quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
En weer verander je het onderwerp.
Sorry, maar dit wordt me te gortig. Ik heb je steeds verteld waaorm ik het een lastercampagne vind. Je hoeft het daar niet mee eens te zijn maar nu ga je weer op de persoon spelen en de discussie naar je toetrekken.
Prima hoor maar ik kom wel weer terug als het ergens over gaat
Vervelend dat je dit zo doet. Het is een manier van discussievoeren die heel goed bij het CDA past trouwens.
Waar komt dit stuk vandaan?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat deden de andere partijen niet.
[..]
Dit is wel een leuk stukje van Sargasso, de Volkskrant had er vorige week ook nog een aardig erhaal over.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:52 schreef WeirdMicky het volgende:
SCH voert zelf 1 grote lastercampagne tegen het CDA.
quote:Op woensdag 13 december 2006 17:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waar komt dit stuk vandaan?
Bronvermelding graag
Nee, je ontkende het bestaan van het vaststellen van het draaimoment van Wouter.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:54 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb je meerdere malen gevraagd waarom je die bijeenkomsten smerig vindt...
Uit jouw mond is alles kansloosquote:Op woensdag 13 december 2006 17:58 schreef DennisMoore het volgende:
Wie is hier nu de draaikont?.
'k Denk dat Bos mediatraining heeft gehad van een zekere user...
Beiden vallen net zo hard door de mand.
M'goed, dat is slechts smerige laster van me natuurlijk...
'k Ben niet eens CDJA-lid.quote:
Hij blijft leuk genoeg hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 18:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Ben niet eens CDJA-lid..
Die 'grap' mag je dus wel eens schrappen uit je afgezaagd repertoire, meneer de 'journalist'.
Wat jij wil - het klopt als een bus dus.....quote:Op woensdag 13 december 2006 18:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Blijf ik jou NCRV'er noemen, okay?.
Helaas, hij is in het echt ook zo dwaas.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik denk dat SCH al drie dagen lol heeft om z'n slappe grap dat hij ons al drie dagen in de zeik neemt.
Kennen we elkaar?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Helaas, hij is in het echt ook zo dwaas.
Je hebt em toch ergens vandaan gecopy paste?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]Ben je echt blind? Het staat er notabene bij
Je ontkent dat ik het meerdere malen heb gevraagd waarom je die bijeenkomsten smerig vindt?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je ontkende het bestaan van het vaststellen van het draaimoment van Wouter.
Mwah... dan is de grap heel erg matig. Want wat is er nu leuk aan aan jezelf zo voor lul te zetten?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:26 schreef en_door_slecht het volgende:
Ik denk dat SCH al drie dagen lol heeft om z'n slappe grap dat hij ons al drie dagen in de zeik neemt.
Die staat erbij, blinde kip. Sargasso.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:27 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt em toch ergens vandaan gecopy paste?
Dan had ik graag de bron gehad
Linkje?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Die staat erbij, blinde kip. Sargasso.
Iedere ochtend!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 20:30 schreef Refragmental het volgende:
Ik geloof echter niet dat er bijeenkomsten zijn geweest waarin besproken wordt hoe ze het beste Wouter Bos in de zeik kunnen zetten. Daar geloof ik werkelijk niks van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |