan slaap ik 7 uur ofzow en als ik wakker word is het alsof ik 1 sec sliep, zeg maar ogen dicht ogen open met 7 uur ertussen..
leg eens uit hoe je dat doet.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat heb ik ook wel eens, en ik blow nooit.
De laatste tijd heb ik wel weer meer moeite met opstaan, helaas. Maar goed, bij mij is het gewoon een kwestie van discipline. Niet blijven snoozen, maar gewoon opstaan en meteen gaan douchen. Daarna ben ik altijd wel wakker.
Dan heb je dus gewoon geen disciplinequote:Op maandag 29 januari 2007 16:40 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
leg eens uit hoe je dat doet.
alleen voor seks of veel geld ben ik te porren. de warmte van mijn bed en slaap is heilig.
Volgens mij is er iemand met het verkeerde been uit bed gestapt...quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon geen discipline![]()
(en kan je dus beter jammeren over gebrek aan discipline, dan jammeren over het "niet op kunnen staan")
dan kun je iedereen in dit topic wel gebrek aan discipline verwijten.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan heb je dus gewoon geen discipline![]()
(en kan je dus beter jammeren over gebrek aan discipline, dan jammeren over het "niet op kunnen staan")
Die zijn om bekende redenen mijn vrienden niet meer.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:15 schreef TheDruid het volgende:
Zoek een paar studiemaatjes met wie je 's ochtends om 9 uur in de uni bieb afspreekt.
er zijn nooit genoeg tips .. om makkelijker op te staan...........quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, hallo, ik heb wéér een zooi slowchat verwijderd. Ik heb ook het idee dat de meeste tips wel gegeven zijn, in deze twee delen. Van mijn part hoeft er als deze vol zit ook geen nieuw deel te komen.
Eens. Het is al heel wat dat er andere mensen zijn die je ervaringen delen. Dan maak je er ervaringen van ipv tips in de tt. En wat is er mis met een topic waar mensen wat aan hebben zonder dat het aan de klaarblijkelijke topicregels voldoet.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Daarbij helpt het lezen van ervaringen ook. Aan de hand daarvan heb ik mijn bed heringericht, nieuwe spullen gekocht etc. en het gaat steeds beter.
Naar mijn mening ben jij een beetje overactief aan het modden. Niemand heeft er last van in dit topic, sterker nog, de algemene tendens is dat het gewardeerd wordt. Behalve jij, en jij bent nou net degene zonder slaap- en opstaan problemen.
Niet lullig bedoeld, maar leef je je eens in en zie dat de mensen die in dit topic komen een blijk van herkenning laten zien en de verhalen hier door te discussieren om kunnen zetten naar eigen hulp.
Lieverd, ik heb al 5 jaar lang slaapproblemen, die variëren tot ruim 60 uur lang niet in slaap kunnen vallen tot 18 uur per dag slapenquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Daarbij helpt het lezen van ervaringen ook. Aan de hand daarvan heb ik mijn bed heringericht, nieuwe spullen gekocht etc. en het gaat steeds beter.
Naar mijn mening ben jij een beetje overactief aan het modden. Niemand heeft er last van in dit topic, sterker nog, de algemene tendens is dat het gewardeerd wordt. Behalve jij, en jij bent nou net degene zonder slaap- en opstaan problemen.
Niet lullig bedoeld, maar leef je je eens in en zie dat de mensen die in dit topic komen een blijk van herkenning laten zien en de verhalen hier door te discussieren om kunnen zetten naar eigen hulp.
Ja ok daar heb je een punt. Das wel een beetje zielig.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
'hihi ik kan nu niet slapen' of 'ik ga nu naar bed' moeten verwijderen.
Ja eens. Maar om daardoor ook nog eens autoritair te zeggen dat een deel 3 straks niet nodig is, pak je mijns inziens de verkeerden aan.quote:
Ja ok daar heb je een punt.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja eens. Maar om daardoor ook nog eens autoritair te zeggen dat een deel 3 straks niet nodig is, pak je mijns inziens de verkeerden aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |