Dan had je het afgelopen jaar misschien af en toe naar het nieuws moeten kijken of beter EEN KRANT moeten lezen. De manier waarop het CDA omgegaan is met de WAO-plannen van de PvdA is ronduit stuitend en had helemaal niets met de inhoud te maken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:05 schreef PhalanX het volgende:
Op een jankende Wouter Bos na, en een paar mongolen die roepen dat de hele campagne van het CDA smerig was, door en door, heb ik nog geen concrete voorbeelden gehoord van een lastercampagne van het CDA tegen de PvdA.
Dus gooi eens die gruwelijke daden van Balkenende en zijn CDA tijdens de campagne in dit topic, geef eens bewijs van een groots opgezette campagne die als doel had om Wouter Bos kapot te maken?
Concrete voorbeelden, dus niet als een stompzinnige subdefectieveling janken dat het smerig was en dat tot treurens toe herhalen, maar concrete voorbeelden.
Als het lezen van mijn complete post al teveel moeite kost.............quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:16 schreef PhalanX het volgende:
Ooster, concrete voorbeelden, geen subtiele hints of achterbakse opmerkingen. Ik vraag om concrete voorbeelden van die groots opgezette lastercampagne van het CDA.
Iedereen kan wel gaan krijsen als een jankend kind "maar hullie zijn gemeen geweest!" maar daarom vraag ik verdomme ook om CONCRETE VOORBEELDEN.
Welk gedeelte van "concrete voorbeelden" snap je niet?quote:De manier waarop het CDA omgegaan is met de WAO-plannen van de PvdA is ronduit stuitend en had helemaal niets met de inhoud te maken.
Als je serieus genomen wilt worden, moet je hier mee kappen. Dit hebben we na vijf jaar wel gehad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Stoomhamer het volgende:
Bak-Ellende
Nah, wat is er niet concreet aan.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
Welk gedeelte van "concrete voorbeelden" snap je niet?
Oh mijn god, dus die hele lastercampagne-theorie is dus in werkelijkheid gebaseerd op een enkele utspraak.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Stoomhamer het volgende:
Iemand een 'draaikont' en tevens 'oneerlijk' noemen is typisch CDA: laag, vuil en smerig. Leren ze in de kerk. In dit geval het resultaat van de samenwerking tussen Verhagen (genius) en Bak-Ellende (uitvoerder).
Ben ik niet met je eens, het is voor een partij belangrijk zich als betrouwbaar en standvastig te profileren.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:17 schreef Stoomhamer het volgende:
Iemand een 'draaikont' en tevens 'oneerlijk' noemen is typisch CDA: laag, vuil en smerig.
[edit]Probeer het nog maar een keer maar dan wat netter.[/edit]quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:23 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Oh mijn god, dus die hele lastercampagne-theorie is dus in werkelijkheid gebaseerd op een enkele utspraak.
En dat valt tegenwoordig al onder de noemer "smerige campagne" "moddergooien" en "lastercampagne". Laten we elkaar geen mietje noemen hier, Bos heeft alle gelegenheid gekregen om zich tegen die uitspraak te verdedigen, hij heeft genoeg camera's op zich gericht gehad om die uitspraak terug te kaatsen.
"Leren ze in de kerk"quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Stoomhamer het volgende:
[..]
Je snapt het CDA nog niet helemaal, met dit soort termen probeert men een verweer onmogelijk te maken, dat is het vuile, smerige en lage van die Christen-Honden. Een onbeschaafde tot mislukken gedoemde poging om Bos kapot te maken, maar zo zijn ze, leren ze in de kerk, beter voor de politiek dat ze daar blijven derhalve.
Bos heeft hen daar zelf de opening toe geboden door z'n gestuntel in bepaalde kwesties. Balkenende had evengoed een aantal minder fijne momenten waarop Bos hem veel harder aan had kunnen pakken maar dat durfde (?) hij dan weer niet. Ach ja, de PvdA heeft gewoon een beetje naast geschoten dit keer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Stoomhamer het volgende:
Je snapt het CDA nog niet helemaal, met dit soort termen probeert men een verweer onmogelijk te maken, dat is het vuile, smerige en lage van die Christen-Honden.
Ik geef je wel een beetje gelijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden, moet je hier mee kappen. Dit hebben we na vijf jaar wel gehad.
Wat een FeauTeauFuck!quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:38 schreef Tirion het volgende:
[..]
Bos heeft hen daar zelf de opening toe geboden door z'n gestuntel in bepaalde kwesties. Balkenende had evengoed een aantal minder fijne momenten waarop Bos hem veel harder aan had kunnen pakken maar dat durfde (?) hij dan weer niet. Ach ja, de PvdA heeft gewoon een beetje naast geschoten dit keer.
[afbeelding]
![]()
Net zoals alle links = communisme, Maorijnissen, Wouter Boskabouter opmerkinen en wat niet meer die rechtse users constant posten? Stoppen die dan ook? Zo nee, zeur dan niet.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je serieus genomen wilt worden, moet je hier mee kappen. Dit hebben we na vijf jaar wel gehad.
De TS bedoelt waarschijnlijk, dat hij daar voorbeelden van wil lezen. Alleen een onderwerp noemen is natuuurlijk geen concreet voorbeeld. De TS had meer discussie bereikt met een genuanceerde openingspost.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef Ooster het volgende:
[..]
Dan had je het afgelopen jaar misschien af en toe naar het nieuws moeten kijken of beter EEN KRANT moeten lezen. De manier waarop het CDA omgegaan is met de WAO-plannen van de PvdA is ronduit stuitend en had helemaal niets met de inhoud te maken.
Maar de manier waarop je deze OP neerkwakt doet mij niet vermoeden dat dit een serieuze discussie gaat worden![]()
Dat was inhoudelijker dan het gezever over die hongerbuikjes bij de voedselbanken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:14 schreef Ooster het volgende:
Dan had je het afgelopen jaar misschien af en toe naar het nieuws moeten kijken of beter EEN KRANT moeten lezen. De manier waarop het CDA omgegaan is met de WAO-plannen van de PvdA is ronduit stuitend en had helemaal niets met de inhoud te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |