Ik help je gokkenquote:Op maandag 11 december 2006 18:57 schreef Wii-Style het volgende:
Morgen gaat Square-Enix wat vertellen, laten zien, etc.
Ook word er een nieuwe Dragon Quest spel onthuld.
Ik gok Dragon Quest IX voor Wii.
Boefje!quote:Op maandag 11 december 2006 20:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga misschien mijn gekke schoentjes aantrekken en heel vroeg bij de makro staan
klinkt zo typisch onwetende ouders gezeikquote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef depax het volgende:
maar dan zit ik met de zeik van mijn pa dat hij hem daarna niet weer aangesloten wil ( kast wordt beschadigd)
Heb je geen eigen TV ?quote:Op maandag 11 december 2006 20:19 schreef depax het volgende:
bleh ik zit met een probleem
pa en ma kijken nu twee dagen tv dus kan ik niet wiien voor twee dagen.
Woensdag komt mijn zusje wiien
en rest van de week weet ik niet
Nu zou ik de wii voor vandaag en morge naar boven kunnen nemen maar dan zit ik met de zeik van mijn pa dat hij hem daarna niet weer aangesloten wil ( kast wordt beschadigd)
lees dan heb ik maar geen twee wii'squote:
Al naar gezocht.. kan m nergens vindenquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
3e keer: KOOP EEN USB LAN ADAPTER en DUW ER UTP IN!!
Blijkt dat je dus echt een Nintendo versie daarvoor moet hebben die pas eind januari in de winkels ligtquote:Op maandag 11 december 2006 20:08 schreef Oksel het volgende:
[..]
3e keer: KOOP EEN USB LAN ADAPTER en DUW ER UTP IN!!
JA cool he!quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Nieuw zelda voor de wii word al aan gewerkt (GERUCHT)
Je moet eerst een update binnenhalen. Moet je Wii wel geconnect zijn met het internet.quote:Op maandag 11 december 2006 20:44 schreef s0ul het volgende:
Komt er ook een update voor de SD kaart gedoe
Want als ik een Wii channel opsla op men SD kaart pakt hij het niet (Hij leest het niet ofzo)
Save ik hem gewoon op de console pakt hij hem wel
Het zelfde met save games
Ik heb niet meer gespeeld sinds die aankondigingquote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weinig inzendingen nog voor de muts.
Zou wel heel vet zijnquote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Gerucht? Dat er een Zelda Wii op komst is is al een tijdje duidelijk.quote:Op maandag 11 december 2006 20:56 schreef s0ul het volgende:
Sterker nog, hij is al uitquote:Op maandag 11 december 2006 21:36 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Gerucht? Dat er een Zelda Wii op komst is is al een tijdje duidelijk.
Al gedaan maar het werkt nietquote:Op maandag 11 december 2006 21:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet eerst een update binnenhalen. Moet je Wii wel geconnect zijn met het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |